E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Πήγαν να με βιάσουν σε παρκάκι διερμηνείς του 6ου στόλου», δηλώνει τραγουδιστής

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013


Για την πιο σοκαριστική εμπειρία της ζωής του μίλησε ο Τέρης Χρυσός σε πρόσφατη συνέντευξή του.

«Κάποιοι άντρες που ήταν διερμηνείς του 6ου αμερικανικού στόλου στα καμπαρέ της Τρούμπας μου πρόσφεραν σοκολάτες και τσίχλες με σκοπό να με αποπλανήσουν σεξουαλικά. Αθώο παιδί τα πήρα και αυτοί με πήγαν απέναντι σε ένα παρκάκι και άρχισαν να με θωπεύουν, ενώ ετοιμάζονταν να ασελγήσουν πάνω μου. Είχα κοκκινήσει ολόκληρος, γιατί κατάλαβα τι θα μου κάνουν. Ήμουν όμως ένας μικρός διάβολος. Εβαλα τις φωνές και τους ξέφυγα». Αυτό δήλωσε ο Τέρης Χρυσός στην εφημερίδα Real, σύμφωνα με δημοσίευμα του gossip tv.

Διευκρινίζοντας πως «Αυτό που μου συνέβη δεν επηρέασε τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις παρότι πλανάται μια υποψία στα μάτια του κόσμου γι' αυτές. Είναι πολύ μεγάλο ψέμα. Είθισται για μας τους καλλιτέχνες να λένε πάρα πολλά. Ολα αυτά είναι μυθεύματα».

Το συγκεκριμένο περιστατικό έλαβε χώρα όταν ο Τέρης Χρυσός ήταν μόλις εννιά ετών και προσπαθούσε να επιβιώσει πουλώντας φιστίκια στην Τρούμπα. «Πούλαγα φιστίκια στην Τρούμπα με τρύπια παπούτσια και για να μην μπαίνει μέσα νερό έβαζα κομμάτια από κούτες. Δεν περίσσευαν λεφτά ούτε για μπάλωμα. Είχα πάει μέχρι την Τρίτη Δημοτικού αλλά είχα τρομερό ταλέντο στην εκμάθηση ξένων γλωσσών».

http://www.iefimerida.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger