E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο:Τόπε ο παπαγάλος!

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013


Ήταν ένας άντρας που θα έφευγε για επαγγελματικό ταξίδι ,
> αλλά για να πάει ταξίδι ήθελε να βρει πρώτα κάτι για να παρακολουθεί τη
> γυναίκα του .
>
> Σκέφτηκε λοιπόν να αγοράσει ένα παπαγάλο που να μιλάει
>
> Πάει σ` ένα μαγαζί με ζώα βλέπει έναν πωλητή και
> του λέει :
> - Θα ήθελα ένα παπαγάλο
> Του δείχνει έναν ο πωλητής
> - Πόσο έχει αυτός ;
> - 2.000€! απαντάει ο πωλητής
> - Μπα είναι πολύ ακριβός για τη δουλειά που τον θέλω , και φεύγει.
>
> Πάει σ` ένα άλλο μαγαζί βλέπει και εκεί έναν παπαγάλο .
> - Πόσο έχει αυτός ο παπαγάλος ;
> - 1.000€ του απαντάει ο πωλητής .
> - Μπα είναι πολύ ακριβός για τη δουλειά που το θέλω,και φεύγει.
>
> Χωρίς να απελπιστεί συνεχίζει ...
> Μπαίνει και σ` ένα άλλο μαγαζί και βλέπει και εκεί έναν παπαγάλο .
> - Πόσο έχει αυτός ο παπαγάλος ;
> - 30€ απαντάει ο πωλητής
> - Και γιατί είναι τόσο φτηνός ;
> - Γιατί έχει ένα μειονέκτημα κύριε μου .
> Δεν έχει πόδια και στηρίζεται στα αρ@ίδια του.
> - Δεν πειράζει για τη δουλειά που τον θέλω εγώ δεν χρειάζεται να έχει
> πόδια παρά μόνο να μιλάει.
> Μιλάει ;
> - Ναι βεβαίως και μιλάει! Και είναι και πανέξυπνος.
> Παίρνει λοιπόν ο κύριος τον παπαγάλο , τον πάει σπίτι του,τον βάζει στο
> σαλόνι και του λέει :
>
> - Όταν θα γυρίσω θα μου πεις τι έκανε η γυναίκα μου όσο έλειπα.
> -Τι θα κερδίσω εγώ; του λέει ο παπαγάλος..Πωπω!! χτύπησα γατονι!
> σκέφτεται..
> -Τεχνητά πόδια; εεεεε;;.Και ότι άλλο θες.
>
> Φεύγει λοιπόν για το ταξίδι του .
> Μετά από λίγες μέρες γυρνάει και ρωτά τον παπαγάλο :
> - Για πε ρε..τι έγινε; και τι έκανε η γυναίκα μου όσο έλειπα ;
>
> - Αντρας μελαχρινός μπήκε μέσα στο σπίτι
> - Ναι ε; και μετά και μετά ;
>
> -Αντρας και γυναίκα στο σαλόνι κάθισαν
> - Ναι ε;;και μετά και μετά ;
>
> - Μετά φιλάκια έδιναν !
> - Μετά ;
>
> - Μετά ρούχα έβγαζαν !
> - Μετά ;
>
> - Κρεβατοκάμαρα πήγαν !
> - Ναι ε;; και μετά και μετά;;
> .
>
> - Μετά μου σηκώθηκε και έπεσα !!!
>
>
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger