E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Σαρλιζ Θερον με εσωρουχα, παιζει με αλυσιδες και τον Φασμπεντερ

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012


Το Αυγουστιάτικο εξώφυλλο του W κοσμεί η Σαρλίζ Θερόν μαζί με τον συμπρωταγωνιστή της στο Prometheus Μάικλ Φασμπέντερ. Με διαφορά η πιο σαζομαζοχιστική και προκλητική φωτογράφηση του καλοκαιριού.
Δεν έχει καμία λογική να κυκλοφορεί μια promotional φωτογράφηση ένα μήνα μετά την κυκλοφορία της ταινίας την οποία προωθεί.
Αλλά αυτά είναι «ψιλά γράμματα» μπροστά στην εικόνα της -ντυμένης με εσώρουχα Agent Provocateur- Νοτιοαφρικανής σταρ να παίζει με τον Μάικλ Φασμπέντερ μπροστά στον φακό του Μάριο Σορέντι.
Η χημεία μεταξύ των δυο -εξίσου ανατρεπτικών- σταρ είναι αδιαμφισβήτητη.
Ενώ, παραδόξως σε τέτοιες περιπτώσεις, ενδιαφέρον έχει και η συνέντευξη.
Εκεί που η 36χρονη Σαρλίζ εξηγεί ότι «Το εάν μου αρέσει μία σκηνή σεξ, εξαρτάται από ποιον έχω απέναντί μου. Προσωπικά, δεν έχω πρόβλημα να εμφανιστώ γυμνή. Αυτό, μάλλον ακούγεται κάπως πρόστυχο. Αυτό που εννοώ είναι ότι δεν βασίζομαι στο κορμί μου και πως είχα την τύχη να συνεργαστώ με ανθρώπους που με έκαναν να αισθάνομαι άνετα».


http://www.iefimerida.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger