Από το Blogger.

E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ: Το πρωί δασκάλα, το βράδυ… όλα στη φόρα!

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013


Η 26χρονη Laura Butler εργάζεται ως δασκάλα τα πρωινά. 

Διδάσκει ψυχολογία και χορό σε μαθητές της πρώτης δημοτικού. Το βράδυ όμως αλλάζει το πράγμα.

Πετάει τα ρούχα της και τις αναστολές της και εργάζεται ως μοντέλο εσωρούχων για κυρίες με καμπύλες.

Παρ’όλο που ζει διπλή ζωή, λέει πως αυτό δεν την επηρεάζει καθόλου και είναι εντάξει στις υποχρεώσεις της και για τις 2 της δουλειές, αν και είναι τόσο διαφορετικές.

Η Laura μάλιστα βοηθάει και άλλα κορίτσια με καμπύλες να μπουν στο χώρο του modelling παίρνοντας και αυτή μέρος στον αγώνα ανατροπής του κατεστημένου που θέλει όλα τα μοντέλα ανορεξικά.







Συνέλαβαν 23χρονη που ήρθε σε ερωτική επαφή με ένα... πιτμπουλ!



Η 23χρονη Kara Vandereyk συνελήφθη από την αστυνομία του Las Vegas, αναφέρει η Huffington Post, επειδή είχε ερωτική επαφή με το σκύλο της, ένα πιτμπουλ.
Η κοπέλα από το Las Vegas των ΗΠΑ, συνελήφθη από τις αρχές έπειτα από καταγγελίες γειτόνων οι οποίοι την είδαν να έρχεται σε επαφή με το σκύλο της, στην αυλή του σπιτιού της, σε κοινή θέα!
Η γυναίκα, σύμφωνα με το δημοσίευμα, πάσχει από διπολική διαταραχή και δεν θυμόταν καν το όνομά της...

http://to-kounavi.blogspot.com

ΛΥΠΗΡΟ: Ξήλωσαν τα παγκάκια και τα έκαναν καυσόξυλα (φώτο)


Οι εικόνες που θα δείτε είναι αποκαλυπτικές...

Περισσότερα από 10 παγκάκια ξηλώθηκαν στη νότια πλευρά της Λαμίας. 

Αυτή είναι η εικόνα, τόσο κατά μήκος της Λεωφόρου Ελευθερίας στον ποδηλατοδρόμο, όσο και στην πλατεία της οδού Κραββαρίτη.

Ο αντιδήμαρχος Λαμιέων Τάκης Συλεούνης δήλωσε στο lamiareport: ''Ο δήμος θα προχωρήσει στις ενδεδειγμένες νομικές ενέργειες σε βάρος κατά παντός υπευθύνου για τις καταστροφές αυτές και στην σταδιακή αποκατάσταση των ζημιών.

Επειδή ο σεβασμός και η προστασία της δημόσιας περιουσίας είναι υπόθεση όλων μας, ευελπιστούμε, ότι και με την ενεργή συνεργασία των συμπολιτών μας στην προσπάθεια αυτή, θα αποτρέψουμε και θα περιορίσουμε αυτό το φαινόμενο των καταστροφών''. 

Οι αρχές που συνεχίζουν τις έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών, εκτιμούν πως οι άγνωστοι ξήλωσαν τα παγκάκια για να τα κάνουν καυσόξυλα..




Αυτές είναι δηλώσεις μιας χωρισμένης: «Έχει μικρό πέος». Δείτε ποια τραγουδίστρια «έκραξε» τον πρώην άνδρα της!



Μας έχει απασχολήσει πολλές φορές τόσο με την επιτυχία των τραγουδιών της όσο και με την προσωπική της ζωή.
Πρόσφατα μάλιστα έγινε μανούλα και τα δημοσιεύματα των ξένων περιοδικών δεν σταμάτησαν να ασχολούνται με τα κιλά της εγκυμοσύνης της! Ο λόγος για την Jessica Simpson, η οποία όπως αναφέρουν τα ξένα Μέσα έκανε δήλωση «φωτιά» για τον πρώην άνδρα της, επίσης τραγουδιστή, Nick Lachey σχετικά με τα... προσόντα του. Η τραγουδίστρια δήλωσε χαρακτηριστικά: «Tον λυπάμαι μωρέ! Έχει μικρό πέος, τη πρώτη φορά που το κάναμε δε κατάλαβα τίποτα».


http://www.gossip-tv.gr



Δες με μπικίνι την Βαλιντέ Σουλτάνα… Θα τρομάξεις! [φωτο]


Οι φωτογραφίες με μπικίνι της τηλεοπτικής μητέρας του Σουλειμάν, κυριολεκτικά μας άφησαν άφωνους στην θέα τους! Σοκαριστικό!...

Αν και στην Τουρκία πολύς ντόρος γίνεται για τις πλαστικές και τα lifting που έχει κάνει στο πρόσωπο της η Νebahat Cehre, η κατά κόσμο γνωστή πλέον ως η τηλεοπτική μητέρα του Σουλειμάν, με το σώμα της δεν φαίνεται να έχει ασχοληθεί καθόλου.

Αν και είναι μια γυναίκα που έχει πατήσει τα 60 της χρόνια, κρίνοντας από την φρεσκάδα του προσώπου της, θα μπορούσε να είχε χαρίσει και την «νεότητα» στο σώμα της. Χωρίς κανένα ενδοιασμό όμως η Βαλιντέ Σουλτάν φόρεσε το μαγιό της και πήγε για μπάνιο... με την κυτταρίτιδα και την χαλάρωση σε όλο τους το μεγαλείο!







soknews.gr

Σεξ…Το 60% των γυναικών νιώθουν ντροπή μπροστά στο ταίρι τους!



Το 60 % των γυναικών δεν αισθάνονται άνετα να τρώνε μπροστά στο σύντροφό τους, ενώ περίπου οι μισές γυναίκες ντρέπονται όταν γδύνονται μπροστά του, υποστηρίζει μια νέα έρευνα.
Και ακόμη τέσσερις στις δέκα γυναίκες νιώθουν την ανάγκη να κάνουν συνεχώς δίαιτα ή ανησυχούν μονίμως για το βάρος τους.
Οι διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών στη στάση τους απέναντι στο σεξ και το φαγητό είναι εμφανείς στην έρευνα, που έγινε σε δείγμα 5.000 ατόμων.
Μία στις τέσσερις γυναίκες σκέφτονται το φαγητό κάθε 30 λεπτά αλλά μόλις μία στις δέκα σκέφτεται το σεξ τόσο συχνά.
Από την άλλη πλευρά οι άνδρες σκέφτονται το σεξ πολύ συχνότερα, με έναν στους είκοσι να το σκέφτεται κάθε λεπτό και το 36 % να έχει ερωτικές φαντασιώσεις κάθε μισή ώρα, σύμφωνα με τη μελέτη.
Οι γυναίκες, επίσης, διαπιστώθηκε ότι προβληματίζονται για τη δίαιτά τους, όταν τρώνε έξω, με το 13% των ερωτηθέντων να επιλέγει τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες στα εστιατόρια, αντί για τα φαγητά που πραγματικά θα ήθελαν.
«Ο ρόλος της όρεξης είναι το κλειδί στην απώλεια βάρους και η υπερβολική καταπίεση στο θέμα του φαγητού που προκαλεί την πείνα μπορεί να οδηγήσει τελικά στην υπερκατανάλωση φαγητού», δήλωσε η διατροφολόγος Mary Strugar.
«Είναι αυτό που συνήθως αποκαλείται δίαιτα yo-yo και είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί άνθρωποι απλά εγκαταλείπουν τη μία δίαιτα μετά την άλλη».
Πολλές γυναίκες παραδέχονται ότι πέφτουν συχνά σε αυτό το τριπάκι, με το 15% να τρώει κρυφά πρόχειρο φαγητό και μία στις δέκα να λέει ψέματα για αυτό.
Περίπου το 40% των γυναικών έχουν επίσης ένα πάθος για τη σοκολάτα, την οποία καταναλώνουν 4 φορές την εβδομάδα.
Η Mary Strugar ανέφερε ότι η έρευνα δείχνει ότι οι άνθρωποι πρέπει να αντιμετωπίσουν τα τρωτά σημεία τους και πρόσθεσε: «πρέπει να είστε ρεαλιστές σχετικά με τις αδυναμίες σας στο θέμα της διατροφής.
Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τα πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη τρόφιμα με τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες, όπως τα δημητριακά, οι πατάτες και οι μπανάνες, που θα σας προσφέρουν ένα αίσθημα ικανοποίησης και κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και θα σας βοηθήσουν να μπορείτε να ελέγξετε την πείνα σας».


ΦΡΙΚΤΟ: Βρήκε σφαγμένα τα παιδιά του μέσα στο σπίτι του!



Σε λίμνη αίματος βρήκε τα τρία αγγελούδια του ένας γιατρός, το πρωί όταν επέστρεψε από τη νυχτερινή του βάρδια.
Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν την τραγωδία που εκτιλύχθηκε το πρωί στην περιοχή Νταμπάρ, 30 χλμ ανατολικά του Παρισιού.


Ένας γιατρός που επέστρεψε απο τη νυχτερινή του βάρδια βρήκε τα τρία του παιδιά σφαγμένα. 

Αμέσως,ειδοποίησε την αστυνομία η οποία έφτασε στο σημείο, ενώ αναζητείται η 40χρονη σύζυγός του.

Αρχικά βρέθηκαν νεκρά τα δυο από τα τρία παιδιά. Ένα 10χρονο κορίτσι και ο 16χρονος αδελφός της. Η μεγαλύτερη κόρη της οικογένειας, ηλικίας 18 ετών ζούσε ακόμα όταν έφθασαν οι διασώστες, αλλά τελικά υπέκυψε στα τραύματά της. 

Ο πατέρας είναι σε κατάσταση σοκ. 

Σύμφωνα με πηγή προσκείμενη στην έρευνα, το ζευγάρι αντιμετώπιζε προβλήματα, τα οποία συνδέονται με το αλκοόλ.

Τι αποκαλύπτει το αγαπημένο σας χρώμα για τον χαρακτήρα σας;


Θα τρώγατε ποτέ ένα κόκκινο ψωμί ή ένα μοβ τυρί; Μήπως επιλέγετε να αγοράσετε κάποιο αντικείμενο επειδή σας αρέσει το χρώμα του; Σας είναι συμπαθής κάποιος που φορά ανοιχτόχρωμα ρούχα; Το χρώμα είναι παντοδύναμο και-είτε το θέλουμε είτε όχι-αποκαλύπτει πολλά για τον χαρακτήρα μας…
Τον 15ο αιώνα, το πράσινο αποτελούσε την καλύτερη επιλογή για νυφικό φόρεμα, αφού, σύμφωνα με τους αρχαίους κελτικούς μύθους, αλλά και τις πρωτοχριστιανικές παραδόσεις, συμβόλιζε τη γονιμότητα. Με το πέρασμα του χρόνου και ανάλογα με την κουλτούρα κάθε λαού, οι χρωματικές επιλογές αποκτούσαν διαφορετική σημασία.
Έτσι ακόμη και σήμερα, στην Κίνα, το λευκό νυφικό συμβολίζει το πένθος και δηλώνει τον ύστατο χαιρετισμό της νύφης στην ανέμελη ζωή της. Στην Ινδία, οι παντρεμένες γυναίκες απαγορεύεται να φορούν μόνο λευκά, γιατί έτσι δηλώνουν τη δυστυχία τους μέσα στο γάμο αλλά και την κρυφή επιθυμία τους να χηρέψουν και να απαλλαγούν από τα δεσμά ενός δυστυχισμένου έγγαμου βίου.
Θα τρώγατε ένα πράσινο μπιφτέκι;
Πέρα όμως από τις προκαταλήψεις και τις δεισιδαιμονίες των απλοϊκών ανθρώπων, τα χρώματα έγιναν αντικείμενο μελέτης πολλών επιστημόνων, που καθιέρωσαν τη χρωματολογία, ένα είδος επιστήμης με θεραπευτικές ικανότητες και ψυχολογικές προεκτάσεις.
Το 1973, στο Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης, ο καθηγητής-ψυχολόγος F. Dyer, απέδειξε με ένα απλό πείραμα την επιρροή των χρωμάτων στη διατροφή και την όρεξή μας. Μια ομάδα φοιτητών κλήθηκε να γευματίσει σε μια αίθουσα με ειδικούς λαμπτήρες που έκαναν τον αρακά να φαίνεται μαύρος, το μπιφτέκι πράσινο, τη σαλάτα ροζ και τον καφέ κίτρινο! Παρότι τα φαγητά ήταν άψογα μαγειρεμένα με τα υγιεινότερα υλικά, πολλοί φοιτητές αρνήθηκαν να φάνε επειδή ένιωσαν έντονη αποστροφή για τα «αφύσικα» κατασκευάσματα, ενώ όσοι τα δοκίμασαν παρουσίασαν αργότερα έντονες στομαχικές διαταραχές…
Δυο άλλοι ερευνητές, οι Dr. Jacobs και Suesh, μετά από μακροχρόνιες έρευνες κατέληξαν το 1975 στο συμπέρασμα ότι τα μόνα χρώματα που ηρεμούν τον ανθρώπινο οργανισμό είναι το πράσινο και το μπλε. Έτσι, οι αρχές της Καλιφόρνια πειραματίστηκαν πάνω στις ευεργετικές επιδράσεις των χρωμάτων, χρησιμοποιώντας τρία διαφορετικά είδη ασθενοφόρων, ειδικών για τη μεταφορά καρδιοπαθών. Όσα είχαν κόκκινη εσωτερική επένδυση, επιτάχυναν τους καρδιακούς παλμούς των ασθενών, οι οποίοι ένιωθαν αρκετά άσχημα κατά τη μεταφορά τους στο νοσοκομείο. Όσα είχαν πράσινη επένδυση, δημιουργούσαν στους ασθενείς ένα πρωτόγνωρο αίσθημα ηρεμίας ενώ όσα διέθεταν γαλάζια επένδυση συνέβαλαν στην ψυχική γαλήνη των ασθενών που ένιωθαν ιδιαίτερα ασφαλείς.

Η γέφυρα Blackfriar στο Λονδίνο (φωτο: Wikipedia)


Η Γέφυρα των αυτοκτονιών…
Τα ομολογουμένως εντυπωσιακά αποτελέσματα των πολύχρονων ερευνών των χρωματολόγων οδήγησαν στην υιοθέτηση και την αποδοχή της χρωματολογίας από το ευρύ κοινό. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της γέφυρας Blackfriar στο Λονδίνο-περισσότερο γνωστής ως η «γέφυρα των αυτοκτονιών» -που αποτελούσε πόλο… έλξης για πολλούς αυτόχειρες λόγω του μαύρου της χρώματος.
Με τη βοήθεια της χρωματολογίας, η γέφυρα βάφτηκε καφέ-κόκκινη και οι αυτοκτονίες μειώθηκαν κατά 34%. Κάτι ανάλογο συνέβη και στα μεταλλουργεία της Νάντης στη Γαλλία, όπου τα εργατικά ατυχήματα μειώθηκαν κατά 80% όταν οι τοίχοι βάφτηκαν γαλάζιοι από μαύροι που ήταν πριν.
Marketing και χρωματικές επιρροές
Η BMW αναγνωρίζεται σε κάθε γωνιά του πλανήτη χάρη στο λευκό και μπλε λογότυπό της ενώ τα τσιγάρα Marlboro συνδέονται άρρηκτα με τη λευκή και κόκκινη συσκευασία τους. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος κωδικοποιεί με μεγαλύτερη ευκολία προϊόντα, όταν αυτά συνδέονται με συγκεκριμένο λογότυπο και χρώμα. Στις μέρες μας, το marketing και η διαφήμιση αναζητούν νέους τρόπους σύνδεσης μεταξύ των χρωμάτων και των προϊόντων.
Στις ΗΠΑ, όπου η χρωματολογία χρησιμοποιείται στο έπακρο, έχει δημιουργηθεί το Institute for Color Research, ένας μοναδικός οργανισμός που διακρίνεται για τις πρωτοποριακές του ιδέες στην παγκόσμια αγορά του χρώματος καθώς και για τις μελέτες του για το αντίκτυπο των χρωμάτων στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή.
Οι έρευνές του αποκαλύπτουν ότι όλοι οι άνθρωποι υποσυνείδητα εκφράζουν μια κρίση για ένα άτομο, έναν χώρο ή ένα προϊόν μέσα στα πρώτα 90 δευτερόλεπτα που θα το δουν και η κρίση τους αυτή επηρεάζεται σε ποσοστό 62 έως 90% από το χρώμα που τα συνοδεύει.
Η πολύχρωμη επανάσταση έχει επεκταθεί σχεδόν σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας. Έτσι, η νέα χιλιετία επιτάσσει ροζ τηλέφωνα, κίτρινες καφετιέρες, μοβ αυτοκίνητα, μπλε τούφες στα μαλλιά, γαλάζιους υπολογιστές αλλά και σομόν σπίτια με εσωτερικούς τοίχους σε απόχρωση ώχρας, μαύρα πιάτα με πολύχρωμες ethnic γεύσεις και ρούχα σε πανσπερμία χρωμάτων, ανάλογα με την πολύχρωμη έμπνευση του εκάστοτε σχεδιαστή.
Κοινωνιολογικές προσεγγίσεις
Σε μια κοινωνία που απορρίπτει κατηγορηματικά τον ασπρόμαυρο τρόπο ζωής αναφέρεται και το «Λεξικό των Χρωμάτων» του γάλλου συγγραφέα Μισέλ Παστουρό. Ο έμπειρος μελετητής ανέτρεξε στα σκοτεινά χρόνια του Μεσαίωνα, όπου οι μόνες επιλογές χρωμάτων ήταν το άσπιλο λευκό ή το δαιμονικό μαύρο. Το πράσινο απέκτησε δαιμονικές ιδιότητες στα χρόνια του Μωάμεθ, ο οποίος κήρυττε το λόγο του Αλλάχ φορώντας πράσινο τιρμπάν και προκαλώντας ρίγη τρόμου στους θεοφοβούμενους χριστιανούς. Σοβαρό και αποδεκτό από όλους ήταν μόνο το μπλε, πράγμα που δικαιολογεί απόλυτα τη χρωματική επιλογή του Levi Strauss για τα blue jeans του, που έμελλε να κατακτήσουν τον κόσμο.
Τα χρώματα με το πέρασμα του χρόνου απέκτησαν «γεύση», «βάρος» και «θερμότητα» και μέσα από μελέτες προέκυψε ότι είναι «ζεστά» στις αποχρώσεις του κόκκινου και εξαιρετικά παγωμένα στις αποχρώσεις του μπλε-πράγμα που δικαιολογεί απόλυτα και τις αντίστοιχες ενδείξεις κρύου-ζεστού στις βρύσες. Η γεωγραφική θέση αλλά και το πολιτιστικό επίπεδο ενός λαού έχει άμεση επίδραση στην επιλογή των χρωμάτων. Για το λόγο αυτό, οι περισσότεροι λαοί έλκονται από ανθρώπους με διαφορετικά χρωματικά χαρακτηριστικά από τα δικά τους καθώς τα θεωρούν εξωτικά και ασυνήθιστα.
Βάλτε χρώμα στη ζωή σας
Τα χρώματα καθρεφτίζουν την πιο μύχια πτυχή του εαυτού μας και αποκαλύπτουν πράγματα που ίσως θέλαμε να κρατήσουμε μόνο για εμάς. Οι χρωματικές επιλογές κυρίως των ρούχων που φοράμε καθημερινά δεν είναι καθόλου τυχαίες, αφού συμβολίζουν την ψυχική μας διάθεση. Η ιδιαίτερη αυτή συμβολική γλώσσα στέλνει υποσυνείδητα μηνύματα στους αποδέκτες αρκεί να είναι σε θέση να την κατανοήσουν αλλά και να ανταποκριθούν έγκαιρα στο κάλεσμά της. Με οδηγό λοιπόν τα χρώματα, ας προσπαθήσουμε να ανιχνεύσουμε τα καλά κρυμμένα μυστικά.
Κόκκινο: Το χρώμα του πάθους και της έντασης δηλώνει την έντονη διάθεση για ζωή και δημιουργία. Ενισχύει τη ζωτικότητα και υπόσχεται να σας κάνει να ξεχάσετε τη λέξη πλήξη. Επειδή όμως ερεθίζει τα… τεντωμένα νεύρα, καλό θα είναι να το αποφύγετε όταν είστε θυμωμένοι, ενώ μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε άφοβα για να ζητήσετε αύξηση, επειδή θα σας δώσει κουράγιο, αλλά και να δηλώσετε την έντονα ερωτική σας διάθεση απέναντι σε κάποιον που δεν έχει ακόμη… λάβει το μήνυμα.
Πράσινο: Το ιερό χρώμα των Αιγυπτίων και των μουσουλμάνων φημίζεται για τις θεραπευτικές ιδιότητές του. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι άτομα που εργάζονται σε ένα καταπράσινο περιβάλλον παρουσιάζουν λιγότερα προβλήματα υγείας. Πέρα όμως από τις καθαρά ιατρικές του δυνατότητες υποδηλώνει την έντονη ερωτική διάθεση καθώς και την προσπάθεια ενός ατόμου για επίλυση τυχόν διαφορών.
Κίτρινο: Είναι ένα χρώμα με διαφορετικές σημασίες ανάλογα με την απόχρωσή του. Αν αντιπαθείτε φανερά κάποιον, δηλώστε το με ένα κίτρινο ρούχο ενώ αν έχετε καλή διάθεση και θέλετε να φανείτε φιλικοί προτιμήστε το ζεστό κίτρινο. Η απόχρωση του χρυσού θα δηλώσει εύγλωττα την υπεροχή σας αλλά και θα φανερώσει ότι πάσχετε από το σύνδρομο της… επιδειξιομανίας!
Μπλε: Είναι το χρώμα της γνώσης αλλά και της μάθησης. Τονίστε την ερευνητική αλλά και αυστηρή πλευρά του εαυτού σας φορώντας σκούρο μπλε. Προσέξτε όμως μην το παρακάνετε, κυρίως αν δεν έχετε ανάγκη δίαιτας. Το μπλε είναι το μόνο χρώμα που κόβει αισθητά την όρεξη, γι αυτό και όσοι κάνουν δίαιτα τοποθετούν μια μπλε λάμπα στο ψυγείο τους ώστε να αποφεύγουν κάθε πειρασμό! Αποφύγετε επίσης να βάλτε μπλε λάμπες στην τραπεζαρία σας γιατί κινδυνεύετε να πεθάνετε της πείνας!
Πορτοκαλί: Σε αντίθεση με το μπλε, το πορτοκαλί ανοίγει την όρεξη και γι αυτό χρησιμοποιείται συχνά σε τοίχους εστιατορίων. Ταυτόχρονα, επειδή δημιουργεί έντονα την αίσθηση του κορεσμού και κουράζει σχετικά γρήγορα αποτελεί και την καλύτερη λύση για καταστήματα ταχείας εξυπηρέτησης, όπως fast food, καφετέριες, bars που έχουν ανάγκη από περισσότερους και επομένως βιαστικούς πελάτες!
Καφέ: Είναι το καταλληλότερο χρώμα για να δηλώσετε την πρακτική και προσγειωμένη φύση σας. Αν όμως θέλετε να τονίζετε την ευαίσθητη και συναισθηματική πλευρά του εαυτού σας, καλύτερα να το ξεχάσετε καθώς το καφέ υποδηλώνει την αγάπη σας για τα υλικά αγαθά.
Μοβ: Είναι το χρώμα του διαλογισμού και της βαθύτερης σκέψης. Αν χρειάζεστε απεγνωσμένα μια πηγή έμπνευσης, το μοβ θα σας δώσει τη λύση που ζητάτε. Αν πάλι θέλετε να γίνετε το επίκεντρο της προσοχής αλλά και να προκαλέσετε ερωτικές τρικυμίες, προσθέστε μια μοβ πινελιά στο ντύσιμό σας.
Λευκό: Το χρώμα της αγνότητας υποδηλώνει την καλή σας διάθεση αλλά και την ανάγκη σας για εσωτερική ηρεμία και γαλήνη . Αν τα έχετε βρει με τον εαυτό σας, φορέστε λευκά ενώ αν πιστεύετε στο… κακό μάτι, η λευκή σας «ασπίδα»- αλλά και η γαλάζια-θα σας προστατέψουν από κάθε αρνητική επιρροή.
Μαύρο: Δηλώνει το φόβο για το άγνωστο και δημιουργεί ένα πέπλο μυστηρίου γύρω από αυτούς που το φορούν. Συνήθως το μαύρο χρησιμοποιείται από απαισιόδοξους ανθρώπους που διστάζουν να αποκαλύψουν τα πραγματικά τους συναισθήματα, επειδή φοβούνται μη πληγωθούν και γι’ αυτό προτιμούν να προκαλούν ανάμεικτα συναισθήματα δέους και φόβου.

clickatlife

Το 70% των γυναικών προσποιείται ότι φτάνει σε οργασμό



Επτά στις δέκα γυναίκες και περίπου το ένα τρίτο των αντρών έχουν προσποιηθεί οργασμό, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Κάνσας κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το 68% των γυναικών και των 28% των αντρών έχουν προσποιηθεί ότι «έχουν φτάσει σε κορύφωση» με το σύντροφό τους.

Και τα δύο φύλα ισχυρίστηκαν τους ίδιους λόγους για τους οποίους το έκαναν αυτό -επειδή ο σύντροφός τους πλησίαζε στον οργασμό και αισθάνθηκαν ότι έπρεπε να δείξουν ότι ένιωθαν το ίδιο.

Άλλοι ανέφεραν ότι «ήθελαν απλά να τελειώνουν, χωρίς να πληγώσουν το σύντροφό τους» ή ότι «είχαν αρχίσει να βαριούνται αφού έβλεπαν ότι οι ίδιοι δεν επρόκειτο να φτάσουν σε οργασμό».

Στην έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο Journal of Sex Research, συμμετείχαν 281 φοιτητές και φοιτήτριες.

Σε αρκετές περιπτώσεις, τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες, προσποιούνταν ότι έφταναν σε οργασμό επειδή ένιωθαν μεγάλη πίεση να δείξουν ότι απολαμβάνουν το σεξ.

«Η έμφαση που δίνεται στην ικανότητα ενός άντρα να προσφέρει στη σύντροφό του "συγκλονιστικούς οργασμούς" πολλές φορές αγχώνει τόσο τους άντρες όσο και τις γυναίκες, με αποτέλεσμα να προσποιούνται ότι όντως συμβαίνει» ανέφερε η έρευνα.

Περσινή έρευνα του πανεπιστημίου Κολούμπια της Νέας Υόρκης ισχυριζόταν ότι οι γυναίκες προσποιούνται οργασμό για να «κρατήσουν τους συντρόφους τους».

Το 2011 μια άλλη έρευνα από το πανεπιστήμιο Temple της Πενσιλβάνια ανέφερε ότι οι γυναίκες προσποιούνταν ότι έφταναν σε κορύφωση επειδή είχαν πολλές ανασφάλειες και φοβούνταν την οικειότητα.

Κι αν ο οργασμός συνοδεύεται από... φωνές, το γεγονός αυτό μπορεί να κάνει ακόμη μεγαλύτερο καλό στην ερωτική σας ζωή. Κι αυτό γιατί πρόσφατη έρευνα από το πανεπιστήμιο του Leeds αποκάλυψε ότι όσοι είναι αρκετά θορυβώδεις στο κρεβάτι, έχουν καλύτερη σεξουαλική ζωή.

Κάτι που φαίνεται να υποστηρίζουν οι γυναίκες, οι οποίες προτιμούν ο σύντροφός τους να εκφράζεται φωναχτά, γιατί έτσι νιώθουν σίγουρες ότι έχουν «αποδώσει καλά».

http://www.dete.gr

Σοκ: Αυτοκτόνησε ο ιδιοκτήτης των Media Markt



Tον γύρο του κόσμου κάνει η είδηση αυτοκτονίας του πολυεκατομμυριούχου Otto Beisheim.

Ο Γερμανός επιχειρηματίας,  ο οποίος έπασχε από μια ανίατη ασθένεια, αυτοκτόνησε στο σπίτι του στη Βαυαρία σε ηλικία 89 ετών, μεταδίδουν τα ξένα μέσα ενημέρωσης.

Ο επιχειρηματίας ήταν ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους της Γερμανίας χάρη στην ιδέα του να φέρει το «Cash and Carry».


Ήταν ιδιοκτήτης και συνιδιοκτήτης πασίγνωστων επιχειρήσεων όπως η Media Markt, η Makro, η Saturn, η Real και τα Kaufhof, και συνιδρυτής του ομίλου Metro.
Ο Otto Beisheim ήταν από τις αμφιλεγόμενες προσωπικότητες, καθώς υπήρξε μέλος της προσωπικής φρουράς του Αδόλφου Χίτλερ, ενώ αργότερα απέκτησε της ελβετική υπηκοότητα προκειμένου να πληρώνει λιγότερους φόρους!
Και επειδή δεν έχει ούτε ένα κληρονόμο η αμύθητη περιουσία του θα διανεμηθεί σε ιδρύματα.

Οι φιγούρες της τράπουλας με ονοματεπώνυμο!



Η λέξη «τράπουλα», που σημαίνει τη «δεσμίδα των παιγνιοχάρτων», προέρχεται από την ιταλική λέξη «trappola», που σημαίνει «παγίδα» και «δόλος».

Η τράπουλα αποτελείται από τα «τραπουλόχαρτα» ή «παιγνιόχαρτα» ή «χαρτιά» και προήλθε από το ιταλικό παιχνίδι «ταρόκ» ή «ταρόκο», που παιζόταν με χοντρά τετράγωνα ή παραλληλόγραμμα χαρτιά με αριθμημένες φιγούρες τόσο για ψυχαγωγία, όσο και για κερδοσκοπία.

Οι φιγούρες της τράπουλας

Στη διάρκεια της ιστορίας εμφανίστηκαν αρκετές παραλλαγές αλλά τελικά επικράτησε το γαλλικό «σύστημα»(french pak), που έχει τις ρίζες του στη Γαλλία του 16ου αιώνα, γι αυτό και οι φιγούρες παριστάνουν ενδυμασίες της εποχής. Σύμφωνα με αυτό οι φιγούρες είναι βασιλιάς, ιππότης και υπηρέτης, ενώ αργότερα προστίθεται η βασίλισσα, με αποτέλεσμα η τρίτη σημερινή φιγούρα, ο βαλές, να πάρει χαρακτηριστικά και του ιππότη και του υπηρέτη.

Οι φιγούρες δεν είναι τυχαίες αλλά αναφέρονται σε συγκεκριμένες ιστορικές ή μυθικές μορφές.

Έτσι οι ρηγάδες είναι οι: Καρλομάγνος (ρήγας κούπα), Ιούλιος Καίσαρας (ρήγας καρό), Μέγας Αλέξανδρος (ρήγας σπαθί), Δαβίδ (ρήγας μπαστούνι).

Οι τέσσερις ντάμες είναι: η Παλλάδα Αθηνά (ντάμα μπαστούνι), η Ιουδήθ (η γενναία Εβραία που σκότωσε τον Ολοφέρνη), η Αρζίν (Argine, μάλλον αναγραμματισμός του regina=βασίλισσα) και η Ραχήλ (σύζυγος του Ιακώβ).

Τέλος οι τέσσερις βαλέδες είναι: ο Έκτορας (βαλές καρό), ο Λάνσελοτ, ο Οζιέ και ο Λαϊρ.

Ελληνική τράπουλα

Η παλαιότερη γνωστή ελληνική τράπουλα χρονολογείται στο 1822 και σ’ αυτήν οι τέσσερις ρηγάδες απεικονίζονται με τις μορφές των Αλέξανδρου Υψηλάντη, Οδυσσέα Ανδρούτσου, Γεωργάκη Ολύμπιου και Γεωργίου Καντακουζηνού.


perierga.gr

ΔΕΙΤΕ: Οι 18 επιλογές για κούρεμα που έχουν οι γυναίκες στη Βόρεια Κορέα



Εάν επισκεφθεί κάποιος τη Λαϊκή Δημοκρατία της Βόρειας Κορέας, πράγμα σχεδόν απίθανο μπορεί να αισθανθεί ότι οι άνθρωποι έχουν παρόμοια κουρέματα, εκείνο, όμως που οφείλει να γνωρίζει είναι ότι άνδρες και γυναίκες έχουν να διαλέξουν μεταξύ συγκεκριμένων κουρεμάτων καθορισμένων α επίσημα επικυρωμένων από την κεντρική κυβέρνηση.

Η κυβέρνηση της χώρας έχει ξεκινήσει μια καμπάνια με την οποία «συμβουλεύει» τις γυναίκες να διαλέγουν μεταξύ συγκεκριμένων 18 κουρεμάτων, ενώ οι διαχωρισμοί είναι εμφανείς ακόμη και μεταξύ παντρεμένων και ανύπαντρων.

Για παράδειγμα στις παντρεμένες συνίσταται να έχουν ένα πιο συντηρητικό κοντό στυλ μαλλιού, ενώ οι «λέφτερες» μπορούν να ξεσαλώσουν λίγο παραπάνω και να έχουν πλεξούδες και κοτσίδες.

Ωστόσο,οι γυναίκες της χώρας δεν πρέπει να αισθάνονται αδικημένες, καθώς οι ίδιες «συμβουλές» ισχύουν και τους άνδρες οι οποίοι έχουν πιο περιορισμένη γκάμα, καθώς καλούνται να διαλέξουν μεταξύ δέκα μόλις κουρεμάτων.




iefimerida.gr

ΣΟΚ στην Αυλίδα: Σκύλος με ανθρώπινο χέρι στα δόντια του



Άνδρες του λιμεναρχείου αλλά και της αστυνομίας έφθασαν στο σημείο, μετά από τηλεφώνημα κατοίκου που έλεγε ότι αδέσποτος σκύλος κρατούσε στα δόντια του ένα ανθρώπινο χέρι!

Στελέχη της ασφάλειας μετά από έρευνες στην περιοχή, εντόπισαν ένα πτώμα σε προχωρημένη αποσύνθεση και όπως ανέφεραν πρόκειται πιθανόν για άνδρα νεαρής ηλικίας, ο οποίος ήταν σε θέση πρυμνηδόν με δεμένα πίσω τα άνω άκρα με σύρμα και μερικώς σκεπασμένο από φερτές ύλες και τσιμεντένιους όγκους.

Η σορός πρόκειται να μεταφερθεί στο Εργαστήριο Ιατροδικαστικής Πανεπιστημίου Αθηνών για διενέργεια νεκροψίας - νεκροτομής.

newsbomb

Ο Μπάμπης Στόκας αποκαλύπτει το λόγο που διαλύθηκαν οι Πυξ Λαξ



Σε μια από τις σπάνιες τηλεοπτικές του εμφανίσεις, ο δημιουργός μιλάει για: Πλούταρχο, Ρέμο, Μαζωνάκη, Καρρά, Παντελίδη, Αγάθωνα.
Με τον Γιώργο Λιάγκα κουβέντιασε σήμερα στο Πρωινό mou ο Μπάμπης Στόκας. Ο γνωστός δημιουργός μίλησε για πολλά και πολλούς, ενώ δεν απέφυγε την ερώτηση του παρουσιαστή για το ποια ήταν η αιτία που διαλύθηκαν οι Πυξ Λαξ, μια από τις πιο επιτυχημένες ελληνικές μουσικές μπάντες.

"Επιλέξαμε να σταματήσουμε αυτή την μπάντα από αγάπη. Νιώσαμε ότι θα άρχιζαν να μας βαριούνται. Φύγαμε την κατάλληλη στιγμή, είναι πολύ σημαντικό αυτό. Ποτέ δεν έχουμε τσακωθεί...", είπε ο Μπάμπης Στόκας.

Ο μουσικός είπε την άποψή του και για αρκετούς ελαφρολαϊκούς - λαϊκούς τραγουδιστές...

"Τον Πλούταρχο δεν θα πάω να τον ακούσω προσωπικά. Τον Ρέμο μια φορά είχα πάει να τον δω, δεν πέρασα άσχημα. Ο Μαζωνάκης είναι και φίλος μου, είναι διασκεδαστής. Δεν έχω νιώσει την ανάγκη να φύγω από το σπίτι μου να πάω να ακούσω τον Καρρά. Πάντα υπάρχει ένας Παντελίδης. Ο Αγάθωνας είναι φίλος καθαρός".

Δείτε το βίντεο:

http://www.zappit.gr

Απίστευτο- Ριάλιτι με ξένους που αγοράζουν κοψοχρονιά σπίτια στην Ελλάδα [βίντεο]



Τον γύρο του διαδικτύου έχει κάνει η είδηση για το Hellenic Home Hunting, το ριάλιτι -εμπνεύσεως ενός Ελληνοκαναδού- που δείχνει πλούσια ζευγάρια από το εξωτερικό να έρχονται στην Ελλάδα και να παζαρεύουν ακίνητα.


«Οι Έλληνες δεν ενδιαφέρονται για αυτό. Για αυτό και δεν προβάλλεται στην Ελλάδα». Αυτό δήλωσε ο Γιώργος Στρουμπούλης, ο 31χρονος εμπνευστής του ριάλιτι που προβάλλεται στα αγγλικά με ελληνικούς υπότιτλους από τον Ant1 (σε Βορεία Αμερική και Αυστραλία) και το οποίο έχει γίνει θέμα μέχρι και στην Wall Street Journal.

To concept είναι απλό και ακολουθεί το format αντίστοιχων ριάλιτι που υπάρχουν στις ΗΠΑ. Ένα πλούσιο ζευγάρι έρχεται στην Ελλάδα, βλέπει ποιά ακίνητα πωλούνται σε τιμή ευκαιρίας και αρχίζει το παζάρεμα.

«Το πρόβλημα», σύμφωνα με τον κο Στρουμούλη, «Είναι ότι αν Έλληνας ιδιοκτήτης προτείνει χαμηλό αντίτιμο σε άλλον Ελληνα, θα προσβληθεί, ενώ εάν πρόκειται για ξένο που κανεί την πρόταση, θα το σκεφτεί και θα αρχίσει το παζάρι».

Ενώ, σύμφωνα με τον Γιώργο Μουτζούρη, κτηματομεσίτη στην Λέσβο «Οι ξένοι αγοραστές είναι διστακτικοί, καθώς θεωρούν ότι οι Έλληνες είναι απατεώνες. Επίσης η γραφειοκρατία είναι χαοτική».

Τέλος, στο ίδιο δημοσιεύμα γίνεται αναφορά στις ανάμεικτες αντιδράσεις που προκάλεσαν τα μπλουζάκια που φορούσε το συνεργείο κατά την διάρκεια των γυρισμάτων και τα οποία έγραφαν «Η Ελλάδα δεν είναι για πούλημα, τα ακίνητα της όμως είναι».





Ο Justin Bieber «πέταξε» σαν τον Σάκη Ρουβά!



Ο Justin Bieber «πέταξε» σαν τον Σάκη μας. 

Βέβαια ο Έλληνας τραγουδιστής πέταξε πριν από δεκατρία χρόνια σε νυχτερινό κέντρο που εμφανιζόταν, αλλά και στην πλατεία Αριστοτέλους!

Τώρα ζήλεψε ο νεαρός τραγουδιστής και είπε να μιμηθεί τον Σάκη Ρουβά, ντύθηκε στα λευκά και πέταξε στη σκηνή του «Manchester Arena», ενώ από κάτω οι θαυμάστριές του ούρλιαζαν!


Πηγή: gossip-tv.gr

Οι Ελληνίδες φέρνουν πιο πολλά χρήματα στο σπίτι



Σημαντικές αλλαγές στις οικογενειακές ισορροπίες έχει επιφέρει η οικονομική κρίση στην ελληνική κοινωνία. Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι το 60% των γυναικών καλύπτει πλέον πάνω από το 50% του οικογενειακού εισοδήματος, ενώ, σχεδόν δύο χρόνια νωρίτερα, το 80% των ανδρών, στελεχών επιχειρήσεων, εξασφάλιζε το μεγαλύτερο μέρος του οικογενειακού εισοδήματος.

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την έρευνα της εταιρείας επιλογής στελεχών People for Business, με θέμα «Κρίση και οικογενειακές ισορροπίες», που πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα από 15 Οκτωβρίου 2012 έως 15 Δεκεμβρίου 2012, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 365 υψηλόβαθμων και μεσαίων στελεχών. Στόχος της έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι αλλαγές, που έχει επιφέρει στις οικογενειακές ισορροπίες η οικονομική κρίση και η υψηλή ανεργία.

Από την έρευνα προκύπτει ότι, το 49,1% των ανδρών στελεχών, όσο ακόμη διατηρούσε την εργασία του, εξασφάλιζε αμοιβές, που αποτελούσαν το 50-80% του οικογενειακού εισοδήματος, ενώ το 30,9% των στελεχών, πριν βγει στην ανεργία, είχε εισόδημα που ξεπερνούσε το 80% του οικογενειακού εισοδήματος. Ενώ, μόνο για το 20% των στελεχών, ο μισθός του δεν ξεπερνούσε το 50% του συνολικού οικογενειακού εισοδήματος.

Το ίδιο χρονικό διάστημα, πριν δηλαδή οι άνδρες στελέχη μείνουν άνεργοι (1-2 χρόνια νωρίτερα), τα εισοδήματα των συζύγων τους ήταν πολύ μικρότερα, σε σχέση με το σύνολο του οικογενειακού εισοδήματος. Ειδικότερα, το εισόδημα της συζύγου, πριν η κρίση κορυφωθεί, διαμορφωνόταν, ως εξής: σε ποσοστό 69,1% δεν ξεπερνούσε το 50% του συνολικού οικογενειακού εισοδήματος, σε ποσοστό 29,1% κάλυπτε το 50-80% του οικογενειακού εισοδήματος και μόλις σε ποσοστό 1,8% ήταν πάνω από το 80% του οικογενειακού εισοδήματος.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, σήμερα, η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική. Μεγάλο ποσοστό των ανδρών στελεχών έχει χάσει τη δουλειά του και η μοναδική πηγή οικογενειακού εισοδήματος για μία μεγάλη μερίδα φαίνεται ότι είναι οι αμοιβές που εξασφαλίζουν οι γυναίκες σύζυγοι. Από την έρευνα προκύπτει ότι το 60% των γυναικών καλύπτει πλέον πάνω από το 50% του οικογενειακού εισοδήματος. Ειδικότερα, το 45,5% των γυναικών εξασφαλίζει πάνω από το 80% του οικογενειακού εισοδήματος, το 16,4% καλύπτει το 50 με 80% του συνολικού εισοδήματος στο σπίτι και το 38,2% κερδίζει αμοιβές που δεν ξεπερνούν το 50% του οικογενειακού εισοδήματος.

«Οσο βαθαίνει η κρίση, η απομάκρυνση (με τη συρρίκνωση των θέσεων εργασίας, με την κατάργηση διευθύνσεων, τη συγχώνευση επιχειρήσεων και την αποχώρηση πολυεθνικών από την Ελλάδα) της παραγωγικής γενιάς των 45+, κυρίως των ανδρών διαμορφώνουν μία νέα κατάσταση στην αγορά εργασίας, με αποτέλεσμα να αλλάζει και το οικονομικό μοντέλο της οικογένειας. Για πρώτη φορά, βλέπουμε να αυξάνονται συνεχώς οι οικογένειες, στις οποίες ο άνδρας είναι άνεργος και η γυναίκα δουλεύει και φέρνει εισόδημα στο σπίτι», επισημαίνει η Γενική Διευθύντρια της People for Business, Ρεβέκκα Πιτσίκα.

Αρκετά περιορισμένες, όμως, είναι πλέον και οι άλλες πηγές εισοδήματος (ακίνητα, κλπ), πέραν των μισθών, που συμπληρώνουν το οικογενειακό εισόδημα. Σύμφωνα με την έρευνα, για το 80% των νοικοκυριών, τα εισοδήματα από άλλες πηγές καλύπτουν λιγότερο από το 20% του οικογενειακού εισοδήματος, για το 14,5%, το 20-50% του οικογενειακού εισοδήματος και μόνο για το 5,5% των νοικοκυριών οι άλλες πηγές συμπληρώνουν πάνω από το 50% του συνολικού εισοδήματος.

Οσον αφορά τώρα στη μορφή απασχόλησης, που διατηρούν οι γυναίκες σύζυγοι, το 69,1% έχει μόνιμη εργασία και το 30,9% προσωρινή. Αντίστοιχα, το ποσοστό των γυναικών, που έχει μισθωτή εργασία, είναι 72,7%, ενώ οι γυναίκες, που εργάζονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες, αγγίζουν μόλις το 27,3%.

«Οι γυναίκες μπορούν να κινηθούν με μεγαλύτερη ευελιξία στην αγορά εργασίας. Μπορούν να αναλάβουν «μικρότερης» σπουδαιότητας δουλειές, μπορούν να απασχοληθούν πιο εύκολα σε εργασίες για περιορισμένο χρονικό διάστημα, που, όμως, εξασφαλίζουν ένα εισόδημα, αν και όχι τόσο υψηλό, όσο ήταν μέχρι τώρα του συζύγου τους. Επιπλέον, ας μην παραβλέπουμε το γεγονός ότι στα υψηλά κλιμάκια της εργασιακής πυραμίδας, συναντάμε, κυρίως, άντρες – και είναι στα κλιμάκια αυτά, που βλέπουμε θέσεις να έχουν συγχωνευθεί ή καταργηθεί ή τους κατόχους τους να έχουν αντικατασταθεί από ξενους managers ή από νεαρότερα – και οικονομικότερα – στελέχη. Αρα, λοιπόν, η ανεργία σε αυτά τα επίπεδα έχει πλήξει εκ των πραγμάτων πολύ λιγότερο τις γυναίκες», τονίζει η κ. Πιτσίκα.

Τέλος, όπως προκύπτει από την έρευνα, το 18,2% των ανδρών στελεχών, που είναι χωρίς δουλειά, θα εξέταζε μείωση των αποδοχών, που έπαιρνε, πριν χάσει την εργασία του, άνω του 50%, το 19,5% θα αποδεχόταν μείωση των αποδοχών 40-50%, το 50% θα συζητούσε μείωση 20-30%, το 25% θα εξέταζε μείωση 5-10%, ενώ μόνο το 5,5% δεν θα συζητούσε καμία μείωση στις αποδοχές, που κέρδιζε, όσο εργαζόταν.

Στην έρευνα της People for Business, με θέμα «Κρίση και οικογενειακές ισορροπίες», που πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα από 15 Οκτωβρίου 2012 έως 15 Δεκεμβρίου 2012, συμμετείχαν 365 υψηλόβαθμα και μεσαία στελέχη (89% άνδρες και 11% γυναίκες), ηλικίας από 38-55+ (38-41 ποσοστό 14%, 42-45 ποσοστό 22%, 46-50 ποσοστό 38%, 51-55 ποσοστό 16%, 55+ ποσοστό 10%), που έχουν χάσει τη δουλειά τους, τα τελευταία 2,5 χρόνια και παραμένουν άνεργα, μέχρι σήμερα.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Μετά τη δουλειά έκλειναν τον κινέζο μάγειρα σε κλουβί



Επί έναν χρόνο ένας Κινέζος μάγειρας υποχρεωνόταν να κοιμάται σε ένα κλουβί, στο πίσω μέρος ενός εστιατορίου του Άμστερνταμ, όπου εργαζόταν κατά τη διάρκεια της ημέρας κάτω από συνθήκες που δεν απέχουν πολύ από την κατάσταση των σκλάβων.

Ο άτυχος μάγειρας έπεσε θύμα εκμετάλλευσης "με τον χειρότερο τρόπο", διαβεβαίωσαν οι εισαγγελικές αρχές του Άμστερνταμ.

Η ιδιοκτήτρια του εστιατορίου και άλλα τέσσερα άτομα διώκονται για εμπορία ανθρώπων.

Σύμφωνα με την εισαγγελία "το θύμα εκφοβιζόταν και αναγκαζόταν να εργάζεται κάτω από άθλιες συνθήκες" σε πολλά κινέζικα εστιατόρια του Άμστερνταμ και του Άρνεμ, στα ανατολικά της χώρας. Δεν είχε το δικαίωμα να δει γιατρό και κοιμόταν σε ένα κλουβί στο οποίο είχε εγκατασταθεί ένα σύστημα παρακολούθησης για να τον ελέγχουν. Τον τελευταίο χρόνο ζούσε ουσιαστικά "σε αυτό το βρομερό κλουβί, όπου τον στοίχειωνε η ανάμνηση των χτυπημάτων που είχε δεχτεί".

Ο Κινέζος μάγειρας, το όνομα του οποίου δεν δόθηκε στη δημοσιότητα, εργαζόταν επί πολλές ώρες, σχεδόν χωρίς μισθό. "Βρισκόταν σε μια ξένη χώρα, χωρίς χρήματα και χωρίς να ξέρει τη γλώσσα. Πρόκειται για ένα θύμα εκμετάλλευσης, έναν απελπισμένο και τρομακτικά μόνο άνδρα", σημείωσε η εισαγγελία.

Οι εισαγγελικές αρχές ζητούν να επιβληθεί ποινή φυλάκισης 20 μηνών στην ιδιοκτήτρια του εστιατορίου και από 10 έως 15 μήνες στους άλλους κατηγορούμενους.

Με βάση τα επίσημα στατιστικά στοιχεία, η εμπορία ανθρώπων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια στην Ολλανδία. Το 2011 καταγράφηκαν 605 κρούσματα. Τα περισσότερα από τα θύματα είναι γυναίκες τις οποίες οι δράστες εκμεταλλεύονται σεξουαλικά.

http://www.newsit.gr

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger