E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Έλληνας ηθοποιός εξομολογείται: "Έτρωγα πολύ ξύλο από τις καλόγριες στο ίδρυμα"!

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013


Έξαλλος ο Γιώργος Λιάγκας με την παιδεραστία: "Άι στο δια...! Χρειάζεται επαναφορά θανατικής ποινής"!

"Ήμουν τεσσάρων ετών όταν με έκλεισαν σε εκκλησιαστικό ίδρυμα στη Θήβα. Χάνω την επαφή μου με την Αθήνα και την οικογένειά μου. Δεν ήξερα ότι είχα άλλα δύο αδέρφια. Τρώγαμε πάρα πολύ ξύλο από τις καλόγριες. Φέτος ήρθε για πρώτη φορά ο πατέρας μου να με δει. Μου ζήτησε συγνώμη...", εξομολογήθηκε στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη, ο ηθοποιός Θανάσης Βισκαδουράκης.


Το συγκεκριμένο απόσπασμα έπαιξαν σήμερα τστο Πρωινό mou και όταν στα σχόλια της παρέας "έπεσε" στο τραπέζι το θέμα της παιδεραστίας στην εκκλησία, ο Γιώργος Λιάγκας είπε: "Δεν βλέπεις στην εκκλησία που είναι οι μισοί παιδεραστές; Να πηγαίνεις με παιδάκια; Για κρέμασμα! Άι στο δια...! Χρειάζεται επαναφορά θανατικής ποινής"!

Δείτε το βίντεο:


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger