E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΑΣΛΕΪ ΤΙΣΝΤΕΪΛ Χωρίς αναστολές φωτογραφίζεται για το MAXIM

Σάββατο 13 Απριλίου 2013



Για την αμερικάνικη έκδοση του αντρικού περιοδικού "Maxim" φωτογραφίζεται η Άσλεϊ Τισντέιλ (Ashley Tisdale) φορώντας μόνο ένα το εσώρουχο της κι ένα δερμάτινο τζάκετ.

Η Αμερικανίδα ηθοποιός και τραγουδίστρια στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό μίλησε για την καριέρα της, τον αγαπημένο της ρόκερ Κρίστοφερ Φρανς (Christopher French) αλλά και για το πώς θα ήθελε να είναι ένας άντρας:

"Είμαι παραδοσιακή στις σχέσεις μου και δεν είμαι πολύ έμπειρη. Δεν είμαι ειδική στα ερωτικά αλλά μπορώ να δώσω κάποιες συμβουλές όταν με ρωτάνε. Η επικοινωνία είναι το παν ανάμεσα σε δυο ανθρώπους. Σίγουρα μου αρέσει το σκοτεινό, μυστηριώδες ύφος του κακού αγοριού. Μου αρέσουν τα κακά αγόρια".





http://www.radar.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger