E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Απίστευτη κατάθεση ψυχής ηθοποιού: «Έμεινα ΑΦΡΑΓΚΟΣ, αγόρασα σπίτι σε ένα 6 άχρονο και άλλα πολλά»!

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013



Από το ότι αγόρασε σπίτι σε ένα 6 άχρονο που πουλούσε σπίρτα μέχρι και το ότι έσωσε συνάδελφο του ηθοποιό με πρόβλημα υγείας και άλλα πολλά περιστατικά που βοήθησε αποκάλυψε ο δημοφιλής ηθοποιός!
Μία συνέντευξη ψυχής παραχώρησε ο Στάθης Ψάλτης στη Σταματίνα Τσιμτσιλή και στο FTHISTV της Τρίτης.
Ο ηθοποιός μίλησε για όλα αλλά στην επίμονη ερώτηση της παρουσιάστριας πώς είναι δυνατόν να έχει κάνει τόσες επιτυχίες και να μην έχει καθόλου λεφτά σήμερα, αποκάλυψε: "Δεν έχω χρήματα γιατί ότι είχα τα έδινα σε άλλους. Βοηθούσα κόσμο. Έστειλα τον Μάκη τον Δεμίρη να χειρουργηθεί στο εξωτερικό με δικά μου έξοδα. Όλα πληρωμένα. Έστειλα δύο παιδιά με αποκόλληση αμφιβληστροειδούς να γίνουν καλά πληρώνοντας τα πάντα. Αγόρασα σπίτι σε ένα 6χρονο κορίτσι που πουλούσε σπίρτα στους δρόμους τα Χριστούγεννα, αλλά μετά το πούλησαν και δεν μου έρεσε καθόλου. Γι αυτό όταν το ξανάκανα το έγραψε μισό, μισό και σε μένα. Είχα πάρει στον Παπαδάκη και είχα πει το σπίτι θα της το αγοράσω εγώ. Πήγαινα στο Μινιόν μάζευα τρόφιμα και βοηθούσα κόσμο. Έχω πάρει αυτοκίνητο σε φίλο μου. Έτσι λοιπόν δεν έχω σήμερα δική μου περιουσία γιατί ότι είχα το έδινα στους άλλους. Έχω μεγαλώσει σε τόσο φτωχή οικογένεια που η μητέρα μου τηγάνιζε το αυγό με το νερό γιατί δεν είχαμε λάδι".


http://www.soknews.gr

Share this article :

1 σχόλιο:

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger