E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Χριστοφορος Παπακαλιατης: «Κομπλεξικοι, αντιεπαγγελματιες που δεν σεβονται τιποτα» (Σε ποιους αναφερεται;)

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012


Χείμαρρος ήταν ο ηθοποιός σε πρόσφατη συνέντευξή του ενώ για πρώτη φορά βγαίνει έξω από τα ρούχα του. Γιατί;
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης με αφορμή την επιτυχία της πρώτης του κινηματογραφικής ταινίας «Αν» μίλησε στην «Athens Voice» για την μοναξιά αλλά και την ομοφυλοφιλία.
Σχετικά με το σάλο που είχε γίνει πριν 9 χρόνια όταν το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο για το ομοφυλοφιλικό φιλί στη σειρά σου «Κλείσε τα μάτια» καθώς και στη σκηνή του ομοφυλοφιλικού φιλιού στη σειρά «Ο πύργος του Ντάουντον» της ΕΡΤ που λογοκρίθηκε και κόπηκε, υποστηρίζοντας: «Όλο αυτό το κρίνω ως καφρίλα μιας μερίδας ηλίθιων ανθρώπων που παραμένουν ακόμα στις λάθος θέσεις. Κομπλεξικοί, αντιεπαγγελματίες που δεν σέβονται τίποτα. Το πιο επικίνδυνο, είναι ότι έχουν άγνοια της δουλειάς που πρέπει να κάνουν».
Όσον αφορά τη μοναξιά έχει καλή σχέση αφού εκείνη είναι η αιτία της έμπνευσής του και πολλές φορές την παραλληλίζει και με την ελευθερία. «Μην ξεχνάς ότι τη μοναξιά, πολλοί τη λένε και ελευθερία... Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που γράφει, οπότε την έχω ανάγκη. Το σενάριο, πάει μαζί με τη μοναξιά, δεν μπορείς να γράψεις σε διαφορετικές συνθήκες. Άπαξ και τα πηγαίνω καλά με τον εαυτό μου, ναι, δεν έχω κανένα πρόβλημα, μου αρέσει», δηλώνει.
http://www.soknews.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger