Από το Blogger.

E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Γνωστο μοντελο κανει διακοπες στο Μαϊαμι με... πολυ στενο μαγιο!

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012



Εκρηκτική ξανθιά απολαμβάνει τις διακοπές της στο Μαϊάμι και ανεβάζει κι άλλο τις θερμοκρασίες. Ο φακός την συνέλαβε να προσπαθεί να φτιάξει το αποκαλυπτικό ροζ μπικίνι της πού όπως φαίνεται την στένευε πολύ.

Ο λόγος για την ηθοποιό και μοντέλο Τζοάνα Κρούπα, που έχει ψηφιστεί ως ένα από τα πιο σέξι μοντέλα του κόσμου, προσπαθώντας παράλληλα να βρει μία σωστή θέση για να «βολέψει» το μπικίνι της.



Η Ειρηνη Παπαδοπουλου αναστατωσε και τη Θεσσαλονικη με.. το καλλιγραμμο κορμι της!


Αυτό το διάστημα η τραγουδίστρια εμφανίζεται σε γνωστό νυχτερινό μαγαζί της Θεσσαλονίκης..

Τα μεσημέρια όμως, πάει για βουτιά στην πισίνα του ξενοδοχείου, όπου διαμένει.. και το καλλίγραμμο κορμί της δεν περνάει απαρατήρητο!

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου αγαπάει πολύ το σώμα της και αυτό φαίνεται!




Οι Ιαπωνες παραμιλανε με την Ολγα


Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, κατακτά τους Ιάπωνες.

Στην χώρα των χρυσανθέμων, κάνουν λόγο για την πιο ωραία Ευρωπαία πολιτικό. Η ελληνική ομορφιά και δη η κρητική δεν περνά απαρατήρητη.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη έγινε γνωστή στην Ιαπωνία μετά από συνέντευξη που παραχώρησε στο TV TOKYO, δύο ημέρες μετά τις τελευταίες κοινοβουλευτικές εκλογές της Ελλάδας.

Οι Ιάπωνες αμέσως μίλησαν για την γοητευτική γυναίκα που κρατά το τιμόνι του ελληνικού τουρισμού. Βλέπετε, δεν κάνει λόγο για την κομψότητα της μόνο ο ελληνικός Τύπος, αλλά και τα διεθνή Μέσα.

Ο Ιαπωνικός Τύπος την χαρακτηρίζει για το στυλ της αλλά και για την δυναμική της προσωπικότητα.




Νεος νομος στελνει «τα καμακια και τους ματακηδες» στη φυλακη!


Να ξεχάσουν αυτά που ξέρανε και που είχαν συνηθίσει να κάνουν ζητά η γαλλική δικαιοσύνη από τους Γάλλους και τις Γαλλίδες.

Έτσι οι προκλητικές και επίμονες ματιές ή τα έντονα βλέμματα ακόμα και οι προχωρημένες κινήσεις της γλώσσας του σώματος απαγορεύονται αυστηρά γιατί διαφορετικά θα βρεθούν πίσω από τα κάγκελα της φυλακής.

Ο νέος γαλλικός νόμος υποστηρίζει ότι η σεξουαλική παρενόχληση, ακόμα και σε πρώιμα στάδιά της, όπως είναι τα λάγνα βλέμματα, θα διώκεται ποινικά με βαρύτερες ποινές από τις προϋπάρχουσες.


Αυτοί που θα συνεχίσουν να χαρίζουν λάγνα βλέμματα και δεν θα συμβιβαστούν με τους νέους κανόνες θα αντιμετωπίζουν μέχρι και διετή ποινή φυλάκισης ή πρόστιμο 30.000 ευρώ.


Με τον παλιό νόμο οι κατηγορούμενοι αντιμετώπιζαν ένα έτος φυλάκισης και πρόστιμο 18.500 ευρώ.


Η γαλλική βουλή πιστεύει ότι το να πιέζεται το άτομο κατ’εξακολούθηση με φραστικά ή πρακτικά μέσα και να προσβάλλεται η αξιοπρέπειά του θα πρέπει να θεωρείται σεξουαλική παρενόχληση.


Μεγάλη ήταν η χαρά των φεμινιστικών ομάδων της χώρας που βρήκαν τρόπους δημοσίως για να καταχειροκροτήσουν την απόφαση.

star.gr



Deja Vu: Τι ειναι; Γιατι ο χρονος επαναλαμβανεται;


Τι ακριβώς είναι το συναίσθημα deja vu και ποια η σχέση του με τις παραφυσικές εμπειρίες; Το γνωρίζατε ότι υπάρχουν 3 διαφορετικά είδη deja vu;

Τι επιστημονικά πειράματα έχουν γίνει πάνω στο φαινόμενο και ποια τα συμπεράσματα τους; Το γνωρίζατε ότι 1 στους 2 ανθρώπους έχει βιώσει έστω μία φορά στη ζωή του σχετική εμπειρία;

Ο Νικόλαος Κουμαρτζής μας παρουσιάζει το φαινόμενο στην ολότητα του, μέσα από μία σπάνια αλλά και σύγχρονη βιβλιογραφία, παρουσιάζοντας παράλληλα για πρώτη φορά στην Ελλάδα σύγχρονα σχετικά επιστημονικά πειράματα και στηριζόμενος σε papers της παλαιότερης βιβλιοθήκης ψυχικών ερευνών στον κόσμο (Βρετανική Εταιρία Ψυχικών Ερευνών).


Τι είναι Deja vu και τι δεν είναι;
 
Ο όρος deja vu είναι γαλλικός και σημαίνει «αυτό το έχω ξαναδεί». Πιο σπάνια, για το ίδιο φαινόμενο χρησιμοποιείται ο αγγλικός όρος paramnesia που σαφώς προέρχεται από την ελληνική λέξη «παραμνησία».

Ως λέξη πρωτοεμφανίστηκε από τον Emile Boirac(1851- 1917), έναν Γάλλο ερευνητή με έντονο ενδιαφέρον για τις ψυχικές έρευνες, στο βιβλίο του L' Avenir des sciences psychiques(Το Μέλλον των Ψυχικών Ερευνών). Το σύγγραμμα του αποτελούσε επέκταση μίας εργασίας που είχε ολοκληρώσει όταν ακόμα ήταν προπτυχιακός φοιτητής στο Πανεπιστήμιο του Chicago.

Τι ακριβώς όμως είναι μία deja vu εμπειρία;

  Είναι η αίσθηση ενός ανθρώπου ότι ένα γεγονός που τώρα βλέπει/ βιώνει/ ακούει έχει επαναληφθεί στο παρελθόν. Έτσι, η εν λόγω εμπειρία συνοδεύεται συχνά από ένα έντονο αίσθημα οικειότητας, αλλά κυρίως από ένα δεύτερο- και συχνά πιο έντονο- αίσθημα παραδοξότητας.

Η ιδιαιτερότητα όμως της εν λόγω εμπειρίας ώστε να οριστεί ως παραφυσικό φαινόμενο, δεν είναι ότι ένα γεγονός μοιάζει να επαναλαμβάνεται, αλλά το ιδιαίτερο αίσθημα που συνοδεύει την αίσθηση αυτή: είναι η έντονη πεποίθηση ότι «κάτι δεν πάει καλά», ότι αυτό που αισθάνομαι είναι αδύνατο να συμβαίνει.

Κατά τη βίωση ενός deja vu συχνά αισθανόμαστε ότι δεν είναι δυνατόν να έχουμε ξαναζήσει την εν λόγω στιγμή, όσο έντονα και να νιώθουμε οικειότητα. Δηλαδή, αρκετές φορές μπορεί να αισθανόμαστε έντονη σύγχυση με ερωτήσεις του τύπου:

«Έχω ξαναδιαβάσει το εν λόγω βιβλίο;» ή «Έχω ξαναδεί την εν λόγω ταινία;». Η σύγχυση όμως αυτή δεν εμπεριέχει την αίσθηση της παραδοξότητας. ’λλωστε, είναι φυσικό ένας άνθρωπος που έχει διαβάσει εκατοντάδες βιβλία ή κάποιο βιβλίο πριν αρκετά χρόνια, να μην θυμάται τίποτα από αυτό.

Η σύγχυση όμως αυτή σε καμία περίπτωση δεν είναι deja vu.


Τα 3 Είδη Deja vu: Deja vecu - Deja senti - Deja visite.
 
Τα παραπάνω ίσως είναι οτιδήποτε έχετε ακούσει ποτέ για την ιδιαίτερη αυτή εμπειρία. Δυστυχώς όμως είναι εξαιρετικά, ίσως και επικίνδυνα, ελλιπείς. Κατ' αρχήν, αυτό που ονομάζουμε Deja vu δεν είναι deja vu, παρά μία κατηγορία αυτού. Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά..

Σύμφωνα με τον Arthur Funkhouser, στο paper Three Types of deja vu(Funkhouser, A., 1996), υπάρχουν τριών ειδών εμπειρίες deja vu, οι deja vecu, deja senti και deja visite.
 
H deja vecu μεταφράζεται ως «αυτό το έχω ξαναζήσει» και σχεδόν πάντα όταν ένας άνθρωπος μιλάει για deja vu εννοεί deja vecu. Βέβαια, μία τέτοια γενίκευση και ταυτοποίηση των δύο όρων είναι απόλυτα λανθασμένη.

Τι ακριβώς όμως είναι μία deja vecu εμπειρία; Κατ' αρχήν, εμπεριέχει κάτι πολύ περισσότερο από ότι απλά οπτικά ερεθίσματα, γι' αυτό και η ταύτιση του με τον όρο deja vu είναι λανθασμένη. 
Το αίσθημα που δημιουργείται περιέχει πολύ περισσότερη λεπτομέρεια και πληροφορίες, ενώ το άτομο που το βιώνει αισθάνεται ότι τα πάντα είναι ακριβώς όπως και στο παρελθόν.

Δηλαδή, δεν είναι απλά ότι «αυτό το έχω ξαναδεί» αλλά ότι «αυτό το έχω ξαναζήσει».

Η deja senti εμπειρία έχει να κάνει αποκλειστικά με κάποιο συναίσθημα του ανθρώπου, ενώ μεταφράζεται ως «αυτό το έχω ξανανιώσει». Σε αντίθεση με τις άλλες δύο κατηγορίες deja vu, η deja senti δεν εμπεριέχει την υποψία πρόγνωσης, είναι δηλαδή κάτι απόλυτα φυσικό.
 Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι αρκετοί επιληπτικοί ασθενείς βιώνουν συχνά deja senti, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην έρευνα για τις άλλες δύο περιπτώσεις.

Τέλος, η deja visite αφορά ένα ακόμα πιο συγκεκριμένο συναίσθημα: την παράδοξη αίσθηση ότι γνωρίζουμε ένα μέρος που δεν έχουμε επισκεφτεί ποτέ στο παρελθόν.

Δηλαδή, επισκεπτόμενοι π.χ. μία πόλη γνωρίζουμε πώς να κινηθούμε για να φτάσουμε στον προορισμό μας, ενώ κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο.

Ως εμπειρία συναντάται πολύ πιο σπάνια, ενώ έχουν προταθεί διάφορες θεωρίες ως εξήγηση του φαινομένου: από εξωσωματικές εμπειρίες και μετεμψύχωση, έως απλές λογικές απαντήσεις.

Με το φαινόμενο έχει ασχοληθεί και ο Καρλ Γιούνγκ, στο paper On synchronicity(Συγχρονικότητα) , το 1952.

Η ειδοποιός διαφορά μεταξύ της εμπειρίας deja vecu και της deja visite είναι ότι στη μεν πρώτη κυρίαρχο ρόλο παίζει το συναίσθημα, ενώ η δεύτερη έχει να κάνει κυρίως με γεωγραφικές και χωρικές διαστάσεις.

Η πιο συχνή και ενδιαφέρουσα περίπτωση deja vu είναι η deja vecu, κάτι που υποδηλώνεται και από το πλήθος των ερευνών, πειραμάτων και μελετών που έχουν αφιερωθεί στην εξήγηση του φαινομένου.


1 Στους 2 Ανθρώπους Έχει Βιώσει Deja vu!
 
Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι ως φαινόμενο παρατηρήθηκε πριν αρκετούς αιώνες, πιθανόν συνόδευε τον άνθρωπο και από την αρχή της πορείας του. Ως εκ τούτου, υπάρχει πλήθος παλαιότερων ερευνών πάνω στο φαινόμενο και όλες καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα: 1 στους 3 ανθρώπους έχει βιώσει deja vu!

Κατ' αρχήν, η πρώτη αφορά που η επιστημονική κοινότητα ασχολήθηκε μαζί του ήταν μόλις το 1890, όταν ο Lach- Szyrma παρουσίασε περιπτώσεις τέτοιων εμπειριών.

Ο McKellar το 1954, από τις πρώτες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν πάνω στο φαινόμενο, κατέληξε ότι το 23% των συμμετεχόντων του είχαν βιώσει deja vu. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 182 φοιτητών του πανεπιστημίου του Aberdeen.

Το παραπάνω ποσοστό εκτοξεύθηκε στα ύψη λίγα χρόνια αργότερα, όταν το 1966 ο C.E. Green παρουσίασε τα αποτελέσματα παρόμοιας έρευνας πάνω σε 115 φοιτητές του πανεπιστημίου του Southampton. Σύμφωνα με το paper που εξέδωσε, το 80% των ερωτηθέντων είχε βιώσει έστω και μία φορά στη ζωή του deja vu!

Το 1985, σχετική έρευνα του Haraldsson έδειξε ότι το 64% των Βρετανών και το Ισλανδών έχει βιώσει εμπειρία deja vu, ενώ υπολόγισε ότι το αντίστοιχο ποσοστό για τις Η.Π.Α. αγγίζει το 60%!

Το 1991, οι Gallup και Newport υπολόγισαν ότι το παραπάνω ποσοστό στο 56%. Πιο πρόσφατα, το 1992, πραγματοποιήθηκε σχετική έρευνα από τον T. C. Gaynard με δείγμα μαθητές του Wyke College του Kingston, ηλικίας 16 με 19 ετών. Τα συμπεράσματα του; Από το σύνολο των μαθητών που βίωσαν κάποια παραφυσική εμπειρία, το deja vu ήταν το πλέον διαδεδομένο: 35.9%!

Τέλος, μόλις το 1999, σχετική έρευνα της Shari A. Cohn σε δείγμα 208 ατόμων από την Σκωτία, τη Βρετανία, την υπόλοιπη Ευρώπη, τη Νότιο Αμερική και άλλες περιοχές της υφηλίου, υπολόγισε ότι το ποσοστό των ανθρώπων που βιώνουν εμπειρίες deja vu ανέρχεται στο 66%, με το 12% να μην είναι σίγουροι και μόνο το 19% των ερωτηθέντων να απαντάνε όχι!


Επιστημονική Προσέγγιση: Γιατί Δεν Είναι Εφικτή;
 
Έχοντας υπόψη μας τα παραπάνω, δηλαδή ότι ως φαινόμενο βιώνεται από την πλειοψηφία των ανθρώπων και ότι έχει παρατηρηθεί από τις απαρχές της ιστορίας μας(υπάρχουν αρκετές αναφορές σε παλαιότερα κείμενα), είναι φυσικό να αναρωτηθούμε γιατί δεν αποτέλεσε μέχρι σήμερα αντικείμενο επιστημονικής έρευνας και πειραματισμού.

Και όντως, πέρα από τις αρκετές- στατιστικής φύσεως- έρευνες που παρουσιάσαμε παραπάνω, λιγοστές πραγματικά φορές οι εν λόγω εμπειρίες έχουν αποτελέσει αντικείμενο πειραματισμού. Γιατί λοιπόν;

Η απάντηση είναι εξαιρετικά απλή και έχει να κάνει με τη φύση των εμπειριών. Το deja vu δεν βιώνεται κατά παραγγελία, αντιθέτως μάλιστα εμφανίζεται πάντα σε τελείως απρόσμενες στιγμές, με αποτέλεσμα να είναι σχεδόν αδύνατη η μελέτη του σε εργαστηριακό περιβάλλον.

Οπότε, η μοναδική επιστημονική προσέγγιση που μπορεί να πραγματοποιηθεί, έως τη στιγμή που θα ανακαλυφθεί τρόπος πρόκλησης εμπειριών deja vu, είναι η καταγραφή εμπειριών και οι στατιστικές έρευνες όσο το δυνατόν περισσότερων πληθυσμών.

Ασθένεια, Παρενέργεια Φαρμάκων ή Ανωμαλία των Νευρώνων;

Κάπως έτσι, δημιουργήθηκε πρόσφορο έδαφος για ανάπτυξη δεκάδων θεωριών στην προσπάθεια εξήγησης του παράδοξου αυτού φαινομένου, από αρκετά επιστημονικά πεδία.

Για παράδειγμα, έχει παρατηρηθεί μία έντονη ομοιότητα μεταξύ εμπειριών deja vu και διάφορων κλινικών ασθενειών, όπως κάποιες μορφές σχιζοφρένειας. Η πιο ισχυρή πάντως σύνδεση έχει γίνει μεταξύ deja vu και παροδικής επιληψίας του λοβού(αγγλ. temporal lobe epilepsy), κάτι που οδηγεί αρκετούς επιστήμονες στο συμπέρασμα ότι είναι αποτέλεσμα νευρολογικής ανωμαλίας.

Τι σημαίνει αυτό;
 Οι περισσότεροι άνθρωποι υποφέρουν συχνά από μικρές(μη παθολογικές) επιληπτικές κρίσεις, μερικές εκ των οποίων κατά πάσα πιθανότητα ευθύνονται και για τις εμπειρίες deja vu.

Επίσης, έχει αποδειχθεί κλινικά ότι η παράλληλη χρήση συγκεκριμένων φάρμακων αυξάνει τις πιθανότητας βίωσης εμπειρίας deja vu. Μόλις το 2001, οι Taiminen και Jaaskelainen ανέφεραν την περίπτωση ενός, κατ' άλλα υγιή, άνδρα που άρχισε να βιώνει έντονα και αλλεπάλληλα deja vu όταν ξεκίνησε φαρμακευτική αγωγή με αμανταδίνη και φενυλοπροπανολαμίνη(amantadine και phenylpropanolamine) για να αντιμετωπίσει τα συμπτώματα γρίπης που τον ενοχλούσαν.

Στηριζόμενοι σε παλαιότερες έρευνες, οι δύο ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το deja vu είναι αποτέλεσμα υπερδοπανιμεργικής δραστηριότητας στον εγκέφαλο.

Από την άλλη, προς τα τέλη του 19ου και αρχές του 20ου αιώνα, αναπτύχθηκε η θεωρία ότι οι εμπειρίες deja vu είναι αποτέλεσμα της ετεροχρονισμένης ενεργοποίησης των νευρώνων.

Ο παραπάνω ετεροχρονισμός παραπλανούσε τον εγκέφαλο, ο οποίος πίστευε ότι δεχόταν πανομοιότυπο ερέθισμα για δεύτερη φορά, ενώ στην πραγματικότητα λάμβανε το ίδιο ερέθισμα με μία μικρή καθυστέρηση.

Η πιο διαδεδομένη θεωρία που στηρίχθηκε στην παραπάνω παραδοχή ήταν αυτή της οπτικής καθυστέρησης, η οποία εξηγούσε το φαινόμενο deja vu ως αποτέλεσμα της καθυστερημένης μεταφοράς από ένα μάτι ενός οπτικού ερεθίσματος σε σχέση με το δεύτερο.

Έτσι, το ίδιο ερέθισμα έφτανε στον εγκέφαλο με καθυστέρηση χιλιοστών δευτερολέπτου, η οποία όμως ήταν αρκετή ώστε να παραπλανήσει τη συνείδηση και να δημιουργήσει μία παράδοξη αίσθηση οικειότητας: δηλαδή φαινόμενο deja vu. Η παραπάνω θεωρία όμως κατέρρευσε όταν παρουσιάστηκαν περιπτώσεις βίωσης deja vu από τυφλούς!


Deja vu: Μία 'Aγνωστη Ικανότητα του Ανθρώπου;
 
Παράλληλα όμως με τις θεωρίες της καθεστηκυίας επιστήμης, αναπτύχθηκαν και ορισμένες προερχόμενες από το χώρο των ψυχικών ερευνών και της παραψυχολογίας, ιδιαίτερα διαδεδομένος και αποδεκτός σε χώρες της Βρετανίας και της Αμερικής.

Έτσι, αρκετοί επιστήμονες συνέδεσαν την εμπειρία με φαινόμενα πρόγνωσης, διόρασης ή υπεραισθητικών αντιλήψεων, ενώ η πλειονότητα της επιστημονικής κοινότητας των ψυχικών ερευνών είδαν το φαινόμενο deja vu ως την αδιαμφισβήτητη απόδειξη ύπαρξης ψυχικών ικανοτήτων στην πλειονότητα των ανθρώπων.

Από την άλλη, μικρότερος αριθμός ερευνητών υποστηρίζουν ότι το deja vu στην πραγματικότητα είναι προσπέλασης της μνήμης των ονείρων! Σύμφωνα με το σκεπτικό της εν λόγω θεωρίας, τα όνειρα- όπως και κάθε άλλο σημαντικό ερέθισμα- αποθηκεύονται στην μακροπρόθεσμη μνήμη.

Αν και οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να θυμηθούν την πλειονότητα των ονείρων που έχουν δει, εντούτοις ένας άνθρωπος που ονειρεύεται παρουσιάζει δραστηριότητα στο κομμάτι του εγκεφάλου του όπου βρίσκεται η μακροπρόθεσμη μνήμη. Έτσι, πιθανόν ένα όνειρο μπορεί να προσπεράσει τη μικροπρόθεσμη μνήμη, προσπελαύνοντας κατ' ευθείαν τη μακροπρόθεσμη.

Με λίγα λόγια, το συναίσθημα του deja vu μπορεί να προκληθεί εξαιτίας μίας ανάμνησης ενός ξεχασμένου ονείρου, το οποίο φέρει αρκετά κοινά στοιχεία με την κατάσταση που βιώνει εκείνη τη στιγμή το άτομο.

Κάπως έτσι, αρκετοί ερευνητές συνέδεσαν την εμπειρία deja vu με το φαινόμενο deja reve, που σημαίνει «αυτό το έχω ονειρευτεί».


To Deja vu Αναδημιουργήθηκε σε Εργαστήριο!
 
Όπως όμως ήδη προείπαμε, όλα τα παραπάνω δεν είναι παρά θεωρίες που αναπτύχθηκαν στην προσπάθεια του ανθρώπου να βρει απαντήσεις γύρω από ένα φαινόμενο που δεν μπορεί να μελετήσει πειραματικά. Σαν μία ψηλάφηση δηλαδή στα τυφλά!

Και όμως, μόλις πριν λίγους μήνες, στις 21 Ιουλίου 2006, μία ανατρεπτική είδηση αναμεταδόθηκε από το ειδησεογραφικό δίκτυο του BBC News: «Εμπειρίες Deja vu αναδημιουργήθηκαν στο εργαστήριο!» .

Τι σημαίνει μία τέτοια είδηση; Εφόσον κατάφεραν να αναδημιουργήσουν κατά παραγγελία την εν λόγω εμπειρία, τότε το φαινόμενο δεν μένει παρά να εισέλθει στα εργαστήρια για πειραματική μελέτη.

Τέλος στις θεωρίες δηλαδή, αρχή στις πράξεις. Σύμφωνα με δημοσίευμα λοιπόν του περιοδικού New Scientist, τα μέλη του Leeds Memory Group κατάφεραν μέσω «ύπνωσης» να προκαλέσουν deja vu εμπειρίες στους συμμετέχοντες στα πειράματα. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το περιοδικό: «η δουλειά τους θα ρίξει φως σε θεμελιώδεις εργασίες της ανθρώπινης μνήμης» .

Πως όμως κατέληξαν στην εν λόγω ανακάλυψη; 
 Σύμφωνα με την πλειονότητα των επιστημόνων, όταν ένας άνθρωπος αναγνωρίζει ένα οικείο αντικείμενο ή πρόσωπο περνά από δύο σημαντικές διεργασίες. Αρχικά, ο εγκέφαλος προσπελαύνει τη μνήμη με σκοπό να διαπιστώσει αν το αντικείμενο που βλέπει τώρα έχει παρατηρηθεί στο παρελθόν. Στη συνέχεια, αν όντως έχει παρατηρηθεί, ένα άλλο κομμάτι του εγκεφάλου αναγνωρίζει το αντικείμενο ως οικείο.

Αυτό που κατάφεραν οι επιστήμονες του Leeds είναι να διαχωρίσουν τη δεύτερη διεργασία από την πρώτη και να προκαλέσουν τη δεύτερη μέσω «ύπνωσης». Αποτέλεσμα; Αναπαράγεται επιτυχώς στους συμμετέχοντες το συναίσθημα του deja vu για κάθε τι που παρατηρούν! Με αυτόν τον τρόπο, το παράδοξο αυτό φαινόμενο μετατρέπεται σε αντικείμενο πειραματισμού.

Ο ερευνητής Akira O' Connor, μέλος της ομάδας του Leeds, παρουσίασε τα συμπεράσματα τους στο Διεθνές Συνέδριο για τη Μνήμη στο Σύδνευ της Αυστραλίας, ενώ δήλωσε χαρακτηριστικά στο New Scientists: 
«Αυτό μας λέει ότι είναι δυνατόν να διαχωρίσουμε στο εργαστήριο τις δύο αυτές διεργασίες, κάτι πολύ σημαντικό στην προσπάθεια μας να αποδείξουμε ότι είναι όντως ξεχωριστές».

Μάλιστα, οι παραπάνω ανακαλύψεις δεν άφησαν ασυγκίνητη την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα. Ο καθηγητής Alan Brown, ειδικός στο φαινόμενο deja vu στο πανεπιστήμιο South Methodist του Ντάλας, είπε χαρακτηριστικά:
 «Δεν έχω πολλές πληροφορίες για την έρευνα που διεξάγεται στο Leeds, όμως από οτιδήποτε γνωρίζω πρόκειται σίγουρα για μία σοβαρή και μεθοδική δουλειά με ένα ιδιαίτερα ανατρεπτικό αποτέλεσμα»!

www.aniwthoi.net


 

Σκοτωσε, μαγειρεψε και εφαγε τα παιδια της!



Φρικτό θάνατο βρήκαν δύο αγοράκια ενός και πέντε ετών στην Ταϊλάνδη από τα χέρια της ίδιας τους της μητέρας.

Όπως αναφέρει η Bangkok Post, η μάνα σκότωσε, μαγείρεψε και έφαγε τα δύο παιδάκια, νομίζοντας ότι είναι γουρούνια!

Η γυναίκα είναι μέλος της φυλής των Μουσούρ και ζει στη βόρεια Ταϊλάνδη. Η αστυνομία έπειτα από καταγγελία μπήκε στο σπίτι της και τη βρήκε κοιμισμένη αγκαλιά με διάφορα από τα μέλη των δύο της γιων.

Στη συνέχεια ανακάλυψαν ότι η γυναίκα είχε διαπιστωθεί από το 2007 ότι ήταν ψυχικά άρρωστη, αλλά είχε σταματήσει να παίρνει τα φάρμακά της τους τελευταίους δύο μήνες. Συγκεκριμένα, είχε παραισθήσεις και συνεχώς νόμιζε ότι κάποιος προσπαθούσε να της κάνει κακό…

Όποιες κι αν είναι οι συνθήκες που οδήγησαν στο έγκλημα, πρόκειται για άλλη μία φρικτή περίπτωση κανιβαλισμού που βλέπει το φως της δημοσιότητας τους τελευταίους μήνες και μάλιστα με θύματα δύο αθώα αγοράκια, αναφέρει η Huffington Post.



The Dark Knight Rises


Οκτώ χρόνια μετά το θάνατο του διπρόσωπου Harvey Dent και την καταστροφική δράση του Joker, η Gotham έχει πλέον βρει τη γαλήνη, χάρη στη φήμη του ηρωικού εισαγγελέα, την οποία ο Batman (Christian Bale) φρόντισε να προστατέψει αναλαμβάνοντας όλο το ανάθεμα για τις δολοφονίες που εκείνος διέπραξε ως Two-Face. Ωστόσο, σύντομα μία νέα, ασύγκριτα πιο εφιαλτική απειλή αναδύεται για την πόλη και ακούει στο όνομα Bane (Tom Hardy). Η αινιγματική Selina Kyle (Anne Hathaway) προειδοποιεί τον Bruce Wayne για το κακό που έρχεται, καθώς το alter-ego της (Catwoman) περιμένει τον Batman να επανεμφανιστεί. Έτσι, παρότι οι αστυνομικές Αρχές κλιμακώνουν τις επιχειρήσεις τους σε μία απέλπιδα προσπάθεια να αναχαιτίσουν τον Bane, ο Wayne καλείται να φορέσει και πάλι τη στολή του Batman προκειμένου να αντιμετωπίσει έναν εξίσου ευφυή με εκείνον αντίπαλο.

Το 2009 οι ιθύνοντες της DC Comics ανέθεσαν στον Neil Gaiman να γράψει το τέλος του Batman. Έργο βαρύ και δυσχερές, καθώς έπρεπε να σκαρώσει κάτι που να φέρει ακέραια την κληρονομιά των δημιουργών που προηγήθηκαν και ταυτόχρονα να είναι η ιστορία εκείνη στην οποία οδηγούν όλες. Ο πανούργος μετρ της ένατης τέχνης όμως σκαρφίστηκε κάτι μοναδικά μεταμοντέρνο. Ξεκινώντας από το αναμενόμενο μοτίβο της κηδείας του ήρωα, έβαλε όλους όσους τον γνώριζαν, αντιπάλους και συντρόφους, να παρίστανται στην τελετή και να αφηγούνται τον τρόπο που πέθανε. Καθένας τους εξιστορεί ένα διαφορετικό τέλος, καθένας τους μιλά για έναν άλλο Batman. Και ο ίδιος τους παρακολουθεί σε μια κατάσταση, που εκλαμβάνει ως κάποιο είδος μεταθανάτιας εμπειρίας, για να διαπιστώσει στο φινάλε πως βρίσκεται στο μεσοδιάστημα μεταξύ του θανάτου του και της αναγέννησης του. Γιατί δεν υπάρχει τέλος. Γιατί ο Batman είναι ένα σύμβολο και τα σύμβολα δεν πεθαίνουν. Υπήρχε πριν από μας και θα συνεχίσει να υπάρχει μετά από μας, μέσα από δεκάδες νέες αναγνώσεις πάνω στο μύθο του. Τίποτα δεν είναι ικανό να τον σκοτώσει (ούτε καν μια ταινία σαν το «Batman and Robin»). 

Μετά την ολοκλήρωση του magnum opus του, του ριζοσπαστικού «Inception», ο Christopher Nolan αναλαμβάνει να πλάσει το τέλος του δικού του Batman. Ο Batman του Nolan είναι ένας Batman της εποχής του. Περιπλανιέται σε έναν κόσμο εγκατάλειψης και οικονομικής δυσπραγίας, έχοντας να αντιμετωπίσει, μαζί με εκείνους που λυμαίνονται την πόλη του, έναν νέο τύπο εγκληματία, ανατριχιαστικά παρεμφερή με εκείνον που γεννήθηκε με το χτύπημα της 11/09/01 στη Νέα Υόρκη, προκαλώντας συθέμελες διαταραχές στις ισορροπίες ανάμεσα στην ελευθερία και την ασφάλεια. Για να κατατροπώσει τους αντιπάλους του, γίνεται ένας αδίστακτος τιμωρός. Υιοθετεί τις μεθόδους τους, λερώνει τα χέρια του, γίνεται αυτό που κυνηγάει. Η αμφιβόλου ηθικής πρακτική του έχει το τίμημά της, τίμημα που καλείται να πληρώσει με το παραπάνω στο «The Dark Knight». Είναι αξιοσημείωτο πως τη νίκη απέναντι στον Joker δεν τη δίνει ο ίδιος, του οποίου η "μπασταρδεμένη" μέθοδος απόδοσης δικαιοσύνης φαντάζει υποδεέστερη μπρος στην αυθεντικότητα της (ξεκάθαρα) αντιδραστικής ρητορικής του Joker, αλλά το ίδιο το Gotham, δείχνοντας του τον δρόμο. 

Για να κατορθώσει να κερδίσει τη μάχη απέναντι στο κακό πρέπει να γίνει κάτι παραπάνω από μασκοφόρος εκδικητής. Πρέπει να γίνει ένα σύμβολο που εμπνέει τους υπολοίπους να γίνουν καλύτεροι από αυτό που είναι. Στο φιλμ που κλείνει την τριλογία του ο Nolan αφηγείται την προσπάθεια του Bruce Wayne να επιτύχει την εξύψωση του Batman σε ιδανικό. Εκεί που στο «The Dark Knight» η πλοκή δε σταματούσε να τρέχει και το focus μοιραζόταν σε έναν διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό χαρακτήρων, εδώ οι ρυθμοί χαλαρώνουν και το ενδιαφέρον μετατοπίζεται και πάλι στο πρόσωπο του Bruce Wayne. Καθώς δίνει μια άνιση μάχη απέναντι σε έναν αντίπαλο (ερμηνευμένο με αξιοθαύμαστη σωματική αυτοπειθαρχία από τον Τom Hardy) που δείχνει θεαματικά υπέρτερος σωματικά καθ' όλη τη διάρκεια του φιλμ, ο Wayne μένει απελπιστικά μόνος στο μεγαλύτερο μέρος του, απομόνωση που εντείνεται από την (ηθελημένα αισθητή) εξαφάνιση της πατρικής φιγούρας του Alfred μετά την πρώτη πράξη. 

Προτού γίνει φιγούρα μεσσιανική, πρέπει να διαβεί μόνος το Γολγοθά του - η διείσδυση εικόνας παραπέμπουσας σημειολογικά στην πορεία προς την Σταυρική θυσία, μόνο τυχαία δε μπορεί να είναι, δεδομένου πως η θρησκευτικότητα είναι χαρακτηριστικά απούσα από το φιλμικό σύμπαν του Nolan-, κι έπειτα θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι, εξέλιξη αναμενόμενη από τη στιγμή, που ο βρετανός σκηνοθέτης αποδεδειγμένα πιστεύει στην ύστατη καλοσύνη του ανθρώπινου γένους. Κι έπειτα από ένα δίωρο περιρρέουσας απόγνωσης, ο Nolan ολοκληρώνει το κλιμακούμενης έντασης δράμα του με μια ρυθμικά ξεσηκωτική Τρίτη πράξη, καταχρώμενος το μοντάζ και το score (του Hans Zimmer), προς όφελος του θεάματος. Και γράφει τη δική του τελευταία ιστορία του Batman,καταλήγοντας εκεί που κατέληξε κι ο Gaiman: ο Batman είναι ένα σύμβολο και τα σύμβολα ζουν για πάντα. 

Εις το επανιδείν λοιπόν.





 cinemanews.gr

Η Tulisa Contostavlos επιστρεφει ανανεωμενη και πιο σεξι απο ποτε με το »Live It Up» (Δειτε το βιντεοκλιπ)


H Ελληνοβρετανίδα τραγουδίστρια μόλις κυκλοφόρησε το δεύτερο single της σε συνεργασία με τον Tyga!

Μετά το No1 single της »Young», η Tulisa Contostavlos επιστρέφει ανανεωμένη με το »Live It Up».

Το τραγούδι ακούστηκε για πρώτη φορά στα ραδιόφωνα της Βρετανίας χθες νωρίς το πρωί και η ίδια δηλώνει πως ο στόχος της δεν είναι το νούμερο ένα. Αλλά, μετά από αυτό περιμένει να ξεχωρίσει ως καλλιτέχνης στα μάτια του κοινού Στο τραγούδι συμμετέχει κι ο γνωστός rapper Tyga.

Μαζί με το κομμάτι κυκλοφορεί και το video clip με την τραγουδίστρια να εμφανίζεται πιο sexy από ποτέ!.





Πασχαλης Τερζης: γιατι εγκαταλειπει οριστικα τις πιστες

terzis

Ο Πασχάλης Τερζής σε συνέντευξη του δήλωσε πως εγκαταλείπει οριστικά τις πίστες. 

Ο Πασχάλης Τερζής μίλησε για την περιπέτεια της υγείας του που τον κράτησε μακριά από το τραγούδι το τελευταίο χρονικό διάστημα, αναφέροντας πως πλέον δεν θα τον ξαναδούμε σε πίστες μόνο σε πολύ επιλεγμένα πράγματα. 

Η συνέντευξη παραχωρήθηκε στον Κυπριακό σταθμό »Ράδιο Πρώτο», λίγο πριν από τις επιτυχημένες συναυλίες του ίδιου του Πασχάλη Τερζή στην Κύπρο. 

Ο Πασχάλης Τερζής αποκάλυψε επίσης πως όλον αυτόν τον καιρό ασχολήθηκε με απλά πράγματα και καθημερινά που τον γεμίζουν, έχοντας γίνει πια σχεδόν επαγγελματίας γεωργός. 

Σε παλαιότερη συνέντευξή του ο Πασχάλης Τερζής είχε δηλώσει «εμένα ο καημός μου είναι να μη χαθεί το λαϊκό τραγούδι. Και είναι δύσκολο για τους νέους, επειδή δεν έχουν τα βιώματα που απαιτεί αυτό το είδος του τραγουδιού. Ταλέντα υπάρχουν, μεγάλες φωνές υπάρχουν, αλλά παίζει ρόλο το πώς μεγάλωσες, τι πέρασες». 

 

Καλλιεργουσαν χασις σε προαυλιο φυλακων

Δενδρύλλια κάνναβης που καλλιεργούσαν κρατούμενοι ανακαλύφθηκαν στον κήπο του προαυλίου χώρου των φυλακών του Σαιν-Μαρτέν-ντε-Ρε, στη δυτική Γαλλία, όπως ανακοινώθηκε σήμερα από το συνδικάτο των φυλάκων.

Περίπου 15 δενδρύλλια ύψους 80 εκατοστών ανακαλύφθηκαν «κατά τη διάρκεια της επιθεώρησης του Σαββατοκύριακου στα κηπάρια που επιτρέπεται διακριτικά να καλλιεργούν οι βαρυποινίτες», τόνισε ο τοπικός εκπρόσωπος του συνδικάτου FO φυλάκων Κριστόφ Μπολιέ.

Τα κηπάρια αυτά, στα οποία παραδοσιακά επιτρέπεται να καλλιεργούν οι κρατούμενοι λαχανικά και άνθη, βρίσκονται κατά μήκος των τοίχων της φυλακής, «σε σημείο όπου προαυλίζονται μαζί όλοι οι κρατούμενοι», εξηγεί ο Μπολιέ.

Μετά την απρόσμενη ανακάλυψη, το συνδικάτο κατήγγειλε την «χαλαρότητα της διοίκησης των φυλακών» και ζήτησε συχνότερους ελέγχους για τον εντοπισμό μη επιτρεπομένων αντικειμένων και ουσιών μέσα στις φυλακές.

Σύμφωνα με τον Μπολιέ, οι φύλακες δεν αντιλήφθηκαν εγκαίρως την παρουσία των παρανόμων δενδρυλλίων λόγω της πλημμελούς εκπαίδευσής τους γύρω από τις ναρκωτικές ουσίες. «Όταν δεν γνωρίζουμε κάτι, είναι εύκολο να το συγχέουμε», δήλωσε ο ίδιος.
 
 

Τα πιο πρωτοτυπα σκονακια για εξεταστικη που εχετε δει ποτε [βιντεο]


Από τους Ιάπωνες όλα μπορεί να τα περιμένει κανείς κι αφού ο Σεπτέμβρης είναι κοντά και η εξεταστική επίσης, μία θεότρελη τάξη στην Ιαπωνία μας δίνει ιδέες για «εναλλακτικά» σκονάκια απο αδιάβαστους, αλλά πανέξυπνους μαθητές.
Στο βίντεο που ακολουθεί, θα δείτε όλους τους περίεργους και ξεκαρδιστικούς τρόπους που βρήκαν τα παιδιά προκειμένου να καταφέρουν να περάσουν το μάθημα όλοι.



http://www.iefimerida.gr

Οι «Πυλες του Παραδεισου» ξανα σε δημοσια θεα

Θα φυλάσσονται σε γυάλινη θήκη σε μουσείο της Φλορεντίας 



Πλήθη τουριστών συνωστίζονται στραβολαιμιάζοντας καθημερινά στο κεντρο της Φλορεντίας για να θαυμάσουν το Βαπτιστήριο του Αγίου Ιωάννη, έναν εντυπωσιακό, οκτάγωνο, μαρμαροστόλιστο ναό, που αποτελεί ένα από τα πιο διάσημα αρχιτεκτονικά αξιοθέατα της πόλης.

Αυτό που προσελκύει όμως τους περισσότερους επισκέπτες είναι οι διάσημες σκαλιστές θύρες του ναού - οι «Πύλες του Παραδείσου», όπως τις είχε με ζήλια αποκαλέσει ο Μιχαήλ Άγγελος. Πρόκειται για ένα πανύψηλο αριστούργημα βάρους εννέα τόνων, από σφυρήλατο ορείχαλκο επικαλυμμένο με ελάσματα χρυσού, που ολοκληρώθηκε το 1452. Οι πύλες χωρίζονται σε δέκα ανάγλυφα ταμπλό στα οποία απεικονίζονται δέκα σκηνές από την Παλαιά Διαθήκη, όπως η δημιουργία του Κήπου της Εδέμ ή η μονομαχία του Γολιάθ με τον Δαβίδ.

Αυτό που ωστόσο δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι τουρίστες είναι πως οι εξαίσιες αυτές θύρες δεν είναι παρά αντίγραφα του αριστουργήματος του Λορέντσο Γκιμπέρτι, που κατασκευάστηκαν κατά παραγγελία ενός Ιάπωνα επιχειρηματία. Οι αυθεντικές Πύλες του Παραδείσου, έχουν παραμείνει μακριά από τη δημόσια θέα, αφού οι εργασίες για την αποκατάσταση τους διήρκεσαν 27 χρόνια!

Οι διάσημες πόρτες που κοσμούσαν την είσοδο του βαπτιστηρίου για πάνω από πέντε αιώνες, ήταν σε κακή κατάσταση. Ο άνεμος και οι καιρικές συνθήκες είχαν μαυρίσει τον ορείχαλκο, ενώ η καταστροφική πλημμύρα που έπνιξε τη Φλωρεντία το 1966 προκάλεσε σοβαρές ζημιές, ειδικά στο κάτω μέρος τους. Έγιναν κάποιες εργασίες συντήρησης στην αρχική τους θέση αλλά το 1990 αποφασίστηκε η μετακίνηση και η πλήρης αποκατάσταση τους.

Γιατί άργησαν όμως οι συντηρητές τόσο πολύ να ολοκληρώσουν το έργο; Την απάντηση σε αυτή τη εύλογη απορία δίνει ο διευθυντής του προγράμματος, λέγοντας ότι έπρεπε να καταλάβουν τι προκαλούσε την ταχεία διάβρωση στα μπρούτζινα κομμάτια. Οι δοκιμές και οι αναλύσεις που οδήγησαν στην κατανόηση του προβλήματος κράτησαν περίπου 12 χρόνια. Όπως αποδείχτηκε, η τεχνολογία λέιζερ που χρησιμοποιούνταν για τον καθαρισμό των έργων τέχνης εκείνη της εποχή δεν ήταν κατάλληλη για την συγκεκριμένη εργασία, και χρειάστηκαν λέιζερ ειδικής σχεδίασης για τις ανάγκες των Πυλών του Παραδείσου.

Το κακό είναι βέβαια πως οι ευαίσθητες Πύλες δεν θα επιστραφούν στο Βαπτιστήριο: από το Σεπτέμβριο, οι θύρες θα φυλάσσονται σε γυάλινη θήκη στο Μουσείο Όπερα Ντι Σάντα Μαρία ντελ Φιόρε, στη Φλορεντία, όπου το κοινό θα έχει επιτέλους τη δυνατότητα να θαυμάσει το αυθεντικό αριστούργημα του Γκιμπέρτι από κοντά.




Ξανανοιγει ο φακελος της εξαφανισης του μικρου Μπεν - Ξεκινουν ερευνες στην Κω


Ξανανοίγει έπειτα από 21 χρόνια ο φάκελος της εξαφάνισης του 21 μηνών τότε, Μπεν Νίνταμ από τη Βρετανία, μετά από την κατάθεση που έκανε πρόσφατα κάτοικος του νησιού, ότι ίσως, τελικά, το παιδί να είχε καταπλακωθεί από μπάζα....


Οταν είχε συμβεί το περιστατικό, όλοι θεωρούσαν ότι ο μικρός Μπεν έπεσε θύμα απαγωγής. Εικοσιένα χρόνια μετά η μαρτυρία του οδηγού γερανοφόρου, Κωνσταντίνου Μπάρκα, έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα.

Ο κ. Μπάρκας, τον περασμένο Μάιο κατέθεσε στην Αστυνομία ότι το παιδί ίσως καταπλακώθηκε από μπάζα. Μάλιστα κατέδειξε συγκεκριμένο σημείο, όπου και εργαζόταν ο ίδιος την εποχή εκείνη.

Ηδη οι βρετανική Αστυνομία βρίσκεται σε συνεννόηση με τις αρχές της Κω προκειμένου να προχωρήσουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες και να αρχίσει η έρευνα στο σημείο που υπέδειξε ο Κωνσταντίνος Μπάρκας.

Πέρα από ανασκαφές που μάλλον θα γίνουν εκεί, οι αρχές του South Yorkshire έχουν στο μυαλό τους να χρησιμοποιήσουν 3D εργαλεία, την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Η μητέρα του παιδιού, η 40χρονη -σήμερα- Κέρι Νίνταμ, μιλώντας στην Daily Mail είπε πως οι έρευνες θα την «επιβαρύνουν ψυχολογικά», αλλά τις θεωρεί αναγκαίες.


Βασεις 2012: Στα υψη Στρατιωτικες σχολες, Παιδαγωγικο και Νομικη


Άνοδος ακόμα και 1.000 μόρια σε στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές Αύξηση των ΑΕΙ που ζητούν πάνω από 18.000 μόρια Σημαντική άνοδο των βάσεων σε σχολές που έχουν επαγγελματική αποκατάσταση δείχνουντα τελευταία στοιχεία.


Οι βάσεις αναμένεται να ανακοινωθούν στις αρχές της επόμενης εβδομάδας πιθανότατα Δευτέρα ή το αργότερο Τρίτη, με την αγωνία των υποψηφίων να χτυπά «κόκκινο».

Η οικονομική κρίση έχει στρέψει τους υποψηφίους προς τις ελάχιστες σχολές που οδηγούν άμεσα ή έμμεσα στο Δημόσιο ή έχουν τουλάχιστον καλές προοπτικές εργασίας.

Στα ύψη αστυνομικές και στρατιωτικές σχολές

Όσοι έχουν στραφεί προς τις στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές θα πρέπει να περιμένουν εκτόξευση των βάσεων που μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τα 1.000 μόρια.

Πηγές του υπουργείου Παιδεία αναφέρουν ότι η σχολήΑξιωματικών της ΕΛ.ΑΣ. ενδέχεται να ξεπεράσει τα 18.000 μόρια και να κινηθεί περίπου στα 18.300.

Άνοδος άλλα όχι τόσο μεγάλη αναμένεται και στις στρατιωτικές, την αύξηση των οποίων «φρενάρει» η μείωση των εισακτέων.

Η ιατρική στρατιωτική σχολή θα κυμανθεί κοντά στα 19.200 μόρια, η Ικάρων κοντά στα 19.000 μόρια όπως και των Μηχανικών, αλλά και η Ευελπίδων θα κυμανθεί φέτος κοντά στα16.000 μόρια.

Αυξάνονται τα τμήματα ΑΕΙ που απαιτούν πάνω 18.000 μόρια

Μπορεί οι επιδόσεις των μαθητών στις πανελλήνιες να μην ήταν και οι καλύτερες, ωστόσο οι βάσεις για εισαγωγή στα ΑΕΙ αναμένεται να σημειώσουν σημαντική άνοδο.

Ο αριθμός των τμημάτων της ανώτατης εκπαίδευσης που θα «απαιτήσουν» πάνω από 18.000 μόρια θα αυξηθεί σημαντικά, εξέλιξη που θα αφήσει εκτός πρωτοκλασάτων σχολών χιλιάδες αριστούχους. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των τμημάτων όπου η βάση θα ξεπεράσει τα 18.000 μόρια, εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει τα 60 από 45 που ήταν την περυσινή χρονιά.

Υψηλές θα είναι και οι βάσεις για τις σχολές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, καθώς έχει αυξηθεί η ζήτηση από τους μαθητές που επιθυμούν να παραμείνουν κοντά στο σπίτι τους για να αποφύγουν τα έξοδα των σπουδών στην επαρχία.

Ψηλά Παιδαγωγικό και Νομική, πτώση στα Πολυτεχνικά τμήματα

Τα 19.000 μόρια αναμένεται να αγγίξει το δημοφιλέστερο ίσως τμήμα της ανώτατης εκπαίδευσης, η Νομική Αθηνών. Παράλληλα το αντίστοιχο τμήμα της Θεσσαλονίκης θα κυμανθεί περίπου 300 μόρια κάτω, δηλαδή στα 18.700.

Όσον αφορά τα Παιδαγωγικά τμήματα, μπορεί οι προσλήψεις να γίνονται πλέον με το σταγονόμετρο, ωστόσο είναι πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των υποψηφίων που ελπίζουν σε άμεση επαγγελματική αποκατάσταση μετά από 4 χρόνια σπουδών.

Η βάση για το Παιδαγωγικό Αθήνας αναμένεται να κυμανθεί από 17.900 έως 18.100, ενώ για το Παιδαγωγικό Θεσσαλονίκης από 17.820 έως 18.020.

Αντίθετα, καθοδική τροχιά διαγράφουν οι βάσεις στα Πολυτεχνικά τμήματα. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών του Μετσόβιου θα κινηθεί λίγο πιο πάνω από τα 16.000 μόρια, ενώ το επίσης δημοφιλές τμήμα των Πολιτικών Μηχανικών θα κυμανθεί μεταξύ 18.200 – 18.400 μορίων. Το αντίστοιχο τμήμα στη Θεσσαλονίκη θα είναι από 17.700 έως 17.900.


Μαλαγα-Παναθηναϊκος 2-0



Σε κακό βράδυ βρέθηκε ο Παναθηναϊκός στην Ανδαλουσία και ηττήθηκε δίκαια με 2-0 από τη Μάλαγα, βλέποντας τις ελπίδες του για πρόκριση στους ομίλους να περιορίζονται στο ελάχιστο. Video

Μετεξεταστέος έμεινε ο Παναθηναϊκός στο πρώτο παιχνίδι των πλέι οφ του Τσάμπιονς Λιγκ με τη Μάλαγα, αφού ηττήθηκε με 2-0 και πλέον οι ελπίδες του για πρόκριση στους ομίλους έχουν περιοριστεί σε σημαντικό βαθμό.
Στο "Ροσαλέδα" οι πράσινοι δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, επέτρεψαν στους γηπεδούχους να ξεδιπλώσουν την ποιότητα τους και να κυριαρχήσουν σε όλο το γήπεδο.

Επί της ουσίας, δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα και η ανωτερότητα των αντιπάλων τους, έφερε μία ήττα χωρίς σε κανένα σημείο να διεκδικηθεί κάτι καλύτερο.

Στο πρώτο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός δέχτηκε δύο τέρματα χωρίς να το καταλάβει… Αμυντικά ακολουθούσε το πλάνο του Φερέιρα, όμως το 1-0 από τον Ντεμιτσέλις προήλθε από στημένη φάση και το 2-0 του Ελιζέου από μία άψογα εκτελεσμένη αντεπίθεση, που την απέφερε η ποιότητα των μεσοεπιθετικών της Μάλαγα.

Το μεγάλο πρόβλημα του Τριφυλλιού ήταν η επιθετική του λειτουργία, αφού το διάστημα που είχε στην κατοχή του τη μπάλα, δεν είχε τρόπους να διασπάσει την άμυνα της Μάλαγα. Έτσι, ενώ την κυκλοφόρησε αρκετά, όταν έπρεπε να την προωθήσει για την τελική επιλογή, δεν υπήρχε ο ποδοσφαιριστής που θα το κάνει σωστά.

Στο δεύτερο ημίχρονο η κατάσταση δεν μεταβλήθηκε και ο Παναθηναϊκός δεν έδειξε ικανός να αντιδράσει. Αντίθετα, η Μάλαγα έφτανε με χαρακτηριστική ευκολία στην περιοχή του Καρνέζη και ανά πάσα στιγμή έδειχνε ικανή να σκοράρει. Και το ότι δεν το πέτυχε, οφείλεται στην αστοχία και στην υπερβολική σιγουριά των ποδοσφαιριστών της.

Ο Παναθηναϊκός δεν έχει πολλά πράγματα να κρατήσει από το σημερινό παιχνίδι, αντίθετα πρέπει να το ξεχάσει γρήγορα. Οι ελπίδες του για να προκριθεί είναι πλέον λιγοστές, ωστόσο για χάρη της ιστορίας του και του ονόματος του, πρέπει να τις διεκδικήσει στο Ολυμπιακό Στάδιο σε έξι ημέρες. Και το κυριότερο, πρέπει να δείξει πως το βράδυ στο "Ροσαλέδα" ήταν μία κακή παρένθεση για μία νέα ομάδα που δημιουργείται.

Γήπεδο: "Λα Ροσαλέδα"

Διαιτητής: Σαπρόν (Γαλλία)

Μάλαγα (Πελεγκρίνι): Καμπαγιέρο, Γκάμεθ, Ντεμιτσέλις, Ουέλιγκτον, Μονρεάλ, Τουλαλάν, Μαρέσκα (70' Καμάτσο), Ίσκο, Ελιζέου (79' Ντούντα), Χοακίν, Φερνάντες, Ολινγκά (70' Μπουονανότε).

Παναθηναϊκός (Φερέιρα): Καρνέζης, Βύντρα, Μπουμσόνγκ (64' λ.τρ. Πίντο), Βελάσκες, Σπυρόπουλος, Κατσουράνης, Βιτόλο, Ζέκα (39' Χριστοδουλόπουλος), Μαυρίας, Σισοκό, Φορναρόλι (69' Τοτσέ).

Κίτρινες κάρτες: Γκάμεθ (9', Μάλαγα), Ελιζέου (47', Μάλαγα), Ντούντα (93', Μάλαγα)-Ζέκα (19', Παναθηναϊκός), Βύντρα (72', Παναθηναϊκός).

Σκόρερς: Ντεμιτσέλις (17', Μάλαγα), Ελιζέου (34', Μάλαγα).



Αποκάλυψη για το νέο Range Rover


Η τέταρτη γενιά του Range Rover βρίσκεται προ των πυλών, με την εταιρία να παρουσιάζει στοιχεία και φωτογραφίες, ένα μήνα πριν από το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου, στο Παρίσι.


Πολλά μπορούν να γραφούν για την κορυφαία εκτός δρόμου πρόταση της Land Rover, αν κάτι όμως χαρακτηρίζει τη νέα, τέταρτη γενιά του μοντέλου, αυτό είναι το καινούριο, αλουμινένιο monocoque πλαίσιο, που εξοικονομεί 420 κιλά βάρους, σε σχέση με τον προκάτοχό του! Οι μηχανικοί και σχεδιαστές της εταιρίας υποστηρίζουν ότι η χρήση αλουμινίου, αντί χάλυβα, δεν επηρεάζει την ακαμψία του οχήματος. Αντιθέτως, εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, καθώς επίσης βελτίωση των επιδόσεων.


Το νέο Range Rover διαθέτει 10 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο και επανασχεδιασμένη αερανάρτηση, σε όλους τους τροχούς. Αν και εμφανισιακά ακολουθεί τα βήματα του προηγούμενου μοντέλου, στην πράξη, τίποτα δεν έχει παραμείνει το ίδιο. Περνώντας στο εσωτερικό, στο ταμπλό δεσπόζουν δύο μεγάλες TFT οθόνες. Η πρώτη βρίσκεται στη θέση του πίνακα οργάνων και αντικαθιστά το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, προβάλλοντας παράλληλα και άλλες πληροφορίες. Η δεύτερη, διαγωνίου 8 ιντσών, είναι τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό, για τη διαχείριση του ηχοσυστήματος της Meridian, του συστήματος πλοήγησης κ.α.

Χάρη στην αύξηση του μεταξονίου, οι πίσω επιβάτες έχουν πλέον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια τους μεγαλύτερο κατά 11,8 εκατοστά. Οι ενδιαφερόμενοι μάλιστα, μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαμορφώσεων της καμπίνας, μίας κλασικής πενταθέσιας και μίας «executive» με δύο άνετα πίσω καθίσματα που χωρίζονται από μία επιμηκυσμένη κεντρική κονσόλα, που φτάνει μέχρι πίσω.

Αναφορικά με τους κινητήρες, θα διατίθεται σε τρεις εναλλακτικές, εκ των οποίων η μία diesel. Η συγκεκριμένη βασίζεται στο τρίλιτρο V6 σύνολο που χρησιμοποιεί και το Discovery, έχοντας όμως δεχτεί τις «περιποιήσεις» των μηχανικών της εταιρίας. Αμέσως μετά ακολουθεί ο 4,4 V8 βενζινοκινητήρας που εφοδίαζε και την υπάρχουσα γενιά, ο οποίος όμως έχει δεχτεί και αυτός ορισμένες αναβαθμίσεις. Τέλος, για όσους αποζητούν το κάτι παραπάνω, υπάρχει και ένας πεντάλιτρος V8 τούρμπο βενζινοκινητήρας, χωρίς περαιτέρω πληροφορίες.

Και τα τρία σύνολα θα συνοδεύονται από αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων της ZF. Μηχανικό κιβώτιο, απλά, δεν θα υπάρχει ως εναλλακτική. Οσο για τις εκτός δρόμου δυνατότητες, το νέο Range Rover θα εφοδιάζεται με το εξελιγμένο σύστημα Terrain Response 2, που θα δουλεύει σε συνεργασία με τα συστήματα ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης.


50 φορες το... φακελακι θα πληρωνουν οι επιορκοι!

 

Έφτασε επιτέλους ο καιρός να πληρώσουν και μάλιστα ακριβά όσοι δωροδοκούνται; Αν ισχύσει η απόφαση του υπουργείου Δικαιοσύνης, η απάντηση είναι ναι!

Γιατροί που ζητούν φακελάκι, δημόσιοι υπάλληλοι που «λαδώνονται» ή ζητούν «δώρα». Όλοι όσοι εκμεταλλεύονται τη θέση τους εις βάρος των υπολοίπων και ζητούν ανταλλάγματα για να κάνουν απλά το καθήκον τους, θα πληρώνουν κυριολεκτικά.

Αυτό τουλάχιστον προβλέπει διάταξη του υπουργείου Δικαιοσύνης, σύμφωνα με την οποία όποιος συλλαμβάνεται να δωροδοκείται να πληρώνει από την τσέπη του 50 φορές το... φακελάκι που πήρε!

Εκτός από την οποία ποινή φυλάκισης επιβληθεί από τα δικαστήρια, αν ένας γιατρός πήρε «φακελάκι» 1.000 ευρώ θα καλείται, πλέον, να πληρώσει 50.000 ευρώ, αν ένας μηχανικός έλαβε «δωράκι» 2.000 ευρώ, θα πληρώσει 100.000 ευρώ.

Παράλληλα, προβλέπεται στη διάταξη ότι, για τις περιπτώσεις επίορκων δημοσίων υπαλλήλων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, δηλαδή τραπεζικών υπαλλήλων και υπαλλήλων ΔΕΚΟ, οι οποίοι διώκονται σε βαθμό κακουργήματος, να υπάγονται αυτές σε ταχύτατη διαδικασία στο στάδιο αξιολόγησης, ανάκρισης και εκδίκασης, όπως συμβαίνει σήμερα για υποθέσεις διαφθοράς σε επίπεδο κεντρικής διαχείρισης εξουσίας, όπως παραδείγματος χάριν έγινε στην περίπτωση Τσοχατζόπουλου.

Η ρύθμιση θα αφορά σε αδικήματα όπως δωροδοκίας, απιστίας στην υπηρεσία, υπεξαίρεσης και ψευδούς βεβαίωσης.

Οι δικογραφίες των επίορκων δημοσίων υπαλλήλων θα αξιολογούνται από εισαγγελέα, ο οποίος θα ασκεί την ποινική δίωξη. Στη συνέχεια, θα αναλαμβάνει ο πρόεδρος Πρωτοδικών, ο οποίος θα πρέπει να κλείσει τη δικογραφία μέσα σε 4 ή το πολύ 6 μήνες. Θα έχει, επίσης, δικαίωμα άρσης κάθε απορρήτου, τραπεζικού, φορολογικού, χρηματιστηριακού, όπως επίσης και δέσμευσης λογαριασμών καθώς και κάθε άλλου περιουσιακού στοιχείου.

Υπολογίζεται ότι, με αυτό τον τρόπο, το πολύ σε 8 μήνες θα πρέπει να έχει γίνει η παραπομπή σε δίκη.

Σήμερα «λιμνάζουν» 6.000 κακουργηματικές υποθέσεις, που έχουν προσδιοριστεί να εκδικαστούν μετά την πάροδο ακόμη και πολλών ετών.
 
 

Η Χρυση Αυγη στηνει «Ταγματα Ασφαλειας» κατα «αλλοδαπων εισβολεων»

Ομάδες περιφρούρησης «Ελλήνων στην καταγωγή» κατά της εγκληματικότητας του «λαθραίου αλλοδαπού εισβολέα» φέρεται να έχει συγκροτήσει η Χρυσή Αυγή στη Μεσσηνία, προκαλώντας την αντίδραση του αστυνομικού διευθυντή του Νομού, ο οποίος δηλώνει ότι δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να υποκαταστήσει την Αστυνομία.


Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελευθερία» η τοπική οργάνωση της Χρυσής Αυγής έχει συγκροτήσει «συντονιστική Επιτροπή Αλληλεγγύης των Ελλήνων την καταγωγή» στην περιφέρεια του Δήμου Οιχαλίας Μεσσηνίας στην οποία πρωτοστατεί πρώην αστυνομικός και υποψήφιος της Χρυσής Αυγής στο νομό. Μάλιστα, αναφέρει το ρεπορτάζ, ο υποψήφιος βουλευτής του κόμματος του κ. Μιχαλολιάκου έστειλε ανακοίνωση στον τοπικό Τύπο με την οποία καλεί τους νέους «από 15 έως… 70 ετών σε αφύπνιση και επιστράτευση»!

Η ανακοίνωση της οργάνωσης, μάλιστα, ξεκαθαρίζει ότι τα σύγχρονα «Τάγματα Ασφαλείας» της Χρυσής Αυγής θα ασχοληθούν με τους «αλλοδαπούς εισβολείς εγκληματίες» που θεωρεί ότι ευθύνονται για την εγκληματικότητα της περιοχής. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εγκληματικότητα στη Μεσσηνία «προέρχεται κυρίως από την εγκληματική δράση των αλλοδαπών εισβολέων εγκληματιών, κατοχής της χώρας μας, από τους θρασείς και υπότροπους εγκληματίες, γύφτους-τσιγγάνους, μάστιγα εγκληματικότητος κατά των Ελλήνων».

Η Χρυσή Αυγή καταφέρεται και εναντίον των αστυνομικών του Τμήματος Μελιγαλά για τους οποίους ζητά να μετατεθούν και τους χαρακτηρίζει «φοβισμένα ανθρωπάκια». «Να μετατεθούν από το ανεπαρκές υπάρχον στα χαρτιά Αστυνομικό Τμήμα Μελιγαλά, όσοι αστυνομικοί είναι ανεπαρκείς, φοβισμένα ανθρωπάκια και λειτουργούν ως να ευρίσκονται στο αμπέλι τους, χωρίς υπηρεσιακή γνώση και συνείδηση», αναφέρει η ανακοίνωση.

Τέλος, η Χρυσή Αυγή επιτίθεται και στον αστυνομικό διευθυντή Μεσσηνίας ταξίαρχο Βασίλη Γεωργακόπουλο, επειδή σε συνέντευξή του σε εφημερίδα της Καλαμάτας δήλωσε ότι δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να υποκαταστήσει την Αστυνομία. «Θα έρθει η ώρα της τιμωρίας για τις πράξεις και για τις παραλείψεις των κρατικών οργάνων», τονίζει η τοπική οργάνωση. 

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση που υπογράφει εκ μέρους της συντονιστικής επιστροπής ο κ. Μπέλλος αναφέρει τα εξής: 

«Η συντονιστική Επιτροπή Αλληλεγγύης των Ελλήνων την καταγωγή της περιφέρειας του Δήμου Οιχαλίας Μεσσηνίας είναι και απάντηση στην στημένη συνέντευξη του αστυνομικού διευθυντή Μεσσηνίας ταξίαρχου κ. Γεωργακόπουλου Βασιλείου, στην εφημερίδα "Ελευθερία" Καλαμάτας της 30 Ιουνίου 2012 σελ. 16 (στην δημοσιογράφο Κέλλυ Δημητρούλια), που προσπάθησε να ασκήσει πίεση και τρομοκρατία εναντίον μας (περί παρανόμων και επικίνδυνων ομάδων περιφρουρήσεως). Η τρομοκρατία του κράτους του υπουργείου Προστασίας του λαθραίου αλλοδαπού εισβολέα και της παράλυτης Αστυνομίας της αλλοδαπολαγνίας δεν θα περάσει. Θα έρθει η ώρα της τιμωρίας για τις πράξεις και για τις παραλείψεις των κρατικών οργάνων. Δυστυχώς φτάσαμε σήμερα στο σημείο να λέμε κύριε Γεωργακόπουλε "ό,τι κρατικό αντεθνικό". Συγκέντρωσε όλη την οργή σου, συσσώρευσε όλο το μίσος σου, για την ώρα της εκδικήσεως, που πολύ σύντομα έρχεται, εναντίον όλων αυτών που με τις πράξεις τους ή τις παραλείψεις τους σε οδήγησαν στην δυστυχία, στην κατάθλιψη, στην εξαθλίωση, στην ανασφάλεια και στον οικονομικό μαρασμό. Εσύ ξέρεις καλύτερα από τον καθένα ποιοι είναι».

http://www.iefimerida.gr



Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger