E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η συνέντευξη-ξέσπασμα της Σάσας: ΟΙ ΒΙΖΙΤΕΣ, ΟΙ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ και η κραυγή ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΗΣ! Αποκλειστικό!!!

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013



Η Σάσα Μπάστα έδωσε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη απατώντας χωρίς φόβο και πάθος για όλα όσα τις έχουν καταλογίσει κατά καιρούς...ενώ προειδοποιεί για ποιους θα "σκότωνε"...
Διανύει την καλύτερη φάση της ζωής της. Η επαγγελματική της πορεία σημειώνει άνοδο, σκίζει στις εμφανίσεις της στο ROMEO στην Πάτρα, ενώ ο έρωτας της με τον Valentino οδεύει ολοταχώς για τα σκαλιά της εκκλησίας. Η Σάσα είναι όμως ένα κορίτσι που κατά καιρούς έχει «πολεμηθεί» όσο λίγα στον χώρο της showbiz. Και το τι δεν έχει ακούσει. Από το ότι έχει κάνει βίζιτες ότι είναι μια πλαστικοποιημένη κούκλα καθώς και ότι είναι από κορμί φωνάρα... Με αφορμή τις νυχτερινές της εμφανίσεις στην Πάτρα, η Σάσα Μπάστα έδωσε μια συνέντευξη έξω από τα δόντια στην δημοσιογράφο Έλενη Βασιλοπούλου και το «Patras Events»! Διαβάστε ένα απόσπασμα που θα συζητηθεί.
Σε συνέντευξη σου στο περιοδικό Νίτρο, δήλωσες: ¨Μακάρι να έκανα βίζιτες, εάν αυτό βοηθούσε με κάποιον τρόπο την μαμά μου. Όμως ούτε έκανα, ούτε θα κάνω¨. Θεωρείς ότι σου έχουν προσάψει αδίκως κάποιους χαρακτηρισμούς και έπρεπε να κάνεις αυτή τη δήλωση;
Μετά από μια εβδομάδα εφόσον έδωσα την συνέντευξη, έκανα ένα τατουάζ που γράφει στα Ισπανικά,  ¨ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΙ¨. Εγώ μόνο ξέρω με ποιον κοιμάμαι. Ποιον αγκαλιάζω όταν πέφτω για ύπνο και δεν έχω τύψεις για τίποτα. Είναι άσχημο, να μου χρεώνουν για βίζιτες τις σχέσεις μου, επειδή μπαίνω και βγαίνω σ' αυτές. Μου χρεώνουν όλα αυτά, αλλά μόνο εγώ ξέρω τι γίνεται μέσα μου.
Έχεις αναφερθεί στο πρόβλημα υγείας της μητέρας σου, αλλά εγώ δεν θέλω να επεκταθώ σ' αυτό. Από τις δηλώσεις σου, αντιλαμβάνομαι ότι έχεις αδυναμία στην οικογένεια σου;
Η οικογένεια μου είναι αυτή που με στηρίζει. Με έχει αξιώσει ο Θεός να είμαι εγώ αυτή που βγάζω τα περισσότερα χρήματα στην οικογένεια. Όμως το ίδιο θα στηρίζαμε ο ένας τον άλλον,  σε περίπτωση που έβγαζε περισσότερα ο αδελφός μου ή η μητέρα μου. Στο χέρι της καρδιάς έχω κάνει τατουάζ με τα ονόματά τους (Φανή και Άρης). Ο καθένας μπορεί να πει ότι θέλει για εμένα αλλά αν τολμήσουν να πουν κάτι για την οικογένεια μου, τους σκότωσα.
Σχολιάστηκε πολύ επίσης το ¨νέο στήθος¨ σου.  Παροτρύνεις κι' άλλες γυναίκες να υποβληθούν σε πλαστική επέμβαση, σε περίπτωση που δεν τους αρέσει κάτι επάνω τους;
Είμαι υπέρ στο να κάνει μια γυναίκα πλαστική επέμβαση εάν αυτό την κάνει  χαρούμενη. Σαφώς ο Θεός δεν μπορεί να μας κάνει τέλειους.Όσο για το στήθος μου, εάν θυμάστε καλά είχα μεγάλο μέγεθος και όταν ήμουν στο ¨ΟΛΑ¨ του Θέμου. Ένα ατύχημα που είχα με το αυτοκίνητο πριν 2-3 χρόνια, με οδήγησε στο να κάνω αυτή την επέμβαση.Από τη στιγμή είμαι καλά και μου αρέσει εμένα, δεν έχω πρόβλημα να πω ότι έχω κάνει 3 πλαστικές και τις χαίρομαι!Για όσους λένε το κορμί..., ας έρθουν να με δουν που κάνω 50 λεπτά     λαϊκού προγράμματος. Ένα κορμί μόνο του δεν το κάνει αυτό. Εγώ, τελείωσα μουσικό σχολείο, παίζω 8 μουσικά όργανα και είμαι χρόνια στην φιλαρμονική.

http://www.soknews.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger