E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Πόσα κιλά πρέπει να είμαι ανάλογα με το ύψος μου;

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013



Τι είναι το φυσιολογικό βάρος;
Φυσιολογικό βάρος είναι αυτό που επιτρέπει στον ασκούμενο ή μη μια καλή υγεία, φυσιολογικό ή λίγο μικρότερο ποσοστό λίπους και σωστή βιολογική λειτουργία. Επιπλέον το βάρος του πρέπει να είναι τέτοιο που να το αντέχει ο σκελετός του και τέλος δεν επιβαρύνει την λειτουργία της καρδιάς.

Φυσιολογικό βάρος για τον μέσο ασκούμενο δεν πρέπει να είναι αυτό των μοντέλων (λιποβαρή άτομα με σοβαρά προβλήματα υγείας), το βάρος των αθλητών (είναι προσαρμοσμένο στο άθλημα τους ώστε να πετύχουν την ιδανική απόδοση σε σχέση με το σωματικό τους βάρος) και τέλος των μπόντι-μπίλντερ (συνήθως είναι πολύ αυξημένο λόγω του μυϊκού όγκου). 
Το φυσιολογικό βάρος που πρέπει να έχει κάθε άτομο, ασκούμενο και μη, καθορίζεται από τους εξής παράγοντες: 

-To σωματικό ύψος.
-Το βάρος του σκελετού.
-Τον Δείκτη Μάζας Σώματος. 
-Το αποδεκτό Ποσοστό Σωματικού Λίπους.

Αξιολόγηση σκελετού
Ένας άλλος παράγοντας είναι που παίζει σημαντικό ρόλο στον προσδιορισμό του φυσιολογικού βάρους είναι αυτός του βάρους του σκελετού. Είναι αδύνατον να προσδιοριστεί το ιδανικό βάρος χωρίς πριν να υπολογιστεί η διαφορετικότητα των σκελετών από άποψη βάρους. Αυτό είναι πολύ εύκολο να το βρείτε με το να μετρήσετε την περίμετρο του δεξιού καρπού. Βάση του αποτελέσματος που θα βρείτε οι σκελετοί χωρίζονται για άντρες και γυναίκες στις εξής κατηγορίες:

Διαγράμματα Ύψους-βάρους
Παλιότερα το φυσιολογικό-ιδανικό βάρος πρόεκυπτε από τα διαγράμματα που υπολόγιζαν το βάρος συνάρτηση με το ύψος. Στην συνέχεια όμως με την εξέλιξη της επιστήμης της σωματομετρίας προστέθηκαν και άλλοι παράγοντες όπως ο Δ.Μ.Σ. και το Π.Σ.Λ. 
Τα διαγράμματα ύψους-βάρους χρησιμοποιούνται στο εξωτερικό από πολλές ασφαλιστικές εταιρείες, για τον προσδιορισμό του ιδανικού ή φυσιολογικού βάρους του σώματος. 
Το πιο δημοφιλές διάγραμμα είναι εκείνο που δημιουργήθηκε από την ασφαλιστική εταιρεία Metropolitan Life της Νέας Υόρκης. Η Metropolitan Life βελτιώνοντας το αρχικό διάγραμμα αναπροσάρμοσε τις τιμές του ιδανικού βάρους που αναγραφόντουσαν σε παλαιότερους πίνακες της, γιατί σύμφωνα με τους ειδικούς ο πληθυσμός στην Αμερική γίνεται όλο και βαρύτερος, κατά συνέπεια το φυσιολογικό βάρος του σώματος αυξάνεται.
Βέβαια χρειάζεται μεγαλύτερη έρευνα όσο αφορά τον τρόπο προσδιορισμού του ιδανικού βάρους ανάλογα με το ύψος, πριν θεωρηθούν τα διαγράμματα αυτά ακριβή και έγκυρα για χρήση από τους ειδικούς της φυσικής κατάστασης.

Τρόποι υπολογισμού του Φυσιολογικού Βάρους σε σχέση με το Ύψος
Υπάρχουν δύο τρόποι που συνήθως χρησιμοποιούνται για τον πρακτικό υπολογισμό του φυσιολογικού-ιδανικού βάρους χωρίς εργαστηριακές μετρήσεις:

- Από τα εκατοστά του ύψους αφαιρούμε τον αριθμό 10. 
- Πολλαπλασιάζουμε το τετράγωνο του ύψος επί 25 για τους άντρες και επί 24 για τις γυναίκες.

Στον πρώτο τρόπο συγκρίνουμε τα κιλά του σωματικού βάρους με τα εκατοστά του ύψους πάνω από το μέτρο.
Για τους άντρες το βάρος θεωρείται:
Ιδανικό όταν είναι περίπου 10% χαμηλότερο από τα εκατοστά του ύψους.
Κανονικό όταν είναι στο κλειστό όριο του -10 έως +2 από τα εκατοστά του ύψους. 
Ελλειποβαρές όταν είναι -11 κάτω από τα εκατοστά του ύψους.
Υπέρβαρο όταν είναι +3 πάνω από τα εκατοστά του ύψους .

Για τις γυναίκες το βάρος θεωρείται:
Ιδανικό όταν είναι -10 έως -12 χαμηλότερο από τα εκατοστά του ύψους.
Κανονικό όταν είναι στο κλειστό όριο -9 έως -5 από τα εκατοστά του ύψους.
Ελλειποβαρές όταν είναι -16 κάτω από τα εκατοστά του ύψους.
Υπέρβαρο όταν είναι -4 και πάνω από τα εκατοστά του ύψους.

Προσοχή
Τα παραπάνω ισχύουν για αυτούς που έχουν ηλικία από 18 έως 30 ετών.
Κάτω από την ηλικία των 18 ετών δεχόμαστε διάφορα προς τα πάνω 2% για κάθε έτος.
Πάνω από την ηλικία των 30 ετών δεχόμαστε διαφορά προς τα κάτω 1% για κάθε 5 χρόνια.

Στον παρακάτω πίνακα θα δείτε τα ιδανικά βάρη και ύψη για άνδρες και γυναίκες όπως παρουσιάζονται από την Αμερικανική Ιατρική Εταιρεία 1995 και την Αγγλική Καρδιολογική Εταιρεία 1994. Τα ιδανικά βάρη και ύψη του πινάκα αναφέρονται σε άντρες και γυναίκες άνω των 25 ετών, σε συνάρτηση με τον τύπο του σκελετού λεπτός, μέτριος, βαρύς.
Σημειώσεις
- Για τα κορίτσια 18-25 ετών αφαιρέστε 0,5 κιλό για κάθε χρόνο κάτω από τα 25.
- Για τα αγόρια 18-25 ετών αφαιρέστε 250 γραμμάρια για κάθε χρόνο κάτω από τα 25.
- Τα προτεινόμενα κιλά πρέπει να θεωρηθούν ενδεικτικά και όχι απόλυτα!
- Όσο χαμηλότερο ποσοστό λίπους έχουμε τόσο περισσότερα κιλά μπορούμε να ζυγίζουμε μέσα στο πλαίσιο των προτεινόμενων κιλών.
Δηλαδή εάν τα προτεινόμενα κιλά για εσάς είναι 67-71 μπορείτε να ζυγίζετε κάποια κιλά πιο κοντά στο 71 εάν έχετε κανονικό ποσοστό λίπους και λιγότερα εάν το ποσοστό λίπους σας είναι μεγαλύτερο.
- Κάποιες ενδείξεις προτεινόμενου βάρους, ειδικά στις γυναίκες, μπορούν να σας φανούν υπερβολικές. Αν κάτσετε όμως να σκεφτείτε θα δείτε ότι σας φαίνονται υπερβολικές γιατί λαμβάνεται υπόψη τα αισθητικά κριτήρια και όχι τα κριτήρια της υγείας. Κάλλιστα μία γυναίκα μπορεί να ζυγίζει περισσότερο από αυτό που η μόδα επιβάλλει και παράλληλα να φαίνεται λεπτή και σφιχτή. Αρκεί να προσέξει την διατροφή της, να ασκείται τακτικά και να ελέγχει το ποσοστό σωματικού της λίπους ώστε να μην υπερβεί το 20-22%. 
- Για να βρείτε ακριβώς πόσο βάρος πρέπει να ζυγίζετε θα πρέπει να κάνετε πλήρη σωματομετρική αξιολόγηση. Όλοι οι άλλοι τρόποι βασίζονται στην στατιστική επεξεργασία στοιχείων πράγμα που σημαίνει ότι είναι σωστό για εσάς μόνον εάν έχετε κοινά χαρακτηριστικά με το αντιπροσωπευτικό δείγμα δηλαδή εάν είστε ο "μέσος"/"κοινός" άνθρωπος.

Υπολογίστε εύκολα το ιδανικό βάρος σας εισάγοντας το ύψος και το βάρος σας. Το χαμηλότερο και ανώτατο υγείες βάρος που μπορεί να έχετε, πόσο πρέπει να αδυνατίσετε για να είστε υγιής, πόσο λίπος έχετε κλπ


Share this article :

359 σχόλια:

  1. egw eimai 13 xronon kai exw 1,70 icos kai eimai 69 kila ... poso 8a prepei na eimai ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. na sas rwtiso egw eimai 16 kai exw 1.92 upsos kai eimai 77 kg kala einai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eimai 27 etwn, exw perimetro karpou 16, eimai 1,75... periferia meshs 70, periferia gloutwn 105, sty8os 90, posa kila prepei na eimai?
    Eyxaristw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειμαι 16 χρονων εχω υψος 1,66 και ειμαι 45 κιλα ποσα κιλα πρεπει να ειμαι κανοννικα πειτε μου σας παρακαλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. eimai 19 xronon exw upsos peripou 18.8 kai eimai 87 kila einai kala?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειμαι 13 χρωνων εχω 1,53 μισο υψος και 42 κιλα ποσα κιλοα πρεπει να ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειμαι 11 χρονων και ειμαι 36 κιλα ποσο πρεπει να ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειμαι 14 χρονων και ειμαι 1.58 και ειμαι 42κιλα καλα ειμαι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειμαι 16 χρονων, ειμαι 1.62 και 45 κιλα, ποσο πρεπει να ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιστευω πως εισαι πολυ ελαφρης πρεπει να βαλεις τουλαχιστον 5 κιλα!

      Διαγραφή
  10. Ειμαι 13 χρονων(κοριτσι) ,υψος 1.58 και 53 κιλα το ξερω δεν ειμαι καλα ποσα πρεπει να χασω..? Σας παρακαλω απαντηστε γρηγορα!!
    Ευχαριστω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. den xreiazetai na xaseis :) mia xara eisai! Ante na pas 50 kila pio kato den tha sto sunistousa!

      Διαγραφή
    2. Εγω ειμαι 12,5 χρονων (κοριτσι), υψος 1.62 και ειμαι 49 κιλα.

      Διαγραφή
  11. ειμαι 13 χρονων 1.54 και ειμαι 40 κιλα ειμαι καλη;; παντως κανονικη διχνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρε 2 κιλα και μια χαρα θα σαι πιο υγιεις :)

      Διαγραφή
  12. Είμαι 48 κίλα και υψος 1.50 είναι πολύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είμαι 14 χρονων και είμαι 48 κιλά και υψος 1.50 ποσα κιλά πρεπει να είμαι σε αυτό το υψος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με υψος 1,66 15 χρονων κ ειμαι 60 κιλα πρεπει να χασω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φιλε εγω ειμαι 14 ετων εχω υψως 1.78 ειμαι 75 κιλα....να φανταστεις στις 16 Μαιου ειμουν 86......ξερεις τη γυμναστικοι κανω στο καρατε....και εσυ παλη απο οτι μου εχει πει η δασκαλα που κανω καρτε εσυ εχεις μετριο καλο...βαρος για το υψος σου....στη ταξη μου εχω εναν 96 κιλα 1.60 υψος....καλα εισαι

      Διαγραφή
  15. Ειμαι 15 χρονων...εχω υψος 1,73 και ειμαι 55 κιλα...ποσα πρεπει να χασω η να παρω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρεπει να παρεις οποσδηποτε κιλααα...καπου στα 3 κιλα πρεπει αν παρεις και παραπανω αναλογα το σωματοτυο σου :)

      Διαγραφή
  16. εγω ειμαι 13 χρονων με υψος 1,57 και με 52 κιλα ποσα κιλα πρεπει να χασω? (κοριτσι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εγω ειμαι 1,59 και εχω βαρος 48,800 κιλα περιπου! αρα πρεπει να ανεβασω...?
    το θεμα ειναι οτι δεν πρεπει να ανεβω γιατι παω ρυθμικη και πρεπει να ειμαι πολυ αδυνατη...!! : / :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ είμαι 15 χρόνων είμαι 1,66 είμαι 68 κιλά και είμαι και βαρυκοκαλος ποσά πρέπει να χάσω ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ειμαι 12 ετων 1.49 υψος και 42 κιλα .Ποσο πρεπει να ειμαι κανονικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα! Είμαι 1,83 και 95 κιλά.Πόσο πρέπει να είμαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είμαι 12 χρόνων κορίτσι είμαι 1,71 και 65 κιλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ειμαι 12 ετων το υψος μου ειναι 1,56 και ειμαι 46 κ ποσα κ. πρεπει να ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Auta pou vlepo einai xaza mages eimai 18 ipsos 178 kai 84 kila kai theoro ton euato mou kanoniko vevea pegenete vgalte ola ta rouxa sas kai deite ama sas aresi to soma sas min kotate auta pou grafi kathe xazo site tou internet kai o kathe anegefalos

      Διαγραφή
  23. ειμαι 14 εχω υψος 1,56, ειμαι 65 κιλα ποσα πρεπει να ειμαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ειμαι κοριτσι

      Διαγραφή
    2. κοιτά δεν ειμαι ειδικη άλλα έχω ακούσει ότι κανονικα πρέπει να έισαι 10κιλά κάτω από το ύψος σου άλλα παιζει ρόλο και το σωμα σ αν βλεπεις εσύ ότι δεν έχεις κάποιο προβλημα πχ στην κοιλιά οκ

      Διαγραφή
  24. εγω ειμαι κοριτσι 12 χρόνων 1,70 ύψος και 57-58κιλά καλά ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. σας παρακαλώ θα ηθελα γρήγορα απάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ειμαι 12 χρωνον και ειμαι 1.66 και ειμαι ειμαι 59-60 καλα ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τον ιουλιο γινομαι 14 ειμαι 1,73 και 60 κιλα καλα ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. EIMAI 11 KAI EIMAI 1.62 KAI 58 KILA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ειμαι 13 υψος 1,66 και βαρος 46 κιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πρέπει να πάρεις 10 κιλά. Αλλά εξαρτάται πώς νιώθεις και πώς φαίνεσαι στο εαυτό σου όταν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη.

      Διαγραφή
  30. 14 , 77 κιλα ... Ποσο πρεπει να ειμαι κανονικά .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ειμαι 1.65 περιπου 13 χρονων και 49 κιλα.καλα ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. mou aresei pou grafouyn oloi oi autoi pou pano kato einai ok sta kila ma oute 1 den exei agonia posa na xasei ama einai 95 kila aaxxaxaxaxa mexri kai sto pliktrologio fovomaste ton ratsismo!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Βασικα ειμαι 1.68 και 55 κιλα :) ποσο πρεπει κανονικαα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ειμαι εφηβη , 1,53 κ 50 κιλα τι πρεπει να κανω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. eimai 13 exw ipcos 1,70 kai kila 47 kala eimai;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ma kala oloi eseis pou lete ipcos kai kila tha nimizoun oti lete alithia. pite to alithino sas ipcos kai ta alithinasas kila .oxi opos tin ali pou egrapse oti eina 12xronon 1,70 ipcos kai kila 57-58 eleos ti tha akousoume alo!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ειμαι αγορι 15 χρονων,εχω 1,86μ υψος και ειμαι 84 κιλα...καλα ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι και τοσο.ισως πρεπει να χασεις 5 κιλα ετσι ρε γαμωτο για εισαι οκ με ολα

      Διαγραφή
  38. ειμαι κοριτσι 13 χρονων υψος 1.70 και 65 κιλα. ποσα κιλα πρεπει να χασω για να φαινομαι αδυνατη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρε εγω ειμαι 17 ,κοπελα, και ειμαι 1.62 στο υψος..στα κιλα ειμαι ομως 57 αυτη την στιγμη αλλα προσπαθω να χασω,στα ποσα θα ηταν καλα να ειμαι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ειμαι 14 κορίτσι , 1,68 και 56 κιλα. Ποσο θα έπρεπε να ειμαι κανονικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ειμαι 17,5 υψος 1.68 και κιλα 69...ποσο θα επρεπε να ειμαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιστευω ΑΜΑ χασεις 2-3 κιλα θα εισ μια χρ (κοριτσι)

      Διαγραφή
  42. Πειτε μ λιγο συντομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ειμαι 16 χρονωνι κοριτσ.... και εχω υψος 1.58 κ ειμαι 61 κιλα..ποσο πρεπει να χασω??? γτ ειμαι κ βαρυκοκαλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ειμαι 11 ετων κοριτσι,υψος 1,51 κιλα 45 παρακαλω το ξερω οτι πρεπει να χασω αρκετα κιλα,πλιζ απαντηστε γρηγορα!πλιζ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ειμαι 16 ετων 1.85 υψως και 77 κιλα καλα ειμαι? (αγορι)
    παρακαλω απαντηστε συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ειμαι 14 1.70 ύψος και 61 κιλά καλα ειμαι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίσαι καλά εγώ που είμαι το ίδιο με εσένα μονο που είμαι 66 κιλά τι να πω; Πφφ :/

      Διαγραφή
  47. Εγώ είμαι 14 χρονών, με ύψος 1,69 και βάρος 66 κιλά. Πόσα πρέπει να χάσω; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ειμαι 11 χρωνων , ειμαι 1,42 (καπου κατα κει) και ειμαι 53-55 κιλα.... (κοριτσι ειμαι) Καλα ειμαι ή πρεπει να χασω; κι αν ναι ποσα κιλα πρεπει να μαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ειμαι 13, υψος 1,70 και 61 κιλα. Ποσο πρεπει να ειμαι? ξερω οτι για το υψος μου δειχνει 60-67 και ειμαι στο ιδανικο βαρος αλλα επειδη ειμαι κατω των 25 δεν ξερω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. εμαι 13 υψος 1,58 και 52 κιλα πρεπει να χασω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ειμαι 13 ετων , ύψος 1,60 και κιλά 78 ποσα πρέπει να χάσω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ειμαι κοριτσι 10 ετών υψος 1,55 45 κιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ειμαι 13 χρονων υψος 1,62 58 κιλά...καλά είναι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ειμαι 12 χρονων και ειμαι 1.62 και ειμαι 68 εποσο πρεπει να ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Παιδια εγω εχω υψος 1.67 και ειμαι 53 κιλα.Ειμαι ενταξει με αυτο το βαρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ειμαι πολυ παχυσαρκος ειμαι 8 μιση ετων και 96 κιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. για σας ειμαι 1.40 υψος και βαρος 6000000000000000000000000 κιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. για σας παχυσαρκοι εμαι 8 ετων και 100 κιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. είμαι 19 χρονών , έχω ύψος 1.77 και ειμαι 135 κιλά. Κάποιοι μου λενε οτι πρέπει να πάρω μερικά ακόμη . Τι λέτε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Είμαι 15 χρονών 1,70 και 49 κιλά.. πόσο πρέπει να είμαι;; (κορίτσι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δεν θελω να σχολιασετε η να πειτε κατι κακκο για εμενα εγω ειμαι 1.66 και ειμαι 76 κιλα ποσα πρεπει να ειμαι/??? Σας παρακαλω απαντηστε μου ειλικρινα καπιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ειμαι 18 χρονων και 1.73 υψος. Αυτη την στιγμη ειμαι στα 64 με 65 κιλα. Ποσα πρεπει να χασω για να ειμαι καλη? Οποιος μπορει να μου απαντησει! Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Είμαι 18 χρονών με ύψος 1.66 και 46 κιλά είναι καλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σκατά ρε βοήθεια σεναριογράφος της πουτσας

      Διαγραφή
    2. τι να πω εγω που ειμαι 1.60 και 40 κιλα..κ μ λενε οτι ειμαι πολλυ αδυνατη?Τεσπα οπως κι αν εισαι ν αγαπας το σωμα σου κι αν δεν σ αρεσει ν κοιταξεις σε εναν ειδικο καλυτερα τοτε θα δεις αποτελεσματα.;)

      Διαγραφή
  64. ΕΙΜΑΙ 12 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΥΨΟΣ 1.62 ΚΑΙ 52 ΚΙΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. είμαι 13 ετών , αγόρι , ύψος 1,64 και βάρος και 85 κιλά ποσά πρέπει να χασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ειμαι κορίτσι 13 χρονων 1,73 ύψος και 70 κιλά !ποσα να χάσω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Σας παρακαλω πρεπει να χασω κιλα γιατι αθλούμε!ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ειμαι 12 ετων 152 εκατοστα και 40 κιλα πειτε μου λιγο για την ηλικια μου τη υψωσ και τι βαροσ πρεπει να εχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. eimai 19 xronwn 1,64 upsos kai 46 kila kala ine ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. eimai 14 eimai 1,60 kai eimai 47 kila .....pao mpaleto kai thelo na xaso!!!!ti na kano???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ειμαι 13 χρονων κοριτσι 54 κιλα και υψος 1.61
    καλα ειναι ?????
    απαντηση γρηγορα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ειμαι 14 χρονων κοριτσι 1.68 ποσα κιλα πρεπει να ειμαι ???
    Απαντηση γρηγορα σασ παρακαλω !!
    Ευχαριστω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ειμαι 12 ετων 1.70 και 66 κιλα
    Ασχολουμε με το μπασκετ και το βολλευ απο τα 6 μου και ημουν απο τοτε αρκετα γυμνασμενη. Ειμαι ενταξει στα κιλα μου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ειμαι 11 και ειμαι 35.5 κιλα πρεπει να χασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Για σας ειμαι αγορι ετων 13,5 υψος 1,69 περιμετρος μεσης 99 εκατοστα κιλα 91 ποσα πρεπει να χασω?
    Απαντηση γρηγορρα παρακαλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Παιδιά αν δεν κάνετε σταθερά έστω δυο με τρεις φορές την εβδομάα γυμναστική και λεπτοί να είστε θα φαίνεστε χάλια! Επίσης δεν είναι δυνατόν να προβλέπουμε κάτι για κάποιον αφού δεν ξέρουμε αν έχει κάνει λιπομέτρηση ή όχι. Μιλάω βάση εμπειριας, η λιπομέτρηση σου δείχνει επίσης πόσο ζυγίζουν τα οστά σου, πόσο νερό έχεις κτλ. Είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί ότι σίγουρα ο κάθε ένας μας είναι διαφορετικός. Όλα αυτά τα σχεδιάγραμματα είναι στο περίπου. Μπορεί για παράδειγμα κάποιος με 1,65 να είναι 60 κιλά και αγύμναστος και άλλος στα ίδια κιλά να φαίνεται λεπτότερος επειδή έχει χάσει το σωστό λίπος και όχι πχ υγρά η μυικη μάζα! Λιπομέτρηση και άσκηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. είμαι 16 και εχω 1,62 υψος και είμαι 52 κιλα ποσο θα επρεπε να ημουν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ego eimai 12 1,52 kai 44 kila posa prepei na eimai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλησπέρα σας έχω ύψος 1,63 και ζυγίζω 113 κιλά ποσά κιλά πρέπει να χάσω ;;; Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Είμαι 20 με ύψος 1.83 και βάρος 78 πόσο πρέπει Να είμαι κανονικά (άντρας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ειμαι 11 χρονων εχω 1,52 ύψος και είμαι 52 κιλα ποσα πρέπει ναχ΄σω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για το υψος σου εισαι μια χαρα αλλα για την ηλικια σ οχι και τοσο.Νομιζω οτι αν εχανες 2-3 κιλα θα εισουν μια χαρα ισως και 4.

      Διαγραφή
  83. Ειμαι 15 ετων..κοριτσι..εχω υψος 1.69 και ειμαι 58 κιλα ποσα πρεπει να χασω??!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θες να χασεις κιλα? σοβαρα τωρα ?ειμαι σιγουρη πως δεν το χρειαζεσε αλλα αφου το θες οκ.Το μονο που προτεινω ειναι για μια εβδομαδα να μην φας τιποτα ανθιυγεινο και οταν λεω τιποτα εννοω τιποτα και να κανεις 30 ωρα ασκηση καθε μερα μεσα σε αυτη την εβδομαδα.Πινε πολυ νερο για να καλυπτεις την διαθεση σ για φαγητο μετα τα κυρια γευματα .

      Διαγραφή
  84. ειμαι 1,91 υψος και 88 κιλα καλα ειμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Είμαι 12 χρονών έχω 1,77 ύψος και είμαι 83 κιλά. Πόσα πρέπει να χάσω;(κορίτσι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τουλαχιστον 10.Συγγνωμη αν ακουστικε σκληρο αλλα δεν υπαρχει αλλη επιλογη.
      προτεινω : 3μερες αποτοξυνοσης με φρουτα (δηλαδη να τρως μονο φρουτα αυτα που να περιεχουν κυριως νερο οπως μηλα κτλ και νερο, βεβαια να κανεις ασκηση 60 λεπτα) καθε εβδομαδαμεχρι να φτασεις εκει που θελεις.(δοκιμασμενο)

      Διαγραφή
    2. Συνηθισμένη είμαι μην απολογίσε.

      Διαγραφή
  86. Είμαι 12 χρονών ,84κιλά,1,77ύψος και 84μέση. Πόσα κιλά πρέπει να χάσω; Παρακαλώ απαντήστε μου γρήγορα! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ειμαι 12 χρονων ,υψος 1,56 ,κιλα 54(δε φενομαι πολυ χοντρη αλλα νιωθω και θελω να χασω επιγοντως γιατι δε νιωθω καθολο καλα) βοηθειαα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαλλον πρεπει να πηγαινεις 1η γυμνασιου και ξερω τι περνας.Κανονικα θα επρεπε να ανησυχεις αν το βαρος σ ξεπερνουσε το υψος σ αλλα τωρα εισαι μια χαρα πιστεψε με.Βεβαια αν το θες τοσο πολυ να αδυνατισεις μπορεις να κανεις αυτο : 2μερες αποτοξυνοσης με φρουτα (δηλαδη να τρως μονο φρουτα αυτα που να περιεχουν κυριως νερο οπως μηλα κτλ και νερο, βεβαια να κανεις ασκηση 45 λεπτα) καθε εβδομαδαμεχρι να φτασεις εκει που θελεις.(δοκιμασμενο)

      Διαγραφή
    2. Σε ποιον παει η απαντηση; Γραψε ημερομηνια

      Διαγραφή
  88. α λαθος παιδια 13 ειμαι!! ξεχαστηκα επειδη πριν λιγες μερες ειχα γενεθλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ειμαι 1,77 υψος , 84κιλα,μεση 84,ειμαι 12ετων και ειμαι κοριτσι . Ποσα κιλα πρεπει να χασω; Παρακαλω ας μου απαντησει καποιος γρηγορα. Ειναι αναγκη. Ευχαριστω πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. .Ειμαι 14 εχω υψος 1,53 (μην γελατε ) αλλα ειμαι 57 κιλα .Να πω την αληθεια φαινομε πιο λεπτη αλλα θελω να φτασω στα 48 κιλα καμια βοηθεια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ειμαι 11 χρονων και ειμαι 53 κιλα πρεπει να χασω ποσα (κοριτσι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ειμαι 11 χρονων ειμαι 1,54 υψος και 53,5 κιλα πρεπει γρηγορα να χασω βοηθιστε με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ειμαι 11 χρονων 26 κιλα και υψος 1,30 ποσα πρεπει να χασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Είμαι 15 χρονων! Έχω υψος 1,67 και ειμ 68 κιλά.. Ποσά πρέπει να χάσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Γεια σας έχω ύψος 1,67 και είμαι 57 κιλά πόσα πρέπει να χάσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται να χάσεις είσαι μια χαρά, αλλά αν επιμένεις χάσει από 2 έως 3 κιλά όχι παραπάνω

      Διαγραφή
  96. Είμαι 66 κιλά έχω 1.67 ύψος ποσα κιλά πρέπει να είμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ειμαι 55κιλα εχω 1,52 υψος και 12χρονων (κοριτσι) ποσα κιλα πρεπει να χασω?απαντηστεε γρηγορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα χάσεις από 5 έως 6 κιλά θα είσαι μια χαρά υγιεστατη

      Διαγραφή
  98. Είμαι μια έφηβη 14 χρονών και το Σάββατο γίνομαι 15. Ζύγιζω 54 κιλά και έχω 1.67 ύψος. Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας οποία και αν είναι.Νομίζω ότι έχω περίτα κιλά και συνέχεια προσπαθώ να τα χάσω κάνοντας γυμναστική αλλά δεν καταφέρνω και πάρα πολλά.Ποιο νομίζετε ότι είναι το ιδανικό μου βάρος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pistevo pos eisai mia xara kai entometa3i eisai poli psili. Episis pistevo exeis to idaniko soma .

      Διαγραφή
  99. Είμαι 43 κιλα και 1.70 υψος Ειμαι κανονικη η πολυ αδυνατη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Eimai 16 eton koritsi. Exo ipsos 1.65 kai exo 62 kila .Einai ok?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ime 16.5 xronwn exw ipsos 1.83 kai ime 70-71 kila kala ime?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ειμαι 12,5 ετων ειμαι κοριτσι ειμαι 1,58 και 44 κιλα νομιζω πως ειμαι λιγο παχια αν και οι συγκενεις μου μολις τους το λεω με βριζουν εσεις τι πιστευετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ειμαι 16 ετων αγορι,υψος 1,69,και βαρος 56 καλα ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ειμαι 11,5 χρονων κοριτσι και υψος 1,45. Το βαρος μου ειναι 30 κιλα. Ξερω οτι ειμαι υπερβολικα λεπτη και κοντη. Σας παρακαλω οποιαδηποτε και να ειναι η γνωμη σας για μενα απαντηστε μου συντομα. Ευχαριστω για τον χρονο σας και ελπιζω καποιος να μου πει ποσα κιλα και υψος θα επρεπε να ειχα αναλογα με την ηλικια μου. Θα ηθελα μια σχετικα γρηγορη απαντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εισαι ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΟΝΤΗ!! ουτε υπερβολικα λεπτη...για να εισαι τελεια, παρε 3-4 κιλα♡

      Διαγραφή
  105. Ειμαι 13 , 1,63 υψος και βαρος 54 κιλα θελω να χασω 4 κιλα . Πιστευετε οτι πρεπει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Γεια σας ειμαι 13 χρονων και εχω υψος 162 και ειμαι 57 κιλα.Ποσα πρεπει να χασω(κοριτσι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Εγώ ειμαι 14 χρονών 48 κιλα και ύψος 1.64 (κορίτσι). Πόσα κιλα πρέπει να είμαι κανονικά? Θεωρούμαι κοντή? Έχω ακούσει πολλά σχόλια από αγόρια της ηλικίας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εισαι κοντη! Και εισαι μια χαρα στα κιλα και μαλιστα αδυνατη

      Διαγραφή
  108. Πρεπει να παρεις 2-3 κιλα περιπου και δεν θεωρησε κοντη,εισαι κανονικη.Εγω ειμαι 13,5 χρονων 162 και 56 κιλα.Το ξερω οτι πρεπει να χασω κιλα,αλλα ποσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Είμαι 16 χρονών,έχω ύψος 1,75(κοριτσι) και ειμαι 60 κιλα.Πρεπει να χασω βαρος?4-5 κιλα ειναι καλα για να είμαι κανονικη??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι ετσι πολυ κανονικη εισαι και μαλιστα αδυνατη!♡

      Διαγραφή
  110. εγω ειμαι 13 χρονων 65 κιλα και υψος 1,62 ποσο θα πρεπει να ειμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ειμαι 14 χρονων, κοριτσι, 1,62 υψος και 45 κιλα βαρος....ποσα πρεπει να χασω?��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ειμαι 12 χρονων,κοροτσι με υψος 1,67 και περιπου 50 κ.
    ποσα πρεπει να είμαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Παρακαλω απαντηστε μου ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Η γνωμη μου ειναι πως πρεπει να υπαρχει εστω και φωτο.. με καποιο τροπο, ωστε να μπορειτε να παιρνετε περισσοτερο ορθές απαντησεις.. !! ή τουλάχιστον τον σωματοτυπο σας (κλεψυδρα-μηλο-αχλαδι) και τις διαστασεις σας π.χ.: στηθος, μεση, γλουτοι κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ειμαι 13 και ειμαι 1.51 και ειμαι 54 κιλα ειμαι κλ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ειμαι 12 ετων κοριτσι
    εχω υψος 1,67
    και ειμαι 50 κ.
    ποσα θα πρεπει να είμαι?
    Επίσης εχω ανοικτη λεκάνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρα ειναι τα κιλα σου για το υψος σου .. το οτι εχεις ανοικτη λεκανη δεν εχει να κανει αυτο.. ετσι ειναι ο σκελετος σου.. αντιθετως , ειναι πολυ καλο!!

      Διαγραφή

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger