E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

«Ψόφα ρε κομμούνι, έγραφε η Χρυσή Αυγή όσο ήμουν σε κώμα»

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013


Για τις δύσκολες στιγμές τις ημέρες που είχε «πέσει» σε κώμα μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Σταμάτης Μαλέλης. «Είχα παραισθήσεις, έβλεπα χρώματα, πολλά χρώματα. Και πολλές ιστορίες που δεν είχαν….
καμία σχέση με την πραγματικότητα. Ένιωθα ότι είχα επαφή με το περιβάλλον, ότι ήμουν σε ένα κρεβάτι αλλά όχι σε αυτό που ήμουν πράγματι και είχα κανονική επαφή με το περιβάλλον. Άρα ήταν όλα μια παραίσθηση. Σαν να ζούσα μια παράλληλη ζωή», εξομολογήθηκε ο ίδιος στην εφημερίδα «News».
Ποιος ήταν ο πρώτος άνθρωπος που αντίκρισε όταν άνοιξε τα μάτια του; «Είδα την κόρη μου, μου την έφεραν να δουν αν την αναγνωρίζω και να διαπιστώσουν αν έχω πάθει εγκεφαλική βλάβη. Γιατί 15 μέρες ήταν πολύ πιθανόν να είχα πάθει κάποια βλάβη στον εγκέφαλο», είπε και συνέχισε: «Στην αρχή δεν μπορούσα να καταλάβω αλλά έγινε πολύ καλά γρήγορα. Εντυπωσιάστηκαν και οι γιατροί με την εξέλιξή μου. Όσοι παθαίνουν έμφραγμα αποκτούν φοβίες για τη ζωή τους. Εμένα μου βγήκε το αντίθετο, γιατί είχα κατάθλιψη. Και όταν φτάνω στον θάνατο και γυρίσω, δεν έχω λόγο να φοβηθώ».
Όσο για το πώς του φέρθηκαν όσο εκείνος περνούσε τον Γολγοθά του; «Ήθελα να ευχαριστήσω γιατί ήταν συγκλονιστικό για εμένα το πόσο γενναία μου φέρθηκαν τα Blogs και τα sites. Και πόσο διακριτικά. Με αντιμετώπισαν με πολλή καθαρότητα. Εκτός από ένα σχόλιο στο blog της Χρυσής Αυγής που έγραψαν «ψόφα ρε κομμούνι», δεν υπήρχε κάτι άλλο».


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger