E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Αυτοι ειναι οι Ελληνες επωνυμοι… πρωταθλητες του σεξ!

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012


Τελικά ο «Greek lover» δεν είναι μύθος κι ας λένε οι έρευνες πως ο μέσος Έλληνας κοιμάται με τουλάχιστον 30 διαφορετικές γυναίκες.
Aυτοί είναι οι επώνυμοι που καυχήθηκαν δημοσίως για τις επιδόσεις τους στο σεξ, για να δεις πως ο Πέτρος Τατσόπουλος είναι το κερασάκι στην τούρτα, σύμφωνα με το Star.gr
Ξεκινάμε από τον ουκ έστι αριθμός Γιάννη Σπαλιάρα. Αριθμό γυναικών δεν δήλωσε το μοντέλο – ηθοποιός, ωστόσο, ανέφερε: «κανονικά θα έπρεπε να έχω κορεστεί με τον αριθμό που έχω συμπληρώσει»!
O Λευτέρης Πανταζής, δήλωσε ότι έχει κοιμηθεί με 200 γυναίκες. Λίγο αργότερα, πάντως, ανασκεύασε και παραδέχθηκε ότι μας κορόιδεψε: «πήρα το κομπιουτεράκι και δεν έβγαιναν οι αριθμοί. Ήταν περισσότερες και νιώθω πολύ ευλογημένος και τυχερός που μέσα από τη δουλειά μου, αλλά και λόγω της καλοσύνης μου, του ότι ήμουν τσαχπίνης, με τα τσακίρικά μου μάτια, έχω περάσει καλά στη ζωή μου. Ευχαριστώ όλες αυτές τις κυρίες!».
Με τους αριθμούς διαφωνεί και ο Δημήτρης Βλάχος, ο οποίος έχει πει: «δεν θέλω να σου πω αριθμό, το θεωρώ μεγάλη μ@λ@κία. Όποτε βλέπω κάποιον να λέει “έκανα σεξ με 200 ή 500 γυναίκες” γελάω. Είναι κουλό! Σιγά ρε φίλε, κι εμένα τι με νοιάζει; Γιατί αν σου πω ότι έχω πάει με 1.000 γυναίκες, θα με πιστέψεις; Πώς θα στο αποδείξω; Αυτό θα μου προσθέσει κάτι; Όχι! Αυτά είναι βλακείες».
Με δυό – τρεις εκατοντάδες έχει πάει και ο Χάρης Χριστόπουλος, ο οποίος τόνισε πως δεν είναι πολύ του αριθμού, αλλά… της ποιότητας.
Η καταγραφή των ρεκόρ θα ήταν ημιτελής χωρίς τον Τόμας Πρωτόπαππα: νούμερο δεν έχει πει ο νεαρός ηθοποιός, αλλά είναι fan του… ομαδικού σεξ, καθώς… μέχρι 5 είναι σχέση!
Τέλος ο βασικός αντίπαλος του Τατσόπουλου, ο Γιώργος Χειμωνέτος!
«Υπολόγισε είκοσι πέντε χρόνια επί έναν Α αριθμό γυναικών τον χρόνο. Νομίζω ότι είναι πολλές. Δεν τις καταγράφω, ούτε με απασχόλησε ποτέ το νούμερο», δήλωσε ο ποδηλάτης, ο οποίος σε άλλη συνέντευξη ανέβασε τον πήχη στις… 1.500!
star.gr
Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger