E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτα την εποχή του μνημονίου

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013


Αν ακούσετε τίποτα για καμιά θέση εργασίας ενημερώστε με σας παρακαλώ ψάχνω δεύτερη δουλειά γιατί πρώτη δεν βρίσκω με τίποτα!!

.
‎10 χρόνων είναι το ευρώ και μας έχει βγάλει την πίστη.
Σκέψου να μπει και στην εφηβεία δηλαδή.!!!!
.

Στους γονείς μου οφείλω το “ζην”, στον δάσκαλό μου το “εύ ζην”,
στη Eurobank 30.000 ευρω… στην Πειραιως 22.000 ευρω, στην εφορεια 12.000 ευρω…
.
Μετά το ηλεκτρονικό τσιγάρο..δεν θα ηταν τρομερό να έβγαζαν και ηλεκτρικό πορτοφόλι;
Να το φορτιζεις το βραδυ και το πρωι να ειναι γεματο !!!!!!!!!!!
.
Διαλογος ζευγαριου σε περιοδο οικονομικης κρισης…
-Αγάπη μου, έχω γκόμενο!
-Εργάζεται???
.
‎- Μωρό μου, μ΄αγαπάς μόνο και μόνο γιατί ο πατέρας μου μου άφησε κληρονομιά 100 εκατομμύρια;
- Καλά, πλάκα μου κάνεις; Τι ανασφάλειες είναι αυτές! Θα σε λάτρευα, όποιος κι αν σου τ΄άφηνε!
.
Οταν είδα τον τελευταίο λογαριασμό του ρεύματος
έπαψα να έχω φοβία για το σκοτάδι κι άρχισα να φοβάμαι το φως…!!



Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger