E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

H 18χρονη φοιτήρια που συγκίνησε χιλιάδες κόσμο στα social media

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013


Η ιστορία της 18χρονης Carrieanne Ainsworth έχει συγκινήσει πολύ κόσμο στα κοινωνικά δίκτυα.
Η νεαρή κοπέλα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το Πανεπιστήμιο και να ψάξει να βρει δουλειά προκειμένου να συντηρήσει τα τέσσερα ανήλικα αδέρφια της.

Η τραγική ιστορία της φοιτήτριας άρχισε στις 7 Φεβρουαρίου όταν η μητέρα της, Lynn, ξαφνικά κατέρρευσε δίπλα στην κούνια του μωρού. Η άτυχη γυναίκα σε ανύποπτο χρόνο, πολύ πριν αφήσει την τελευταία της πνοή, είχε ζητήσει από την μεγάλη κόρη να της υποσχεθεί ότι θα κάνει τα πάντα για να μεγαλώσει αξιοπρεπώς τα τέσσερα αδέρφια της, ηλικίας από πέντε μηνών έως 13 ετών.

Η Carrieanne που μέχρι τότε λάτρευε τα πάρτι και μάλωνε με τη μαμά της για το διάβασμα και τις δουλειές του σπιτιού αφοσιώθηκε πλέον σε αυτή την υπόσχεση.

«Ήμασταν πάντοτε η προτεραιότητά της. Μου είχε κάποτε ζητήσει να της υποσχεθώ πως θα φρόντιζα τα αδέρφια μου σε περίπτωση που της συνέβαινε κάτι τραγικό. Αυτό είναι το δώρο που μπορώ να κάνω στη μνήμη της», δηλώνει η 18χρονη από το Bolton στο περιοδικό People και θυμάται εκείνες τις τραγικές στιγμές: «Ήμουν στο σπίτι του φίλου μου όταν χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν ο μικρός μου αδερφός, τρομοκρατημένος. Μου έλεγε πως η μαμά πεθαίνει. Έτρεξα στο σπίτι και βρήκα την αστυνομία. Άρχισα να ουρλιάζω. Δεν με άφηναν να μπω. Ο αδερφός μου είχε φανεί γενναίος. Είχε βγάλει τα μικρότερα παιδιά από το σπίτι γιατί δεν ήξερε τι ακριβώς συνέβαινε. Νόμιζε πώς κάποιος κακός είχε μπει σπίτι και σκότωσε τη μαμά», αναφέρει το koolnews.

Η Carrieanne ξυπνάει πλέον κάθε πρωί στις 6 και κοιμάται αργά το βράδυ αφού είναι σίγουρη ότι όλα της τα αδέρφια έχουν προετοιμαστεί για την επόμενη μέρα στο σχολείο. Το όνειρό της είναι να μπορέσει να επιστρέψει στο Πανεπιστήμιο: «Θα συνεχίσω. Πρέπει να συνεχίσω. Η μαμά μου θα με σκότωνε αν μάθαινε ότι τα παραίτησα».


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger