E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο: "Τι έχεις, βρε Μανώλη; Φαίνεσαι χάλια!"

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013


Μπαίνει κάποιος σε ένα μπαρ και βλέπει έναν παλιό του φίλο να κάθεται ολομόναχος

Τον πλησιάζει λοιπόν: ...

- "Τι έχεις, βρε Μανώλη; Φαίνεσαι χάλια!" 
- "Τι να `χω; Τον περασμένο Μάρτιο πέθανε η μάνα μου και μου άφησε 1.000.000 δρχ." 
- "Συλλυπητήρια, βρε παιδί μου..." 
- "Αργότερα, τον Απρίλιο πέθανε ο πατέρας μου και μου άφησε 20.000.000 δρχ." 
- "Τρομερό! Να χάσεις και τους δυο γονείς σου σε δυο μήνες! Πως να μην είσαι χάλια..." 
- "Ύστερα, τον περασμένο μήνα πέθανε και η θεία μου και μου άφησε 10.000.000 δρχ." 
- "Να χάσεις τρία μέλη της οικογένειάς σου σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα! Είναι φοβερό!" 
- "Και αυτό το μήνα... τίποτα!"

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger