E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Δείτε ποιες φράσεις λέμε συνεχώς, αλλά ποτέ δεν εννοούμε!

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013


Εάν πιστεύετε, πως, ότι λέτε το εννοείτε πάντα, τότε, μάλλον κάνετε λάθος! Όλοι μας, καθημερινά σχεδόν, λέμε φρασούλες, που, λίγο πολύ δεν εννοούμε. Κι αυτό, είτε για να βγούμε από μια δύσκολη περίπτωση, είτε για να αποφύγουμε κάποιους.

Δείτε μερικές από αυτές τις φράσεις: 

1. Είμαι σε μια συνάντηση θα σε πάρω εγώ μετά.

2. Θέλω λίγο χρόνο να τα βρω με τον εαυτό μου.

3. Τα λέμε…

4. Θα σε πάρω τηλέφωνο να πάμε για καφέ.

5. Σε πέντε λεπτά είμαι εκεί, είμαι στο δρόμο…

6. Εγώ θα σε περιμένω όσο χρειαστεί.

7. Από τότε που σε γνώρισα άλλαξε η ζωή μου.

8. Θα το κοιτάξω και θα σου πω.

9. Σ” αγαπάω!

10. Μη στενοχωριέσαι, εγώ είμαι εδώ.

11. Ερώτηση: Τι κάνεις; / Απάντηση: Όλα καλά, μια χαρά.

12. Να δώσεις πολλά χαιρετίσματα….

13. Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω.

14. Δεν είναι αυτό που νομίζεις.

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger