E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Δείτε πως είναι η κόρη του Λευτέρη Πανταζή,μεγάλωσε και είναι πλέον μια γυναίκα ετών 21

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Ζει στην Αμερική, όπου… εργάζεται ως ηθοποιός και κατακτά τη θεατρική σκηνή συμμετέχοντας σε μιούζικαλ. Είναι ένα πανέμορφο κορίτσι με γαλαζοπράσινα μάτια. Άνετα την αποκαλείς και θεά!

Ο Λευτέρης Πανταζής, μιλώντας στο περιοδικό «ΕΓΩ» για την κόρη του είχε υπογραμμίσει:
«Μου λείπει η κόρη μου. Η κόρη μου είναι το μεγαλύτερο δώρο που μου έφερε ο Θεός και ό,τι καλύτερο μπορούσα να κάνω στη ζωή μου. Έχω μετανιώσει που δεν έκανα άλλα δυο παιδιά. Θέλω να κάνω, αν βρω τον άνθρωπο που θα αγαπάει πραγματικά τον Λευτέρη. Τα παιδιά είναι ευτυχία».

radar.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger