Από το Blogger.

E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! Δείτε τι θα γίνει αν περάσουν μέσα από Ξύλο 15.000 VOLT!!!

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013



Η Melanie Hoff, φοιτήτρια του ινστιτούτου τέχνης Pratt στη Νέα Υόρκη, σύνδεσε κάποια καλώδια που μεταφέρουν 15.000 βολτ ηλεκτρικής ενέργειας σε μια μεγάλη σανίδα ξύλου και στη συνέχεια κατέγραψε τα εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Παραδόξως, οι περιοχές γύρω από κάθε σημείο επαφής δεν έπιασαν απλά φωτιά ή κάηκαν σχηματίζοντας έναν κύκλο, αλλά αντ’ αυτού «ταξίδεψαν» προς τα έξω σε σχήμα φράκταλ, όπως μια αστραπή σε αργή κίνηση.

Δείτε ολόκληρο το φαινόμενο να ξετυλίγεται στο παρακάτω βίντεο…





  

Ασφάλεια και τρυφερότητα ζητά η Ελληνίδα και όχι γεμάτο πορτοφόλι


Έρευνα του Ανδρολογικού Ινστιτούτου και της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας, η οποία διενεργήθηκε από την ALCO, αποκαλύπτει ότι η οικονομική κατάσταση του συντρόφου και η ερωτική ζωή έρχονται σε δεύτερη μοίρα, πίσω από την ανάγκη για συναισθηματική πληρότητα και οικογενειακή ηρεμία.

Όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο Τύπου, «ισχυρό αίσθημα ανασφάλειας που αγγίζει το 53%, με την κατάθλιψη και τη βία να έχουν φωλιάσει ή να απειλούν είτε την οικογενειακή συνοχή είτε τη σταθερή της σχέση, βιώνει η μέση Ελληνίδα. Περισσότερες από τις μισές γυναίκες ηλικίας 18 έως 54 ετών,αναγκάζονται πλέον να βάλουν σε δεύτερη μοίρα ή ακόμη και να θυσιάσουν ερωτική και κοινωνική ζωή, αποζητώντας το χαμένο αίσθημα ασφάλειας και τρυφερότητας στην οικογένεια ή τη σχέση, που έχει δώσει τη θέση του ακόμη και σε συμπεριφορές βίας, συχνά ακραίες.

Και, με βάση προγενέστερες στατιστικές καταγραφές, για πρώτη φορά η μέση Ελληνίδα δεν δίνει την παραμικρή σημασία στην οικονομική επιφάνεια του συζύγου/συντρόφου (ποσοστό μικρότερο του 1%), χαρακτηρίζοντας την ως «μη απαραίτητο» στοιχείο για την ασφάλεια που αποζητά!

Η έρευνα

Ως δείγμα, αξιοποιήθηκαν οι απαντήσεις που έδωσαν 600 γυναίκες από το λεκανοπέδιο Αττικής στη διάρκεια προσωπικών συνεντεύξεων. Καταγράφηκαν, επίσης, για περαιτέρω ανάλυση, το μορφωτικό επίπεδο, το εισόδημα, η ύπαρξη ή μη μόνιμου συντρόφου, ο τόπος διαμονής κ.λπ. Το ερωτηματολόγιο στόχευε στην αξιολόγηση των κριτηρίων που μια γυναίκα επιλέγει τον ερωτικό σύντροφο την περίοδο αυτή και τα κριτήρια είχαν χωριστεί σε τέσσερις τομείς:
• Την οικονομική κατάσταση
• Την κοινωνική ζωή
• Την ασφάλεια που παρέχει ο σύντροφος και
• Την ερωτική ζωή
Έγινε, λοιπόν, για πρώτη φορά, με αυτή τη σύγχρονη μεθοδολογία, ο διαχωρισμός των κριτηρίων που δηλώνονται ως σημαντικά για την επιλογή συντρόφου, με αυτών που είναι τελικώς πραγματικά. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, καθώς εξήχθησαν συμπεράσματα που ανατρέπουν όσα πιστεύαμε για τις προτεραιότητες της γυναίκας.

Τι αξιολογούν ως σημαντικό οι γυναίκες

Σε σημαντικό βαθμό η έρευνα επιβεβαίωσε την ελλειπή ικανοποίηση από την ερωτική ζωή, κυρίως, όμως, ανέδειξε την καταλυτική επίδραση της οικονομικής κρίσης στις ανθρώπινες σχέσεις. Συγκεκριμένα

 1. Η οικονομική κατάσταση δεν φαίνεται να παίζει ουσιαστικό ρόλο για την επιλογή συντρόφου ή τη διατήρηση της σχέσης, σε αντίθεση με τα αναμενόμενα αποτελέσματα (ποσοστό μικρότερο του 1%)

2. Η κοινωνική ζωή έχει μία μικρή επίδραση στην επιλογή συντρόφου. Δηλώνεται ως σημαντικός τομέας από το 11% των γυναικών, κυρίως ηλικίας 18 έως 34 ετών και κατοίκων των κεντρικών προαστίων.

3. Η ερωτική ζωή εξακολουθεί να θεωρείται σημαντικός πυλώνας στις σχέσεις, παρουσιάζει όμως μεγάλα ελλείμματα ικανοποίησης, κυρίως λόγω μείωσης όχι μόνο της συχνότητας αλλά και της διάρκειας των ερωτικών επαφών - με νέα πτώση της ποιότητας. Τελικώς, ποσοστό 36% των γυναικών θεωρούν ότι η ερωτική ζωή έχει τον πρώτο λόγο στην επιλογή συντρόφου και στη διατήρηση σχέσης.

4. Ο πιο σημαντικός τομέας για την επιλογή συντρόφου είναι η διατήρηση μιας μόνιμης σχέσης αυτήν την περίοδο. Είναι η ασφάλεια που θα νιώσει μια γυναίκα, όμως περιγράφεται από τις απαντήσεις της: «να νοιάζεται για μένα», «να μου φέρεται με τρυφερότητα», «να είναι πιστός», είναι η ιεράρχηση των επιμέρους τομέων που μια γυναίκα αντιλαμβάνεται ως ασφάλεια στη σχέση. Εν κατακλείδι, ποσοστό 53% των γυναικών θεωρούν ότι η ασφάλεια έχει τον πρώτο λόγο στην επιλογή συντρόφου».

Έφυγε ο Νίκος Φώσκολος


Έφυγε σήμερα νωρίς το πρωί, σε ηλικία 88 ετών, ο Έλληνας σκηνοθέτης και σεναριογράφος Νίκος Φώσκολος. Είχε πλήρη διαύγεια, ωστόσο τον τελευταίο καιρό δεν ήταν το ίδιο δραστήριος όσο παλαιότερα...

Η κηδεία του θα τελεστεί την Παρασκευή, 1 Νοεμβρίου, στις 14.30 το μεσημέρι, στο Κοιμητήριο Ηλιούπολης.
Ο Νίκος Φώσκολος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Νοεμβρίου του 1927. Σπούδασε πολιτικές επιστήμες στο Πανεπιστήμιο Αθηνών χωρίς όμως να λάβει πτυχίο. Αρχικά δούλεψε ως δημοσιογράφος, (στη δεκαετία 1950-1960), στις εφημερίδες "Εμπρός" και "Ανεξάρτητος Τύπος" κάνοντας ελεύθερο και καλλιτεχνικό ρεπορτάζ και γράφοντας κινηματογραφική κριτική. 
Από πολύ νωρίς ασχολήθηκε με τη συγγραφή αστυνομικού μυθιστορήματος. H ραδιοφωνική εκπομπή «Αστυνομικές ιστορίες του Νίκου Φώσκολου» αποτέλεσε το πρώτο του ραδιοφωνικό σήριαλ που είχε πολύ μεγάλη επιτυχία και όταν εκδόθηκε ήταν το μπεστ-σέλερ της εποχής.

Στη δεκαετία του 1960 ξεκινά ως θεατρικός συγγραφέας και κριτικός συγγράφοντας περισσότερα από 10 θεατρικά έργα και πολλά ραδιοφωνικά. Στη συνέχεια μετακινείται στον κινηματογράφο όπου και σεναριογραφεί περισσότερες από 70 ταινίες, κυρίως με τη Φίνος Φιλμ. 

Το 1971 ασχολείται με επιτυχία με την τηλεόραση, με την ιστορική τηλεοπτική σειρά (δράμα) «Άγνωστος Πόλεμος» που σημείωσε το παγκόσμιο ρεκόρ 92% θεαματικότητας, μετά την οποία ακολούθησαν διάφορα ιστορικά και κοινωνικά δράματα όπως τα «Εν Τούτω Νίκα», «Κραυγή των λύκων», «Ρωμανός Διογένης» κ.ά..

Μετά το 1991 οπότε κάνει την εμφάνισή της η ιδιωτική τηλεόραση, συγγράφει τη μεγάλης διάρκειας τηλεοπτική σειρά «Λάμψη» της οποίας η προβολή κράτησε 14 (1991 - 2005) χρόνια, κάνοντας 3457 επεισόδια στο σύνολο. Το 1993 έγραψε την δεύτερη τηλεοπτική σειρά του, το Καλημέρα Ζωή της οποίας η προβολή κράτησε 13 (1993 - 2006) χρόνια κάνοντας 3179 επεισόδια στο σύνολο.
Ο Νίκος Φώσκολος ήταν τακτικό μέλος της Ένωσης Συντακτών Αθηναϊκού Τύπου, καθώς και της Εταιρίας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων. Είχε λάβει τρία βραβεία και ένα κρατικό Βραβείο Σεναρίου για την ταινία «Κοντσέρτο για πολυβόλα» (1968). 
Από τις ταινίες του έχουν βραβευθεί επίσης: «Οι αδίστακτοι», «Πυρετός στην άσφαλτο» και «Κοινωνία ώρα μηδέν», ενώ η ταινία «Το χώμα βάφτηκε κόκκινο» του Βασίλη Γεωργιάδη, της οποίας έγραψε το σενάριο, προτάθηκε από την Αμερικανική Ακαδημία Τεχνών και Επιστημών για Όσκαρ καλύτερης ξένης ταινίας (1965). Επίσης έχει τιμηθεί από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας (2007), από την Ιερά Σύνοδο για την ταινία «Εν Τούτω Νίκα», από την ΕΡΤ, από την οργάνωση Λάιονς, από διάφορους Δήμους, Καλλιτεχνικές Λέσχες, σωματεία και άλλες οργανώσεις.

Συγγραφικό έργο
Θεατρικά έργα
Ο θάνατος θα ξανάρθει(1959)
Θηλειά στο σκοτάδι (1961)
Η μαρκησία του λιμανιού (1971)
Σκέψου πριν αγαπήσεις (1971)
Ο άγνωστος δολοφόνος (1972)
Αρμένικο φεγγάρι (1976)
Πόρνες και πόρνες (1994)

Κινηματογραφικές ταινίες-σενάριο
Κρυστάλλω (1959)
Τσακιτζής, ο προστάτης των φτωχών (1960)
Φλογέρα και αίμα (1961)
Η κατάρα της μάνας (1961)
Ο θάνατος θα ξανάρθει (1961)
Αγάπη και θύελλα (1961)
Ο γεροδήμος (1962)
Οργή (1962)
Πονεμένη μητέρα (1962)
Οι διεστραμμένοι (1963)
Το κάθαρμα (1963)
Όσα κρύβει η νύχτα (1963)
Οι σταυραετοί (1963)
Έτσι ήταν η ζωή μου (1963)
Η κραυγή (1964)
Είναι μεγάλος ο καημός (1964)
Ο κράχτης (1964)
Χωρίς γονείς κι αδέλφια (1964)
Η προδομένη (1965)
Το χώμα βάφτηκε κόκκινο (1965)

«Αητέ και παλικάρι», τραγούδι του Μίμη Πλέσσα από την ταινία «Το χώμα βάφτηκε κόκκινο» (1965), σε σκηνοθεσία Βασίλη Γεωργιάδη και σενάριο Νίκου Φώσκολου, με τους Νίκο Κούρκουλο, Μάνο Κατράκη, Γιάννη Βόγλη, Μαίρη Χρονοπούλου, Νότη Περγιάλη, Φαίδωνα Γιωργίτση, Άγγελο Αντωνόπουλο κ.α..
Βρώμικη πόλις (1965)
Δεν μπορούν να μας χωρίσουν (1965)
Οι εχθροί (1965)
Οι αδίστακτοι (1965)
Η αχαριστη (1966)
Ο άνθρωπος που γύρισε από τον πόνο (1966)
Δάκρυα για την Ηλεκτρα (1966)
Κατηγορώ τους ανθρώπους (1966)
Κοινωνία ώρα μηδέν (1966)
Ο κατατρεγμένος (1966)
Κονσέρτο για πολυβόλα (1966)

Απόσπασμα από την ταινία «Κονσέρτο για πολυβόλα» (1966)
Ο μεθύστακας του λιμανιού (1967)
Πυρετός στην άσφαλτο (1967)
Οι σφαίρες δε γυρίζουν πίσω (1967)
Το παρελθόν μιας γυναίκας (1968)
Αγάπη και αίμα (1969)
Όταν η πόλις πεθαίνει (1969)
Ορατότης μηδέν (1969)
Ο πρόσφυγας (1969)
Η λεωφόρος της προδοσίας (1969)
Η ζούγκλα των πόλεων (1970)
Εν ονόματι του νόμου (1970)
Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα (1970)
Ο μεγάλος ένοχος (1970)
Αυτοί που ξέχασαν τον όρκο τους (1971)
Εσχάτη προδοσία (1971)
Ο δρόμος των ηρώων (1971)
Κατάχρησις εξουσίας (1971)
Με φόβο και πάθος (1971)
Έρωτας και προδοσία (1972)
Αιχμάλωτοι του μίσους (1972)
Οι γενναίοι πεθαίνουν δυο φορές (1973)
Τα χρόνια της οργής (1973)
Το κόκκινο τρένο (1982)

«Kαμαρώστε το μισθό μου» – Η φωτογραφία που σαρώνει στο Facebook [εικόνα]


Εκατοντάδες likes και κοινοποιήσεις για την εικόνα που με λεπτομέρειες αναφέρει το που πηγαίνει ένας μισθός 820 ευρώ το μήνα στην Ελλάδα.

Πολλά σχόλια οργής συνοδεύουν την εικόνα που δείχνει το πόσο υψηλό είναι… το κόστος ζωής στην Ελλάδα αλλά και το ότι οι περικοπές. οδηγούν ξεκάθαρα τους Έλληνες πλέον στην εξαθλίωση.

Το πορτοφόλι του Έλληνα έχει «αδυνατίσει» επικίνδυνα και όσο ακούει κανείς για μισθούς Βουλγαρίας, τόσο περισσότερο απορεί με τη «λογική» που έχουν υιοθετήσει οι Έλληνες και Ευρωπαίοι ηγέτες.


Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger