E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ποια Ζιζέλ; Η δικιά µας είναι καλύτερη! – Δες την Ιουστίνη Αλεξανδροπούλου

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013


Η Ελληνογαλλίδα Ιουστίνη Αλεξανδροπούλου µόλις µπήκε στα 18 και είναι de facto η ωραιότερη Ελληνίδα.

Καθώς και η πιο εξωτική, ένεκα της καταγωγής του τραπεζίτη πατέρα της από τις Ολλανδικές Αντίλλες (και συγκεκριµένα τη φυλή των Ινδιάνων Arawak). Κρίµα που εκείνη το µόνο που έχει στο µυαλό της είναι η τέχνη.

«Από τότε που θυµάµαι τον εαυτό µου επισκέπτοµαι µουσεία µε την οικογένειά µου. Στη Λιλ, όπου γεννήθηκα και µεγάλωσα µέχρι την εφηβεία µου, πηγαίναµε κάθε Κυριακή. Ενώ έχω επίσης γυρίσει όλα τα µουσεία σε Παρίσι, Λονδίνο και σε αρκετές άλλες µητροπόλεις της Ευρώπης. Αν και η πρώτη µου ανάµνηση είναι από το Μπενάκη, όταν ο αδελφός µου (σ.σ. τρία χρόνια µικρότερος) πήγε να ρίξει κάτω ένα άγαλµα. Οπότε είναι φυσικό επακόλουθο που θέλω να σπουδάσω ∆ιεύθυνση Μουσείων και Ιστορία της Τέχνης στη σχολή του Λούβρου (École du Louvre), όπου έχω ήδη δώσει εξετάσεις και περιµένω τα αποτελέσµατα».

Αυτό είναι µάλλον το τελευταίο πράγµα που περιµένεις να ακούσεις από την εκθαµβωτική νικήτρια του διαγωνισµού Elite Model Look στη Γαλλία, η οποία βρέθηκε στην Ελλάδα πριν από δύο µόλις χρόνια µαζί µε την -εξίσου εντυπωσιακή- δικηγόρο και επίδοξη συγγραφέα (σ.σ. ετοιµάζεται να κυκλοφορήσει το βιβλίο «Οι κυράδες του Μωριά») Αιγιώτισσα µητέρα της, Μαρί.

Αλλά η 181 εκατοστών Ιουστίνη, που ανακαλύφθηκε στα 15 της από µια σκάουτερ στη σχολή πιάνου της στη Λιλ, είναι τόσο µοναδική όσο και το όνοµά της. Το οποίο και αποτελεί ένδειξη της αγάπης της µητέρας της για το Βυζάντιο. «Έχω ακούσει πολλές φορές από ανθρώπους που µε γνωρίζουν ότι δεν περιµένουν να είναι αυτά τα ενδιαφέροντά µου. H αλήθεια είναι ότι ο κόσµος συνήθως συνδέει τα όµορφα κορίτσια µε επιφανειακά πράγµατα».

Εξίσου εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι, όταν της ανακοίνωσε η µητέρα της ότι επιστρέφουν µόνιµα στην Ελλάδα, έβαλε τα κλάµατα. Όχι όµως από στεναχώρια, όπως θα περίµενε κανείς, αλλά από χαρά. «Έκλαιγα από τη χαρά µου. Και τώρα που είµαι εδώ και µένω στο κέντρο της Αθήνας, µου αρέσει πάρα πολύ. Θεωρώ ότι οι άνθρωποι έχουν πολύ καλή αύρα, είναι χαµογελαστοί και πάντα έτοιµοι να σε βοηθήσουν. Επίσης βοηθάει και ο καιρός. Έχουµε Απρίλιο και εγώ µόλις πήγα για ψώνια φορώντας σορτσάκι».

Χωρίς να το καταλαβαίνει, η Ιουστίνη µόλις µου έκανε την ιδανική πάσα για να µιλήσουµε για αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία, δηλαδή το σώµα της. «Επειδή το σώµα µου είναι από µόνο του σeξι, έχω πρόβληµα γιατί -χωρίς να το θέλω- βγαίνει πολύ εύκολα προκλητικό στις φωτογραφίες. Είναι το χειρότερό µου πρόβληµα και κάτι που προσπαθώ να αποφύγω. Μέχρι π.χ. και στο Παρίσι που πήγα, ο φωτογράφος µόλις µε είδε ήθελε να κάνουµε σeξι φωτογράφηση και όχι µόδας όπως είχαµε συµφωνήσει».

Κατά τα άλλα η Ιουστίνη θεωρεί πιο σeξι Έλληνα τον Σάκη Ρουβά, στο βιντεοκλίπ «Τώρα» του οποίου έχει παίξει («Το ξέρω πως δεν είναι πολύ ορίτζιναλ η επιλογή µου, αλλά είναι ένας άντρας µε φοβερή αύρα»), τρελαίνεται για σουβλάκια µε πίτα και αυγοκούλουρα («Έχω πάρει 1-2 κιλά από τότε που γυρίσαµε») και δηλώνει ότι αισθάνεται περισσότερο παιδί παρά γυναίκα («Για την ακρίβεια αισθάνοµαι σαν αστείο “µωρό”, όπως µπορούν να σε διαβεβαιώσουν οι φίλες µου,»).

Όσον αφορά τη σχέση της µε τους άντρες έχει να πει: «Αν και δεν έχω πολλές εµπειρίες στο θέµα, θα έλεγα ότι οι Έλληνες µου αρέσουν καλύτερα από τους Γάλλους γιατί είναι πιο πολύ άντρες. Αυτό που θα έπρεπε, ωστόσο, να δουλέψουν είναι η συµπεριφορά τους στο θέµα των γυναικών. Αν και προσωπικά, πέρα από κάποια σχόλια στο δρόµο, θεωρώ ότι µε έχουν σεβαστεί. Κάτι που οφείλεται τόσο στις αρχές µε τις οποίες έχω µεγαλώσει, όσο και στο γεγονός ότι δεν είµαι ποτέ µόνη µου. Συνήθως είναι µαζί η µητέρα µου ή οι φίλες µου».


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger