Από το Blogger.

E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Κομισιόν: Εντονη ανησυχία για τον νόμο περί διαδικτύου στην Τουρκία

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014


Την «έντονη ανησυχία» της ΕΕ, προκαλεί η απόφαση του τουρκικού κοινοβουλίου για την ενίσχυση των κρατικών ελέγχων στο διαδίκτυο, εξέφρασε σήμερα ο εκπρόσωπος του Επίτροπου διεύρυνση Στέφαν Φούλε.

«Ο νόμος αυτός προκαλεί έντονη ανησυχία γιατί εισάγει περιορισμούς σε μια σειρά από τομείς που άπτονται της ελευθερίας της έκφρασης», δήλωσε ο Πέτερ Στάνο απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

Ο εκπρόσωπος κάλεσε την Αγκυρα να αναθεωρήσει τη στάση της και να προσαρμόσει τη νομοθεσία στα ευρωπαικά πρότυπα, προσθέτοντας ότι η τουρκική κοινή γνώμη δικαιούται περισσότερη πληροφόρηση και μεγαλύτερη διαφάνεια και σίγουρα όχι περισσότερους περιορισμούς.

Ο Πέτερ Στάνο εξέφρασε την ετοιμότητα της Κομισιόν να συνεργαστεί με τις τουρκικές αρχές προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι όποιες αλλαγές θα είναι συμβατές με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ενώ υπογράμμισε ακόμη ότι η Τουρκία είναι υποψήφια χώρα και οι όποιες πρωτοβουλίες αναλαμβάνει θα πρέπει να είναι συμβατές με τα πολιτικά κριτήρια της Κοπεγχάγης και σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

http://www.katohika.gr/



ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΔΥΟ!!!ΠΑΜΕ ΣΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!!ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΟΥΜΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΜΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ!!!!


ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΔΥΟ!!!

Από παλιά μας έχει μείνει αυτή η απορία. Αν χωρίζουν την χώρα μας σε δύο στρατόπεδα και έχουμε πολλά παραδείγματα που το αποδεικνύουν, Ολυμπιακός-Παναθηναικός, Πασόκ-Νέα Δημοκρατία, ποδόσφαιρο-μπάσκετ και άλλα πολλά! Όμως εδώ σε αυτό το άρθρο χρησιμοποιούμε τον διαχωρισμό εντελώς κυριολεκτικά και αναφερόμαστε στα διόδια και γενικά στις μετακινήσεις των Ελλήνων και γενικότερα όσων διαμένουν στη χώρα μας.

Τι αποφάσισαν αναλυτικά λοιπόν; Για όσων αφορά τις κοντινές μας αποστάσεις σε Αθήνα και Πάτρα. Αλλαγές στις τιμές των διοδίων της Ελευσίνας και του Ισθμού, καθώς και στα πλευρικά διόδια του ίδιου δρόμου στους Αγίους Θεοδώρους, τη Νέα Πέραμο και την Πάχη που δημιουργούνται τώρα, με πληρωμή διοδίων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός.Το νέο καθεστώς θα ισχύσει από τα ξημερώματα της Τρίτης προς Τετάρτη.

Στην Ελευσίνα τα ΙΧ θα πληρώνουν 2,10 ευρώ ανά κατεύθυνση, ενώ τώρα πληρώνουν 3,20 ευρώ μόνο στο ρεύμα προς Κόρινθο. Στον Ισθμό θα πληρώνουν 1,80 ευρώ ανά κατεύθυνση από τα 3,20 που ίσχυε μέχρι τώρα μόνο στο ρεύμα προς Αθήνα. Παράλληλα παρέχονται σε οχήματα με πομποδέκτη «Ολυμπία Pass» ή με μοτοκάρτα Ολυμπίας Οδού κλιμακωτές εκπτώσεις από 15% έως και 60% ανάλογα με τη συχνότητα διέλευσης. Στην οδό Κορίνθου-Πατρών, στους σταθμούς διοδίων Ζευγολατιού και Ρίου η κατάσταση παραμένει ως έχει, με χρέωση μόνο προς τη μία κατεύθυνση και τιμές διοδίων τις νέες μειωμένες -κατά 20%- (ή μοτο-κάρτα Ολυμπίας Οδού για δίκυκλα).

Για τα πιο μακρινά μας ταξίδια πλέον σε λίγο τα διόδια θα κοστίζουν περισσότερο από την βενζίνη που θα θέλουμε ή μήπως χρειαστεί στο τέλος να τους χαρίσουμε και το αμάξι μας ως ενέχυρο. Η νότια με τη βόρεια Ελλάδα θα «χωρίζεται» έξυπνα με τους νέους φόρους που μας επιφυλλάσουν προσεχώς. Πρόκειται για την μεγαλύτερη αύξηση που θα εφαρμοστεί στο εθνικό οδικό δίκτυο και αφορά στο τμήμα από Μεταφόρφωση Αττικής μέχρι Σκάρφεια περιλαμβάνοντας τους σταθμούς Αφίδνες, Καπανδρίτη, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Βαθύ (πρώην Σχηματάρι), Θήβα και Τραγάνα. Επιπλέον, μπαίνουν και νέοι σταθμοί, καθώς από τον προσεχή Ιούλιο θα λειτουργήσει με καθυστέρηση περίπου τεσσάρων ετών ο σταθμός του Αγίου Στεφάνου και θα ακολουθήσει τον Ιούλιο του 2015 και ο σταθμός της Βαρυμπόμπης, πλήττοντας ακόμη και τις μετακινήσεις εντός του λεκανοπεδίου.

Το κόστος θα διαμορφωθεί για τα ΙΧ σε 0,90 ευρώ και 3,25 ευρώ για τα μεγάλα φορτηγά και σε 0,60 και 2,15 ευρώ αντίστοιχα. Με τις νέες τιμές το ταξίδι Αθήνα-Λαμία μετ’ επιστροφής θα φτάσει τα 26 ευρώ. Μέχρι την Θεσσαλονίκη υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 55 ευρώ. Στο υπουργείο Υποδομών σχολίαζαν τις προηγούμενες μέρες ότι όταν θα ξεκινήσει σε λίγα χρόνια ο γρήγορος σιδηρόδρομος που θα κάνει το δρομολόγιο ως την συμπρωτεύουσα σε 2,5 ώρες θα αυξήσει τον ανταγωνισμό και θα αναγκάσει τους εργολάβους να ρίξουν τις τιμές. Κάτι τέτοιο, όμως, είναι πολύ δύσκολο να συμβεί από την στιγμή που τα διόδια χρηματοδοτούν τα έργα και αποτελούν βασική παράμετρο του χρηματοοικονομικού μοντέλου κατά την περίοδο κατασκευής και λειτουργίας των οδικών αξόνων.

Τώρα με όσα διαβάζουμε τις τελευταίες μέρες αν συνδυάσουμε και τις παλιές δηλώσεις της Άννας Ψαρούδα – Μπενάκη ότι τα εθνικά μας σύνορα θα χρειαστεί να συρρικνωθούν ολίγον, μήπως έμμεσα πάμε σε ένα διαχωρισμό βορείου και νοτίου Ελλάδος; Διότι αυτές οι τιμές θα ήταν λογικές μόνο εάν αλλάζαμε χώρα ταξιδεύοντας. Η Ελλάδα μπαίνει σε μία διαδικασία συνεχόμενης πώλησης και εξόντωσης των πολιτών της με όσα μέσα διαθέτει αυτή η «δημοκρατία». Αν δεν υπάρξει άμεση λύση θα εκπλαγούμε δυσάρεστα με ότι έρχεται.

Γράφει η Δέσποινα Δημότση

http://www.volcanotimes.com/



Μυστικός υπόγειος σταθμός του μετρό «ανακαλύφθηκε» στο Παλαιό Ψυχικό !!!!!!!!!


Μια συγκλονιστική ανακάλυψη έφεραν στο φως οι άνδρες του τμήματος αγνοούμενων προσώπων της Ελληνικής Αστυνομίας, οι οποίοι...
στα πλαίσια ερευνών κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου ανακάλυψαν έναν μυστικό, δαιδαλώδη σταθμό του μετρό που βρισκόταν κρυμμένος στο κέντρο ενός γιγαντιαίου λαβύρινθου στο Παλαιό Ψυχικό.

Όπως έγινε γνωστό στη συνέχεια, ο σταθμός είχε κατασκευαστεί υπό άκρα μυστικότητα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004 με σκοπό να εξυπηρετεί τις ανάγκες του υπηρετικού προσωπικού της προέδρου της οργανωτικής επιτροπής των Αγώνων, Γιάννας Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη, η οποία διαμένει στο Παλαιό Ψυχικό. Έκτοτε χρησιμοποιείται μόνο από όσους γνώριζαν την ύπαρξη του — κυρίως φιλιππινέζες οικιακές βοηθούς σε σπίτια της περιοχής, δασκάλους του τένις και συγγενείς χτυπημένους από την οικονομική κρίση, οι οποίοι είχαν αναγκαστεί να μετακομίσουν μακριά από το προνομιούχο προάστιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες από αστυνομικούς κύκλους που ερευνούν την υπόθεση, ένα στα πέντε τρένα της γραμμής 3 που φθάνουν μόνο μέχρι την Εθνική Άμυνα και όχι έως το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», αφού περιμένουν εκεί για περίπου 20 λεπτά κάνουν επί τόπου στροφή και κατευθύνονται με σβηστά τα φώτα προς το σταθμό του Ψυχικού. Όσο για την επίγεια πρόσβαση, αυτή είναι πρακτικά ανέφικτη για τους μη μυημένους καθώς η μοναδική είσοδος στον λαβύρινθο που οδηγεί στον σταθμό είναι κρυμμένη κάτω από ένα πλακόστρωτο στην Τρίτη Πλατεία του Παλαιού Ψυχικού στην οποία δεν φθάνει δρόμος και είναι, ακόμη κι αυτή, άγνωστη σε όσους δεν κατοικούν στην περιοχή.

Όπως αναφέρουν αστυνομικές πηγές, η ανακάλυψη έγινε τυχαία όταν ο 23χρονος Λύσσανδρος, φοιτητής Παιδαγωγικής, πήρε το μετρό το βράδυ της περασμένης Πέμπτης για να πάει στο σπίτι φίλων του στην περιοχή του Νέου Ψυχικού. Ο Λύσσανδρος επιβιβάστηκε σε συρμό με κατεύθυνση την Εθνική Άμυνα αλλά δυστυχώς για τον ίδιο, νυσταγμένος καθώς ήταν αποκοιμήθηκε μέσα στο βαγόνι.

«Όταν ξύπνησα είδα έναν σταθμό που δεν είχα ξαναδεί ποτέ στο παρελθόν» αφηγείται ο Λύσσανδρος. «Ήταν κυριολεκτικά ένας λαβύρινθος, με δεκάδες σκάλες και διαδρόμους που διασταυρώνονταν, αδιέξοδα και μονόδρομους παντού καθώς και πινακίδες σχεδιασμένες για να σε παραπλανήσουν. Είχε λιγοστό κόσμο, κυρίως ασιατικής καταγωγής αλλά και Έλληνες δασκάλους που πήγαιναν για ιδιαίτερα, προσωπικούς γυμναστές, σεφ με άσπρους σκούφους, μπάτλερ και κλόουν για παιδικά πάρτυ. Κανείς δεν μιλούσε, επικρατούσε μια απόκοσμη σιωπή. Όλοι περπατούσαν σκυφτοί και πριν προλάβεις να τους μιλήσεις εξαφανίζονταν, βρίσκοντας με κάποιο μαγικό τρόπο τον δρόμο για την έξοδο» συνεχίζει ο νεαρός.

«Έμεινα κλεισμένος εκεί μέσα για πάνω από 40 ώρες, περιπλανόμενος σε κύκλους και με το κινητό μου να μην έχει σήμα. Ευτυχώς τελικά βρήκα έναν συντηρητή πισίνας που με λυπήθηκε και μου έδειξε πώς να βγω» καταλήγει.

Αφού βγήκε στην επιφάνεια της γης, ο 23χρονος κάλεσε την οικογένειά του που γυρνούσε τα νοσοκομεία για να τον εντοπίσει και στη συνέχεια την Αστυνομία, την οποία και οδήγησε στα ίχνη του άγνωστου έως σήμερα 66ου σταθμού του αθηναϊκού μετρό. Σε επικοινωνία του με το «Κουλούρι», ο υπαστυνόμος που είναι επικεφαλής των ερευνών δήλωσε: «Πρόκειται σίγουρα για ένα εντυπωσιακό εύρημα. Είναι νωρίς για να πούμε περισσότερα, σκεφτείτε ότι ακόμη δεν έχουμε χαρτογραφήσει ούτε το 10% του σταθμού. Ελπίζουμε μόνο να μην βρούμε εκεί μέσα τα πτώματα άλλων αγνοούμενων πολιτών, που τους πήρε ο ύπνος όπως τον Λύσσανδρο».

«Τουλάχιστον τώρα γνωρίζουμε γιατί στα δρομολόγια με κατεύθυνση την Εθνική Άμυνα τοποθετούνται αποκλειστικά τυφλοί οδηγοί» συμπλήρωσε με νόημα ο υπαστυνόμος.

blog.focuswebtv.gr



Θρόμβοι και ταξίδια μεγάλων αποστάσεων: Συμβουλές προς τους ασθενείς



Το 2013 το αμερικανικό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (Centers for Disease Control and Prevention - CDC) δημοσίευσε αναθεωρημένες οδηγίες για τους ταξιδευτές μεγάλων αποστάσεων με ιδιαίτερη έμφαση στην πρόληψη και αποφυγή θρομβωτικών καταστάσεων.


Η συσχέτιση εν τω βάθει φλεβοθρόμβωσης και αεροπορικών ταξιδιών πρωτοπεριγράφηκε στις αρχές του 1950. Έκτοτε, τα ταξίδια άνω των 4 ωρών με αεροπλάνο, αυτοκίνητο, τραίνο ή πλοίο, έχουν γίνει συχνότερα, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι ανησυχίες για σχηματισμό θρόμβων. Τώρα γνωρίζουμε ότι πάνω από 300 εκατομμύρια άτομα που ταξιδεύουν με πτήσεις άνω των 4 ωρών κινδυνεύουν κάθε χρόνο.

Η εν τω βάθει φλεβοθρόμβωση είναι ένα σοβαρό θέμα υγείας που επηρεάζει τουλάχιστον μισό εκατομμύριο Αμερικανούς κάθε χρόνο, και τουλάχιστον 1 στους 10 θα πεθάνει αιφνίδια χωρίς διάγνωση.

Στους ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων, ο κίνδυνος αυξάνεται 2-4 φορές, ανάλογα με την διάρκεια του ταξιδιού και προϋπάρχοντες παράγοντες κινδύνου. Όσους περισσότερους προδιαθεσικούς παράγοντες έχει ένα άτομο, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος σχηματισμού θρόμβου κατά τη διάρκεια ή αμέσως μετά από ένα ταξίδι μεγάλων αποστάσεων. 

Οι κλασσικοί παράγοντες κινδύνου περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

· - Μεγαλύτερη ηλικία (ο κίνδυνος αυξάνεται μετά τα 40)

· - Παχυσαρκία (Δείκτης μάζας σώματος >30 kg/m2)

· - Πρόσφατο χειρουργείο, Νοσηλεία ή κάκωση

· - Προηγούμενος θρόμβος αίματος

· - Χρήση οιστρογόνων, περιλαμβανομένων ορμονικών αντισυλληπτικών ή μεθεμμηνοπαυσιακής θεραπείας υποκατάστασης

· - Εγκυμοσύνη και λοχεία

· - Θρομβοφιλία (όπως μετάλλαξη παράγοντα V Leiden ή αντιφωσφολιπιδαιμικό σύνδρομο), ή οικογενές ιστορικό θρόμβων

· - Ενεργός καρκίνος ή αντικαρκινική θεραπεία

· - Σοβαρό νόσημα (όπως συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια ή φλεγμονώδης νόσος του εντέρου)

· - Περιορισμένη κινητικότητα

· - Κεντρικός φλεβικός καθετήρας

Οι ιατροί πρέπει να συμβουλεύουν εξατομικευμένα τους ασθενείς τους για τον κίνδυνο εμφάνισης θρόμβων προτού ξεκινήσουν κάποιο μακρινό ταξίδι.

Το ατομικό και οικογενειακό ιστορικό είναι πρωταρχικό στοιχείο. Εάν αυτοί ή άλλα μέλη της οικογένειάς τους είχαν θρομβωτικά επεισόδια ή εάν υπάρχουν γνωστές κληρονομικές διαταραχές στην οικογένεια, όπως ανεπάρκεια αντιθρομβίνης. 

Θα πρέπει επίσης να εξηγείται στους ασθενείς πώς να αναγνωρίζουν τα σημεία και συμπτώματα των θρόμβων. Σημεία και συμπτώματα της εν τω βάθει φλεβοθρόμβωσης περιλαμβάνουν, πόνο ή ευαισθησία των άκρων, οίδημα και αύξηση της θερμοκρασίας της πληγήσας περιοχής και ερυθρότητα ή αποχρωματισμός του δέρματος που την καλύπτει. Τα συνηθέστερα συμπτώματα της πνευμονικής εμβολής περιλαμβάνουν ανεξήγητη δύσπνοια, θωρακικό άλγος που μπορεί να επεκτείνεται στους ώμους ή τον αυχένα, βήχας ή λιποθυμία.

Οι ιατροί οφείλουν να συστήνουν τα κατάλληλα προληπτικά μέτρα για κάθε ασθενή. Τα γενικά μέτρα προτείνουν στους ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων άφθονη κατανάλωση υγρών πριν, ασκήσεις στις γάμπες και συχνή κίνηση κατά το ταξίδι. Για ταξιδιώτες με πολλαπλούς προδιαθεσικούς παράγοντες, μπορούν να προταθούν κατάλληλες αντιθρομβωτικές κάλτσες –κάτω από το γόνατο, για χρήση σε μακρινά ταξίδια. Όμως οι κάλτσες συμπίεσης δεν συνιστώνται σε ταξιδιώτες που δεν έχουν προδιαθεσικούς παράγοντες. Φαρμακευτική αγωγή για την πρόληψη των θρόμβων συνιστάται μόνο όταν τα πιθανά οφέλη υπερισχύουν των κινδύνων.

- See more at: http://www.e-cardio.gr/default.aspx?



«Εσύ και εσύ, μέσα. Εσύ άντε να πλυθείς». Studio 54. Η σκληρή «πόρτα», τα όργια και οι συλλήψεις των ιδιοκτητών της


Δεν υπάρχει σχεδόν κανένας διάσημος ή άσημος, που να έζησε στη Νέα Υόρκη τη δεκαετία του 70, και να μην διασκέδασε στο Studio 54. Επίσης, πολλοί ανώνυμοι Νεοϋορκέζοι ή τουρίστες, μπαϊσέξουαλ, γκέι, τρανσέξουαλ, μοντέλα, δημοφιλείς clubbers, αθλητές και λοιποί πετυχημένοι ή μη celebrities.
Το «Studio 54» ήταν η διασημότερη ντισκοτέκ όλων των εποχών, μαζί με την Barbarella.
Στη καρδιά της Νέας Υόρκης, έγιναν πολλά από τα μεγαλύτερα πάρτι, με όλα τα «παρελκόμενα» των 70ς.

Sylvester Stallone και Andy Warhol στη διάσημη ντίσκο.

Η ντίσκο μουσική ήταν στα καλύτερά της, ειδικά μετά τον «Πυρετό το Σαββατόβραδο». Τα κοινωνικά κινήματα ήταν σε έξαρση και το έιτζ ακόμη δεν είχε εμφανιστεί.
Η συγκυρία ήταν ανεπανάληπτη. Ήταν το κατάλληλο μαγαζί, στην κατάλληλη πόλη, την κατάλληλη στιγμή.
Το ετερόκλητο κοινό απολάμβανε εκπληκτική χορευτική μουσική και με τη βοήθεια ποτού και ναρκωτικών, ζούσε ανεπανάληπτες ξέφρενες νύχτες.

«Εσύ, εσύ και εσύ. Οι άλλοι είστε άσχημοι και προτείνω να πάτε να πιείτε αλλού», έλεγαν συχνά οι πορτιέρηδες, στον κόσμο που περίμενε έξω από το Studio 54.

Η «σκληρή και απρόβλεπτη πόρτα»

Έξω από το κτίριο της οδού 254 West 54th του Μανχάταν, ο συνωστισμός ήταν καθημερινός.
Στην κεντρική είσοδο του Studio 54, οι πορτιέρηδες διάλεγαν με προσοχή από το πλήθος, τα άτομα στα οποία επιτρεπόταν η είσοδος.
Ξαφνικά, μέσα από τη ντισκοτέκ έβγαινε ο ένας από τους δύο ιδιοκτήτες, Steve Rubell και με νευρικές κινήσεις έψαχνε μέσα στον κόσμο.
«Εσύ και εσύ, μέσα» είπε σε δύο άνδρες με μουστάκια, που φορούσαν φόρεμα και φούστα αντίστοιχα.
«Χρειάζεσαι καλύτερα ρούχα για να μπεις εδώ», «εσύ, πάρε το ταξί απέναντι, πήγαινε σπίτι να αλλάξεις και ξαναέλα», «γιατί δεν πας αλλού να πιείς ένα ποτάκι;», ήταν συχνά οι φράσεις που έλεγε στους υποψήφιους πελάτες.
Όλοι τον εκλιπαρούσαν να μπουν μέσα στην ντίσκο, με τον δείκτη σηκωμένο σαν μικρά παιδάκια.

Στην ντίσκο επιτρέπονταν σχεδόν τα πάντα. Ακόμη και οι «έφιπποι» πελάτες.

Κάποιος έκανε νόημα σε μια κοπέλα που δούλευε στην πόρτα, για να περάσει μέσα.
Αυτή τον κοίταξε και του είπε ότι ήταν κακοντυμένος και άσχημος.
«Τι να βάλω δηλαδή;» ρώτησε. Η κοπέλα του έδειξε το μπουφάν της και του είπε «φόρεσε κάτι τέτοιο σαν το δικό μου».
Ο πελάτης πήγε στα καταστήματα και αγόρασε ίδιο μπουφάν με την πορτιέρισσα. Το φόρεσε και όταν επέστρεψε, έφαγε πάλι πόρτα.
«Μα γιατί; Έβαλα ότι μου είπες». «Ναι αλλά παραμένεις άσχημος!» του απάντησε.
Το καψώνι, η ειρωνεία και η αλαζονεία ήταν κομμάτι του θρύλου της και τον συντηρούσαν με κάθε τρόπο.


Κάποτε, ένας τύπος πήρε «διαρκείας» για την ντισκοτέκ από τον ιδιοκτήτη Steve Rubell, επειδή του άρεσε το μπλουζάκι του που έγραφε: «Fuck Studio 54».

Η Grace Jones φορώντας κάτι «λιτό», ξεφαντώνει στο Studio 54.

Πολλοί που στήνονταν κάθε βράδυ απέξω, δεν κατάφεραν ποτέ, σε όλη τους τη ζωή, να μπουν στην ντισκοτέκ.
Οι «επιλογές της πόρτας» είχαν σκοπό κάθε βράδυ να διασκεδάζουν μαζί διαφορετικές ομάδες ατόμων.
Για παράδειγμα μια φορά, μια πολύ μεγάλη παρέα φοιτητών του Χάρβαρντ πήγε στο Studio 54 για να διασκεδάσει.
Μόλις τους είδαν, με τα ωραία κουστούμια και τις γραβάτες, τους έβαλαν αμέσως μέσα.
Τις επόμενες ώρες, οι μόνοι που περνούσαν την πόρτα της ντίσκο ήταν τρανσέξουαλ.
Οι ιδιοκτήτες ήθελαν να γλεντήσουν παρέα με τα παιδιά του Χάρβαρντ!

Ο Andy Warhol έλεγε, ότι στην πόρτα εφαρμοζόταν δικτατορία, αλλά εντός του καταστήματος υπήρχε η απόλυτη δημοκρατία.
Συχνά, έξω από την ντισκοτέκ εμφανίζονταν διάφοροι απατεωνίσκοι με χάρτες στα χέρια, τους οποίους προσπαθούσαν να πουλήσουν στους υποψήφιους πελάτες.
Οι χάρτες απεικόνιζαν διαδρομές στο υπόγειο σύστημα υπονόμων, που κατέληγαν εντός του Studio 54.
Φυσικά, η ντισκοτέκ αποτελούσε μόνιμη και αγαπημένη βάση των παπαράτσι.

Το μπαϊσέξουαλ ύφος

Μέσα στον συνωστισμό, οι πελάτες συχνά άνοιγαν διάδρομο, επειδή περνούσαν διάσημοι σταρ του σινεμά και της μουσικής, που πήγαιναν στο Studio 54 για να διασκεδάσουν.
«Δεν θέλω να γίνει ένας χώρος για ψωνιστήρι. Πρέπει να έρχονται εδώ για να διασκεδάσουν και όχι για να βρουν ερωτικό σύντροφο.
Το ύφος της ντίσκο είναι μπαϊσέξουαλ. Πολύ μπαϊσέξουαλ. Πολύ, πολύ, πολύ μπαϊσέξουαλ. Και αυτό είναι το κριτήριο, με το οποίο επιλέγουμε τους θαμώνες.
Θέλουμε να είναι όλοι εμφανίσιμοι και να έχουν διάθεση να διασκεδάσουν.



Οι σερβιτόροι είναι εξίσου σημαντικοί όσο και οι φωτισμοί, και ο ήχος και όλα τα άλλα.
Βρίσκονται μέσα σε έναν απόλυτα ατμοσφαιρικό χώρο, όπου πρέπει και αυτοί να διασκεδάζουν και να χορεύουν.
Τους παροτρύνω να είναι φιλικοί, να περνάνε καλά και να είναι πολύ πολύ χαλαροί.
Όλοι οι άνθρωποι που βρίσκονται μέσα στην ντίσκο, πρέπει να περνούν ωραία και να ξεχνούν όλα τους τα προβλήματα» έλεγαν σε συνένετευξή τους οι ιδιοκτήτες Ian Schrager και Steve Rubell.
Οι γνωστότεροι θαμώνες του Studio 54 ήταν οι: Donna Summer, Sylvester, Dr. Buzzard’s Original Savannah Band, Amii Stewart, Anita Ward, France Joli, and The Ritchie Family, Frank Sinatra, Barbra Streisand, Diana Ross, Michael Jackson, Stevie Wonder, Grace Jones, Mick Jagger, Bianca Jagger, Dalí, Andy Warhol, Drew Barrymore, Brooke Shields, Calvin Klein, Cher, Liza Minelli, Rod Stewart και Woody Allen.Disco and drugs and one night stand!

Η είσοδος της Bianca Jagger στο Studio 54 με άλογο!

Ήταν ο απόλυτος «παιδότοπος» για πλούσιους, διάσημους και ανώνυμους.
Μια νύχτα στο Studio 54, αποτελούσε την απόλυτη εμπειρία στη διασκέδαση και ότι άλλο ήθελε προκύψει.
Οι ιδιοκτήτες «καλομάθαιναν» τους διάσημους πελάτες και με φαντασμαγορικά χάπενιγκ και live, τους «απογείωναν».
Για τα 30ά γενέθλια της Bianca Jagger, ο Rubell διοργάνωσε κολοσσιαίο σόου στο μαγαζί, με επαγγελματίες χορευτές και πανάκριβα κοστούμια. Η κυρία Jagger έκανε την είσοδό της πάνω σε λευκό άλογο! Ήταν διάσημοι,πλούσιοι και κακομαθημένοι, που στην ντίσκο ικανοποιούσαν κάθε ιδιοτροπία τους.

Πριν οι δύο ιδιοκτήτες φυλακιστούν, τον Φεβρουάριο του 1980, διοργάνωσαν αποχαιρετιστήριο πάρτι, στο οποίο τραγούδησε η Diana Ross.
Στον εορτασμό μιας πρωτοχρονιάς, έριξαν 4 τόνους γκλίτερ ως χρυσόσκονη στους πελάτες, για να ευχηθούν καλή χρονιά.
Τα μπαλκόνια του club, ήταν γνωστά σημεία για one night stand, μεταξύ δύο ή περισσότερων ατόμων.
Υπήρχε μάλιστα ένας απομονωμένος χώρος, που ονομαζόταν «Το δωμάτιο του Rubber», για τους VIP που ήθελαν να αποφύγουν τα περίεργα βλέμματα και τα φλας των φωτογράφων.
Αναπόφευκτα, με αυτή την πελατεία και τη νοοτροπία, υπήρχαν και ναρκωτικά. Πολλά ναρκωτικά. Όταν η ντισκοτέκ έκλεισε, οι αρχές βρήκαν χτισμένα στους τοίχους και σε διάφορες κρυψώνες, κοκαΐνη και λεφτά που είχαν τοποθετήσει οι ιδιοκτήτες.

Η Σερ ξεφαντώνει, φορώντας κάτι ελαφρύ και δροσερό.

Οι αντιδράσεις

Παρά το γεγονός ότι η Νέα Υόρκη διέθετε άπειρα κέντρα νυχτερινής διασκέδασης, το Studio 54 εξόργισε τους υπερσυντηρητικούς Νεοϋορκέζους.
Σύντομα, άρχισαν να τυπώνονται και να μοιράζονται φέιγ βολάν, από «αγανακτισμένους» κατοίκους.
«Το Studio 54 είναι ένα ηθικό αίσχος για κάθε αξιοπρεπή πολίτη. Είναι παράδεισος για χρήση ναρκωτικών, από όμορφους ανθρώπους, όπου διαφημίζεται η μαριχουάνα και η κοκαΐνη στους νέους.
Το κλείσιμο της ντίσκο θα είναι η αρχή, για μια πνευματική και ηθική ανάκαμψη για την πόλη μας», έγραφαν.


Τα προβλήματα με τον νόμο

Η Diana Ross χορεύοντας κάτι μεταξύ ντίσκο και τσιφτετελιού.

Τον Μάιο του 1977, ένα μήνα μετά το μεγαλειώδες άνοιγμα του Studio 54, οι αρχές έκλεισαν το μαγαζί, επειδή πωλούσε αλκοολούχα ποτά.
Το επόμενο βραδύ, άνοιξε πάλι, σερβίροντας δωρεάν χυμούς φρούτων και σόδα, αντί για ποτό.
Με τη δικαιολογία ότι περίμεναν την επίσημη άδεια και άλλα νομικά τρικ, το Studio 54 συνέχισε να λειτουργεί κανονικά.
Χάρη στις κοσμοπολίτικες γνωριμίες των δύο ιδιοκτητών, από τη μέρα των εγκαινίων η ντισκοτέτ αποτελούσε το πιο «καυτό» σημείο της διασκέδασης.
Μόνο τον πρώτο χρόνο λειτουργίας, τα κέρδη έφτασαν τα 7 εκατομμύρια δολάρια, κάνοντας τον Steve Rubell να λέει, ότι «μόνο η μαφία βγάζει περισσότερα».

Τον Δεκέμβριο του 1978, οι δύο ιδιοκτήτες συνελήφθησαν, μετά από επιδρομή για φοροδιαφυγή και πέρασαν 13 μήνες στη φυλακή.
Το ενδιαφέρον κορυφώθηκε, όταν μετά τις συλλήψεις, ο Rubell κατηγόρησε τον προσωπάρχη του Λευκού Οίκου για χρήση κοκαΐνης στο υπόγειο του club, χωρίς όμως να μπορεί να το αποδείξει.

Το Σεπτέμβριο του 1981, το Studio 54 άνοιξε και πάλι, με νέο ιδιοκτήτη τον Mark Fleischman, στον οποίο οι Rubell και Schrager πούλησαν το κτίριο.
Στα δεύτερα εγκαίνια, οι υψηλοί προσκεκλημένοι ήταν οι: Andy Warhol, Calvin Klein, Cary Grant, Lauren Hutton, Gloria Vanderbilt, Mark Gastineau, Gina Lollobrigida και Brooke Shields.
Στην πραγματικότητα, το τέλος της θρυλικής ντίσκο είχε φτάσει.
Μετά από 33 μήνες λειτουργίας και αμέτρητα «τρελά» γλέντια, το Studio 54 μετατράπηκε σταδιακά σε στούντιο ηχογραφήσεων.

Ο Mohamed Ali εστιάζει το βλέμμα του σε ένα σημείο και ο νεαρός Michael Jackson (πριν ακόμα αρχίσει τη λεύκανση) χαμογελάει.

Οι KISS έδωσαν συναυλία το 1982, που μεταδόθηκε ζωντανά από το ραδιόφωνο, μέσω δορυφόρου, στο φεστιβάλ του Sanremo στην Ιταλία.
Κατά τη διάρκεια του 1985, heavy metal συγκροτήματα, όπως Slayer, Venom και Exodus, γύρισαν στο Studio 54 βίντεο, με τίτλο «Ultimate Revenge for Disco».
Το 1989, ο ιδιοκτήτης Steve Rubell πέθανε, ενώ ο συνέταιρός του Ian Schrager δραστηριοποιήθηκε με τεράστια επιτυχία στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Οι ιδιοκτήτες του Studio 54, Steve Rubell και Ian Schrager.



- See more at: http://www.mixanitouxronou.gr



ΣΕΙΣΜΟΣ στο Μαξίμου μετά τις αποκαλύψεις για την εθνική προδοσία στην Κεφαλονιά


Ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό συνεκλήθη την Τετάρτη για την αποτίμηση των μέχρι τώρα δράσεων και τον περαιτέρω συντονισμό για την αντιμετώπιση της καταστροφής στην Κεφαλονιά αναφέρουν σήμερα τα media.Τον πανικό του Μαξίμου μετά τις αποκαλύψεις για την εθνική προδοσία στην Κεφαλονιά από το Lobbystas.gr, μας επιβεβαίωνε πριν από λίγο πηγή που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ούτε από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό! Τα στοιχεία του βίντεο από την παρουσίαση της PGS, το καλοκαίρι του 2013 στο Λονδίνο, είναι ακλόνητα και φέρουν τους υπευθύνους προ των ευθυνών τους. Η ελληνική κυβέρνηση έδωσε την άδεια στην Νορβηγική εταιρία να προβεί σε τεχνητούς σεισμούς προκειμένου να χρησιμοποιηθούν τα αποτελέσματα στις έρευνες για φυσικό αέριο και πετρέλαιο.



Επέτρεψε με λίγα λόγια και συνέβαλε στο ξύπνημα των ρηγμάτων στην Κεφαλονιά αλλά και στις υπόλοιπες περιοχές της έρευνας.


Το εθνικό έγκλημα, όσο και αν τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης αποκρύπτουν την αλήθεια και μάλιστα όταν το Lobbystas.gr έχει προβεί ήδη στην σημαντική αυτή αποκάλυψη λαμβάνει διεθνείς διαστάσεις καθ΄οσον ήδη εμπειρογνώμονες μεγάλων ασφαλιστικών εταιριών προγραμματίζουν την έλευση τους στην Κεφαλονιά για να συντάξουν εκθέσεις των πεπραγμένων, αφού κολοσσοί του παγκόσμιου τουρισμού ασφαλίζουν τα ταξιδιωτικά πακέτα σε αυτές τις ασφαλιστικές εταιρίες!


Υπάρχουν και άλλες σημαντικές εξελίξεις που αφορά το συνολικό project φυσικό αέριο – πετρέλαιο. Πρέπει να είναι κανείς αφελής να πιστεύει ότι ο πρέσβης της Κίνας στην Αθήνα κ. Zou Xiaoli, πήγε στο νησί για να δηλώσει ότι «Η Κεφαλονιά είναι ένα πολύ όμορφο νησί με εξαιρετικό φαγητό και κρασί. Ήρθαμε εδώ για την κινεζική κοινότητα….»


Εξελίξεις θα υπάρξουν αμέσως μετά τις 7 Φεβρουαρίου και από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού όπως είναι σε θέση να γνωρίσει το Lobbystas.gr.

του Νίκου Πάσχου

lobbystas.gr



Άνδρας τόλμησε να αρνηθεί τρίο με τη κοπέλα του και μια φίλη της και ..δείτε τι του κάναν


Άντρας δέχτηκε μαχαιριά στο μάτι από τη σύντροφό του επειδή αρνήθηκε να συμμετέχει στις σeξουαλικές πετιπτύξεις της με τη φίλη της. Το θύμα είπε στους αστυνομικούς ότι η 28χρονη Λα Κρίσταλ Κίνγκ-Γούλφορκ γύρισε σπίτι τους μεθυσμένη μαζί με μία άλλη γυναίκα. και απαιτούσε να κάνουν όλοι μαζί σεξ. Σύμφωνα με την Huffington Post, οι δύο γυναίκες άρχισαν να ερωτοτροπούν μεταξύ τους ενώ το θύμα τις παρακολουθούσε χωρίς ωστόσο να θέλει να συμμετέχει. Αφού αρνήθηκε αρκετές φορές να συμμετέχει στο εpωτικό τους παιχνίδι, το θύμα ισχυρίζεται ότι η 28χρονη τον μαχαίρωσε στο μάτι και στον ώμο. Τελικά κατάφερε να την αφοπλίσει και κάλεσε για βοήθεια κάποιον ο οποίος τον μετέφερε στο νοσοκομείο. Η Κίνγκ-Γούλφορκ αντιμετωπίζει την κατηγορία για απόπειρα ανθρωποκτονίας, παρότι όπως υποστήριξε στο δικαστήριο του επιτέθηκε με ένα μεταλλικό κηροπήγιο και όχι με μαχαίρι. Επίσης ανέφερε ότι ο φίλος της την χτύπησε στη μύτη, αφότου εκείνη τον είχε χτυπήσει με το κηροπήγιο.


http://www.syllogi.gr/post/36022#



Η απρόσεκτη Αννίτα Πάνια μας δείχνει τον «εσωτερικό κόσμο» της!


Είναι μια φωτογραφία που η παρουσιάστρια θέλει να σκίσει... Είναι ωστόσο στο αρχείο μας. Από μια εποχή που το ξανθό κορίτσι με τις σοβαρές σπουδές στα εξωτερικά γυρνούσε και...διασκέδαζε με την ψυχή της. 

Πότε; 

Την εποχή που ως σύντροφος του Φράνκο Αλφόνσο έκανε τα πρώτα βήματα της στην Ελληνική ιδιωτική τηλεόραση.

Ήταν τόσο έξω καρδιά κορίτσι που δεν υπολόγιζε τίποτε.

Ούτε βεβαίως το οριακό φορεματάκι που προτίμησε εκείνη τη βραδιά και αποκάλυψε τον εσωτερικό κόσμο της!




- See more at: http://toparakseno.blogspot.gr



5 σημάδια που σου δείχνουν ότι έχει… μικρά προσόντα


Υπάρχουν τόσοι άνθρωποι γύρω μας με ανασφάλειες και κόμπλεξ. Άνθρωποι που μπορούν να σου χαλάσουν την ημέρα, μια όμορφη στιγμή, μια χαλαρή βραδιά. Όταν πρόκειται για άνδρα και μάλιστα φίλο σου, τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο σύνθετα. Μπορεί οι γυναίκες που δεν έχουν κάνει καλό κρεβάτι να είναι το είδος της γυναίκας που δεν θέλεις στην παρέα, το ίδιο όμως ισχύει και για τους άντρες με μικρά προσόντα ή «φίφες». Το κλασικό είδος που του φταίνε οι… μακριές τρίχες. .

Ακολουθούν 5 χαρακτηριστικά ανδρών που φωνάζουν:

1. Κάποιοι… άνδρες με στολή
Δεν εννοώ τον Batman, δεν είναι ώρα να ανοίξω κόντρα με τον ήρωα της Gotham City. Αναφέρομαι σε όλους εκείνους τους άνδρες που φορώντας τη στολή τους, οποιαδήποτε και αν είναι αυτή, μεταμορφώνονται σε κάτι άλλο από αυτό που είναι. Είτε έχει να κάνει με θαυμασμό και αναγνώριση, είτε με εξουσία, η στολή συμβολίζει ή θα έπρεπε να συμβολίζει, την προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο. Πρακτικές και ύφος πέρα από αυτό, δείχνουν έναν άνδρα που θέλει να εκμεταλλευτεί τη δύναμη που το δίνει η στολή για ίδιον όφελος. Ευτυχώς, αυτή η συνομοταξία ανδρών είναι ισχνή μειοψηφία.

2. Στου…κολλητού μου τη χαρά
Κι όμως, υπάρχουν «άνδρες» που θα τρέξουν σε μια δύσκολη στιγμή του φίλου τους, αλλά δεν θα είναι παρόντες στη χαρά τους. Είναι εκείνοι που θα προσπαθήσουν να ελαχιστοποιήσουν οτιδήποτε καλό κάνεις. Στα δύσκολα μπορεί να σε ακούσει, όπως μπορεί να το κάνει και ένας άγνωστος σε ένα παγκάκι – λέμε τώρα. Προσπαθώντας να υποβαθμίσει την επιτυχία σου αισθάνεται καλύτερα, γιατί εκείνος με τη σειρά του δεν έχει να επιδείξει τίποτε άξιο αναφοράς ή και χαράς. Καλό θα είναι να τον απομακρύνεις από τον περίγυρό σου τάχιστα.

3. Οι επιδειξιομανείς
Τεράστιο τζιπ, παρόλο που είναι single και μένει στο κέντρο της πόλης. Τεράστιο πούρο στα μπουζούκια, αν και είναι μισθωτός των 700 ευρώ. Ντύνεται με ρούχα μαϊμού και το logo της επώνυμης -και ακριβής- φίρμας είναι ορατό από τη σελήνη. Όλα γύρω του είναι μεγάλα. Όπως και η ανασφάλεια, το κόμπλεξ, το αίσθημα κατωτερότητας που τον διακατέχει. Δείξε του την κόκκινη κάρτα και μην ασχολείσαι.

4. Η «καλόπιστη» κριτική
«Έλα ρε, αυτός έχει φιλήσει κατουρημένες ποδιές». «Σίγα την καλή, αυτή για να κάνει καριέρα έχει πάει και με τα πόμολα». «Ποιος Μάικλ Τζόρνταν; Δεν τον μάρκαραν!». «Ποιος Μέσι; Είναι κοντός!». Ω ναι. Ο ξερόλας, αμφισβητίας, insider με πηγές “ο-κουμπάρος-του-κουμπάρου-μου-που-είναι-θυρωρός” φείεται σε κάθε παρέα, μόνο και μόνο για να σπάει τα νεύρα των άλλων. Εκείνος θεωρεί πως κάνει επίδειξη γνώσεων, πως είναι ξεχωριστός. Εμείς, που ξέρουμε τι έχει κάνει στη ζωή του κάνουμε υπομονή μέχρι να έρθει η στιγμή που αντικαθιστούμε το όνομά του στο κινητό με τη φράση «Μηναπαντήσειςγιακανέναλόγο».

5. «Πήγαινε να πλύνεις κανένα πιάτο»
Macho άνδρες που συμμετέχουν σε συζήτηση μεικτής παρέας και αντικρούουν τα απόψεις γυναικών με τη φράση-σημαία κάθε μισογύνη. Όταν τα επιχειρήματα εξαντλούνται, οι μάσκες πέφτουν. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι άνδρες – χρήστες της συγκεκριμένης ατάκας, είναι πως μόνοι τους πέφτουν στα μάτια φίλων και γνωστών. Το να προσβάλλεις κάποιον είναι εύκολο. Αυτό δεν είναι μαγκιά. Αν είσαι μάγκας, μπορείς να την κάνεις να έρθει σπίτι σου, να πλύνει τα πιάτα σου και να σου πει και “ευχαριστώ”!

- See more at: http://toparakseno.blogspot.gr



Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger