E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Έλενα Παπαβασιλείου: Φωτογραφίζεται με μαγιό και μας αφήνει... παγάκι!

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013



Πιο σeξι από ποτέ φωτογραφήθηκε η Έλενα Παπαβασιλείου...

για λογαριασμό γνωστού περιοδικού. Η όμορφη παρουσιάστρια πόζαρε στον φωτογραφικό φακό με μαγιό ενώ αποκάλυψε και αν νιώθει έτοιμη να ερωτευτεί.
"Δεν έχω αυτήν την αγωνία. Την έχω βιώσει, βέβαια, στο παρελθόν. Σκεφτόμουν ότι “δεν μ' αρέσει να είμαι μόνη μου”. Ο έρωτας τα κάνει όλα πιο όμορφα. Όταν είμαι ερωτευμένη, η ζωή είναι πιο ωραία. Αλλά αυτό δεν προγραμματίζεται. Όταν είναι να έρθει, θα συμβεί. Αυτό που έχει αξία είναι να το αισθανθείς έντονα... Δεν ερωτεύομαι εύκολα, αλλά όταν συμβαίνει είναι δυνατά! Έχω ερωτευτεί παράφορα" είπε χαρακτηριστικά στο "ΕΓΩ!weekly".

Δείτε την φωτογραφία που δημοσιεύει το yupiii:



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger