E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Δεν ήμουν εγώ τυχερός, ήταν οι σειρές που με είχαν», δηλώνει ο Γιάννης Μπέζος

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013


Περί τηλεοπτικών κομμωτηρίψων και άμεσου κλεισίματος των μεσημεριανών εκπομπών μίλησε -μάλλον εξοργισμένος- ο Γιάννης Μπέζος σε τηλεοπτική του εμφάνιση σε πρωινή εκπομπή.
«Υπάρχει μια αντίληψη όλα να γίνονται λαιτ. Είναι μεγάλη πολυτέλεια, στα όρια της γελοιότητας να ασχολούμαστε με τέτοια πράγματα. Κάτι μεσημεριανά, κάτι συνεντεύξεις της πλάκας, που ασχολούνται με ό,τι πιο ταπεινό και χαζό υπάρχει, την στιγμή που η χώρα έχει τεράστια προβλήματα. Οι εκπομπές είναι σε νεκροφάνεια. Τους δίνω λίγους μήνες ζωής. Να σχολιάζουν μια σχέση για ένα λεπτό, όχι για τρεις ώρες. Είναι θα έλεγα και προκλητικό και προσβλητικό. Η Ελλάδα αξίζει καλύτερης μεταχείρισης. Κάνω έκκληση να κλείσουν τα μεσημεριανά και να πάνε σπίτια τους. Δεν μπορεί από το πρωί μέχρι το βράδυ να ακούμε ανοησίες».
Αυτό δήλωσε ο Γιάννης Μπέζος ως καλεσμένος στο Πρωινό Mou. Προσθέτοντας «Έχω την εντύπωση ότι δεν έχουν καταλάβει τίποτα αυτοί οι άνθρωποι, ότι τα πάντα έχουν αλλάξει και όποιος δεν συμπλεύσει θα μείνει έξω από το παιχνίδι».
Αν και η δήλωση που αναμένεται να κάνει το γύρο του διαδικτύου είναι αυτή σχετικά με την απόφασή του να μην ξανασυμμετέχει σε σίριαλ: «Οι σειρές ήταν τυχέρές που είχαν εμένα, δεν ήμουν εγώ τυχερός που συμμετείχα σε αυτές».
Κρίμα, γιατί εκείνη η δήλωση του Μπέζου που θα έπρεπε κανονικά να συζητηθεί -και να εντυπωθεί στην συνείδηση- θα έπρεπε να ήταν το «Το μεγαλύτερο στοίχημα στη ζωή είναι να χειρίζεσαι τη δύση σου όχι την ανατολή σου».


http://www.iefimerida.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger