E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Συγκλονιστική αποκάλυψη: «H οικογένειά μου σοκαρίστηκε από τη δραματική απώλεια κιλών! Συρρικνώθηκαν τα όργανά μου»

Σάββατο 16 Μαρτίου 2013


Έχασε αρκετά κιλά για τις ανάγκες ταινίας και αποκάλυψε τα προβλήματα που του άφησε η μαζική απώλεια κιλών

Ο λόγος για τον Jared Leto που δηλώνει και σοκάρει: «Βασικά δεν έτρωγα ή έτρωγα ελάχιστα. Ένιωθα πολύ εύθραυστος και ανασφαλής. Είχε επηρεάσει τον τρόπο που περπατούσα, μιλούσα, αλλά και γενικότερα, το ποιος είμαι.Η οικογένεια και οι φίλοι μου σοκαρίστηκαν από τη δραματική απώλεια κιλών, λες και δεν ήξεραν πως το κάνω για τις ανάγκες της ταινίας. Νόμιζαν ότι είμαι πραγματικά άρρωστος!»

Και δεν δίστασε να πει: «Συρρικνωθούν τα όργανα μου, οι μύες μου και το στομάχι μου!»
Να υπενθυμίσουμε ότι ο ηθοποιός αναγκάστηκε να χάσει δεκαεφτά κιλά για να παίξει στην ταινία «The Dallas Buyers Club» και να υποδυθεί μία τρανσέξουαλ με AIDS

Πηγή: gossip-tv.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger