E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Τα στεροειδή ζάρωσαν τον ανδρισμό μου», δηλώνει διάσημος ροκ σταρ

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Για τις αναπάντεχες επιπτώσεις των στεροειδών στη λίμπιντό του μίλησε ο -68χρονος πλέον- Ροντ Στιούαρτ στο περιοδικό Mojo.

«Υπήρχε μια περίοδος στα τέλη των 80s που ήμουν εθισμένος στα στεροειδή. Εκείνη την εποχή δεν είχαμε μόνιτορ στα αυτιά οπότε έπρεπε να φωνάζω όσο πιο δυνατά γίνεται για να ακουστώ. Κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να χάνω τη φωνή μου. Τα στεροειδή βοηθούσαν όντως ώστε να μειωθεί το πρήξιμο στις χορδές και να μπορώ να βγω να τραγουδήσω. Μόνο που μαζί ελάττωναν το 'πρήξιμο' και στο πέος μου».

Αυτό δήλωσε ο αειθαλής ροκ σταρ στο περιοδικό Mojo. Προσθέτοντας πως «τα στεροειδή σε κάνουν χοντρό και φουσκωμένο. Δεν μπορείς να κοιμηθείς και έχεις συνέχεια νεύρα. Είναι ένα από τα χειρότερα ναρκωτικά στον κόσμο. Θυμάμαι μια νύχτα ήμουν στην σκηνή στο Sheffield και νόμιζα ότι ήμουν στην κουζίνα του πατρικού μου με τη μητέρα μου. Τα στεροειδή μού είχαν κάνει τρύπα στο στομάχι. Είχα εσωτερική αιμορραγία και παραισθήσεις».

Η συγκεκριμένη εμπειρία τον έκανε να σταματήσει να τα παίρνει. Ή τουλάχιστον να σταματήσει να τα παίρνει τόσο συχνά «Τα χρησιμοποιώ ακόμη μια φορά το χρόνο, όταν έχω σοβαρό πρόβλημα με τη φωνή μου. Η αλήθεια είναι ότι με βοηθούν να τα βγάλω πέρα τη συγκεκριμένη νύχτα, αλλά για μια εβδομάδα μετά δεν μπορώ καν να μιλήσω».

http://www.iefimerida.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger