E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Απίστευτη δήλωση Γονίδη, στηρίζει Κατίδη! - Δείτε τι είπε!

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013



Έναν απρόσμενο υποστηρικτή στο πρόσωπο του Σταμάτη Γονίδη βρήκε ο άσος της ΑΕΚ για την ενέργειά του να χαιρετήσει φασιστικά μετά το γκολ που πέτυχε κόντρα στη Βέροια.Μέσα από την επίσημη σελίδα του στο Facebook ο γνωστός λαϊκός τραγουδιστής υπεραμύνθηκε των εξηγήσεων που έδωσε ο Γιώργος Κατίδης και υποστήριξε πως το όλο θέμα χρησιμοποιήθηκε από τον Τύπο για να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τα πραγματικά προβλήματα που πρέπει να την απασχολούν.«Δυστυχως μετα λυπης μου διαπιστωνω ακομα μια φορα οτι ζουμε την εποχη που κυβερνουν τα μεσα μαζικης παραπληροφορησης..Μιλαω για τον ποδοσφαιριστη της Αεκ Γιωργο Κατιδη που ενω το παιδι τους λεει οτι ηταν μια αυθορμητη κινηση αυτοι επιμενουν στην»πυρα»,καθε φορα καποιον πρεπει να καψουν για να αποδεικνυουν οτι ειναι δημοκρατες..Να λοιπον γιατι ο λαος που δεν μασαει κουτοχορτο ψηφιζει Χρυση Αυγη…Εχω να πω στον Κατιδη την επομενη φορα αγορι μου να πιανεις τ΄@@@@@ σου,φτανει πια αυτος ο πολεμος κατα της ΑΕΚ,απο σημερα ειμαι ΑΕΚ…και δεν τους πειραξε που μας»πηδανε»οι Γερμανοι τους πειραξε μια κινηση αυθορμητισμου!Ε,λοιπον απο εδω και στο εξης θα χαιρεταω ετσι!», έγραψε χαρακτηριστικά ο Σταμάτης Γονίδης.

Όπως ήταν φυσικό, το σχόλιό του προκάλεσε αντιδράσεις και ο γνωστός τραγουδιστής επανήλθε με νέο σχόλιο στο οποίο ανέφερε: «Πραγματικοι φασιστες ειναι αυτοι που χρησιμοποιουν τη δημοκρατια για να περασουν μετρα που καταδυναστευουν το λαο…»

Τέλος, ο Σταμάτης Γονίδης σχολίασε ότι: «Εγω προσωπικα θα ειμαι παντα με το δικιο.Δεν θα μου σερβιρει κανεις αυτο που θελει,εχω ματια και βλεπω,εχω διαισθηση και πιανω ολες τις βρωμιες…Μετρα θελουν να περασουν»δημοκρατικα»!Ημουν ειμαι και θα ειμαι Ελληνας πατριωτης και χριστιανος μεχρι το τελος της ζωης μου,ουτε αριστερος,ουτε δεξιος ουτε κεντρωος…Εγω εχω ΠΑΤΡΙΔΑ,ΤΗΝ Ελλαδα! Το θεμα δεν ειναι ο ποδοσφαιριστης το θεμα ειμαστε ολοι εμεις…Καλο βραδυ».

onsports.gr

Share this article :

1 σχόλιο:

  1. μπραβο σταματη!!!τα ειπα και εγω εδω και ποσες μερες,αλλα ειναι αλλοιως να τα λες εστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger