E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Στελιος Ροκκος: "Οσο πιο πολλα ψεματα πεις στις γυναικες, τοσο πιο ευκολα τις ριχνεις"

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Για τον χωρισμό του από την σύντροφό του Ελένη, τα ψέματα που λέει στις γυναίκες αλλά και τη συνεργασία του με τον Αντώνη Ρέμο, μίλησε ο Στέλιος Ρόκκος στην εκπομπή "Ελένη".
 
 
 
Ο τραγουδιστής παραδέχτηκε πως τη φράση "Είμαι δικός σου" (η οποία είναι και ο τίτλος του νέου του τραγουδιού) την λέει εύκολα στην προσωπική του ζωή. Προσέθεσε δε πως όσο πιο πολλά ψέματα λέει ένας άνδρας σε μια γυναίκα, τόσο πιο εύκολα τις ρίχνει.
 
"Για να την ψήσεις το λες, αν το πεις μετά από χρόνια είναι αληθινό. Όσο πιο πολλά ψέματα πεις στις γυναίκες, τόσο πιο εύκολα τις ρίχνεις πάντως", είπε χαρακτηριστικά.

Όσο για τον πρόσφατο χωρισμό του με την επί τρία χρόνια σύντροφό του, Ελένη, δήλωσε πως η νέα περίοδος της ζωής του είναι δύσκολη γιατί προσπαθεί να ζήσει μόνος του. "Να φτιάχνω τον καφέ μόνος μου, να μη με περιμένει κανείς όταν γυρίζω σπίτι. Βέβαια το είχα ανάγκη. Από τότε που με θυμάμαι πάντα ήμουν με κάποια, ποτέ δεν ήμουν μόνος μου".

Ωστόσο, στις 2 Νοεμβρίου ο τραγουδιστής θα ξεκινήσει τις εμφανίσεις του με τον Αντώνη Ρέμο και την Ελένη Φουρέιρα στο "Αθηνών Αρένα". 

"Μεταξύ μας υπάρχει αλήθεια, αγάπη, σεβασμός και φοβερή όρεξη να τραγουδήσουμε με την ψυχή μας. Η λέξη "φίλος" είναι πολύ σοβαρή αλλά πιστεύω ότι θα έμπαινε στα δύσκολα για μένα, όπως κι εγώ τον πονάω", κατέληξε.


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger