E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Ελα στο δωματιο του ξενοδοχειου μου, αλλιως μην ξαναπας για δουλεια», απειλησε δημοσιογραφος Ελληνιδα ηθοποιο

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012



Περί ανήθικων προτάσεων που δέχτηκε στην διάρκεια της καριέρας της μίλησε η γνωστή πρωταγωνίστρια των 80s (και κάτοχος μαύρης ζώνης στο καράτε) στα πλαίσια τηλεοπτικής της εμφάνισης.
«Δέχθηκα ανήθικες προτάσεις και έχασα κάποιες δουλειές, αλλά το αντιμετώπισα με δυναμισμό. Όταν μου γυρίζει το μάτι, μου γυρίζει πολύ. Θυμάμαι όταν ήμουν πιο μικρή και χόρευα σε ένα μαγαζί, έρχεται ένας δημοσιογράφος και μου λέει 'αν δεν έρθεις αύριο στο τάδε ξενοδοχείο, μην ξαναπάς για δουλειά'. Φυσικά και δεν πήγα στο ξενοδοχείο, αλλά ούτε με έδιωξαν από τη δουλειά». Μια από τις ιστορίες της γεμάτης ζωής της που αποκάλυψε η Ελένη Φιλίνη στο fthis. Προσθέτοντας πως «Μάλιστα μετά από χρόνια έμαθα ότι αυτός ο δημοσιογράφος είχε καταλήξει να πουλάει λεμόνια στο Παρίσι».
Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης η Ελένη Φιλίνη μίλησε για τον γάμο («Έζησα κάποιους μεγάλους έρωτες και έφτασα 3 φορές στα σκαλοπάτια της εκκλησίας. Αλλά δεν το τόλμησα. Μάλλον δεν ήμουν έτοιμη»), το παιδί που δεν απέκτησε («Ήθελα να αποκτήσω παιδί, αρκεί να είχα τον ιδανικό άντρα. Ίσως δεν με έπεισε ποτέ κάποιος ότι είναι ο ιδανικός») και το τουρκικό σίριαλ στο οποίο πρωταγωνίστησε («Ήταν μεγάλη διαφήμιση και για την Ελλάδα, καθώς γυρίστηκε το μεγαλύτερο μέρος στη Μυτιλήνη»).

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger