E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Ο Μπράντο με οδήγησε στην αποβολή, στην τρέλα και την αυτοκτονία», αποκαλύπτει η ερωμένη του [εικόνες]

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013


Για τον ρόλο της ως «επίσημης» ερωμένης του Μάρλον Μπράντο και τις σχέσεις της με τους Ελβις Πρίσλεϊ και Ντένις Χόπερ μίλησε η -81χρονη πλέον- Ρίτα Μορένο, γνωστή ως Ανίτα από το West Side Story.
«Την πρώτη φορά που τον γνώρισα, στο σετ του Desiree όταν ήμουν 22 χρονών, ένιωσα το αίμα μου να βράζει. Αισθάνθηκα ότι κοκκίνησε όλο μου το σώμα. Ημασταν συνολικά μαζί για δέκα χρόνια, παρόλο που στο διάστημα αυτό ο Μάρλον είχε δυο διαφορετικές γυναίκες. Το να πω ότι ήταν τέλειος εραστής -ευφάνταστος, γενναιόδωρος, αισθαντικός- μοιάζει πολύ λίγο για να περιγράψω τι μου έκανε. Οχι μόνο στο σώμα, αλλά και στην ψυχή μου». Αυτό αποκάλυψε η Ρίτα Μορένο για τον μεγαλύτερο έρωτα της ζωής της. Προσθέτοντας πως συνήθιζε να βγαίνει με διάσημους άντρες, όπως τον Ντένις Χόπερ, για να τον κάνει να ζηλέψει.
Ενώ έχει τύχει να τη φλερτάρει ξεδιάντροπα μέχρι και ο JFK. Kαι μάλιστα ενώ η γυναίκα του ήταν ακριβώς δίπλα.
Αν και εκείνος ο «αντίζηλος» που έκανε τον Μάρλον να τρελαίνεται ήταν ο Ελβις, με τον οποίο η Μορένο είχε βγει μια σειρά από αποτυχημένα ραντεβού. «Το μόνο που του άρεσε ήταν να με πετάει στο πάτωμα του σαλονιού μου και να τρίβεται πάνω μου. Τον ένιωθα να κουνάει τους γοφούς του μανιασμένα πάνω στο ντυμένο κορμί μου, χωρίς όμως ποτέ να κάνει το επόμενο βήμα. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί».

Το τέλος της σχέσης ήρθε όταν ο Μάρλον Μπράντο την υποχρέωσε -πριν την παρατήσει- να πάει και να κάνει αποβολή. Την οποία και πλήρωσε εκείνος. Γυρίζοντας σπίτι του, η Ρίτα κλείστηκε στην κρεβατοκάμαρα και πήρε μια χούφτα χάπια. «Ηθελα να πεθάνω στον ύπνο μου. Οχι για να τον εκδικηθώ, αλλά για να σταματήσω να πονάω. Χωρίσαμε όταν μας το είπε ένας ψυχίατρος».

Η Ρίτα Μορένο έγινε η πρώτη ισπανικής καταγωγής ηθοποιός που κέρδισε Οσκαρ, Tony, Grammy και Emmy. Ενώ ούτε ο Μάρλον την ξέχασε, αφού ήταν η φωτογραφία της (φωτό κάτω) που βρέθηκε πάνω από το γραφείο του τη μέρα που ξεψύχησε.






http://www.iefimerida.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger