E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Shaya: «Οι αντρες προτιμουν τις καμπυλες»

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Η 28χρονη τραγουδίστρια φωτογραφίζεται με φόντο τη θάλασσα και μιλάει για το παρελθόν της αλλά και τα όνειρα που άργησαν να γίνουν πραγματικότητα.

Ήταν παιδικό σου όνειρο να ασχοληθείς με τη μουσική και το τραγούδι; Δεν θα το έλεγα. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω γιατρός. Βέβαια, από παιδί λάτρευα τον χορό και τη μόδα, αλλά μου φαινόταν άπιαστο όνειρο να ασχοληθώ με το τραγούδι. Όλα ξεκίνησαν όταν δούλευα ως barwoman σε ένα μαγαζί στην Καβάλα. 



Όταν ήσουν μέλος των Hi-5, είδες χιλιάδες κόσμου να σε αποθεώνει τη μία χρονιά και την επόμενη να μην ενδιαφέρεται κανείς. Πόσο εύκολο ήταν να διατηρήσεις την ψυχική σου ισορροπία; Δεν ήταν καθόλου εύκολο. Τον πρώτο μήνα είχα σοκαριστεί τόσο που ήμουν κλεισμένη στο σπίτι μου και το μόνο που έκανα ήταν να βλέπω τηλεόραση. 

Είχα πάθει κατάθλιψη. Ειλικρινά, ακόμα και τώρα πιστεύω ότι οι Hi-5 είχαν πολλά να δώσουν. Απλά εκείνη την περίοδο η δισκογραφική εταιρεία αποφάσισε ότι δεν θέλει να επενδύσει άλλο στις ελληνικές παραγωγές. Προσπαθήσαμε να πάμε σε κάποια άλλη εταιρεία, αλλά δεν μας ήθελαν. Θεωρούσαν ότι είχαμε κάνει τον κύκλο μας. Για τρία χρόνια χτυπούσα πόρτες και μου απαντούσαν με τον τρόπο τους ότι είμαι ξοφλημένη.



Έχεις δεχτεί πρόταση γάμου; Μου έχουν κάνει τρεις προτάσεις γάμου μέχρι τώρα. Στην πρώτη απάντησα θετικά. Αλλά όταν συνειδητοποίησα τι μου συνέβαινε, γιατί ήμουν μόλις 17 χρονών, το πήρα πίσω και του ζήτησα να χωρίσουμε. Η δεύτερη πρόταση έγινε όταν ήμουν 20 χρονών. Εκεί του εξήγησα ότι δεν είμαι έτοιμη για να παντρευτώ. Η τελευταία φορά που μου έκαναν πρόταση γάμου ήταν πριν από 2 χρόνια, αλλά δεν έγινε με επίσημο τρόπο οπότε δεν χρειάστηκε να απαντήσω.



Όσον αφορά για την εξωτερική της εμφάνιση και την αντιμετώπισής της από το αντρικό φύλο εξομολογείται ότι: «Οι άντρες με προτιμούσαν όταν ήμουν παχουλή. Έχω καταλήξει, λοιπόν, ότι στους άντρες αρέσουν οι καμπύλες. Δεν φαντάζεσαι πόσα φλερτ είχα όταν ήμουν εβδομήντα κιλά».

ΠΗΓΗ: ΟΚ! 

http://www.real.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger