E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ Αποκαλυπτει οτι ειχε σχεση με γυναικα

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012


Ότι είναι ανήσυχο πνεύμα το γνωρίζαμε.
Αυτό που δεν ξέραμε είναι ότι η όμορφη ηθοποιός διατηρούσε ερωτική σχέση με μια γυναίκα!
Αναφερόμαστε στην Λίντσεϊ Λόχαν (Lindsay Lohan) που σε πρόσφατη συνέντευξη της μίλησε για την τελευταία της μεγάλη σχέση, με την dj Σαμάνθα Ρόνσον (Samantha Ronson), πριν τρία χρόνια.
"Είχα το θάρρος να βγω και να πω στον κόσμο ότι μου αρέσει ένα κορίτσι. Αλλά αυτό την έβαλε σε μια θέση όπου δεχόταν επιθέσεις καθημερινά. Κάτι που δεν ήταν δίκαιο. Το αποτέλεσμα ήταν εγώ να βρεθώ με την καρδιά μου σπασμένη. Όλο αυτό συνέβη τρία χρόνια πριν. Η Σαμάνθα ήταν η τελευταία μου σοβαρή σχέση", δήλωσε η ηθοποιός στο περιοδικό "US Weekly" που θα κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο.
Όσο για το αν έχουν κρατήσει επαφές μετά το χωρισμό είπε: "Πλέον είμαστε δυο καλές φίλες. Έτσι όπως ξεκίνησε το όλο πράγμα και έτσι όπως ήταν μάλλον γραμμένο να καταλήξει. Γιατί η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να αγαπήσω τον εαυτό μου πριν αγαπήσω κάποιον άλλο. Και την εποχή εκείνη περνούσα πολλά".
Εκτός των άλλων μίλησε και για τα επαγγελματικά της λέγοντας: "Είμαι ευτυχισμένη. Μόλις γύρισα τρεις ταινίες στην σειρά, τα "Scary Movie 5", "Liz and Dick", "The Canyons" και δεν είμαι καν κουρασμένη".



http://www.radar.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger