Πουλούν το κopμί τους όπως μπορούν και γι αυτό φιλοξενούνται σε περιοδικά και εφημερίδες..
Βεβαίως στην Ελλάδα το στοιχείο του «δεύτερου» είναι ευρέως διαδεδομένο. Απλά δεν υπάρχει Βιομηχανία αξιοποίησης όλων αυτών των προσώπων.
Εδώ και είκοσι χρόνια στην χώρα που γέννησε το διαπροσωπικό marketing την Αμερική έχει δημιουργηθεί μια νέα φυλή celebrities. Οι «δεύτεροι». Πρόκειται για μια σειρά από άντρες και γυναίκες που δεν παράγουν απολύτως τίποτε παρά μόνο εξώφυλλα.
Στην παρούσα στιγμή βλέπετε την Courtney Stodden να ψωνίζει σε Super Market όπως θα πήγαινε στο Μέγαρο Μουσικής. Με μπouστο έτοιμο να ξεχειλίσει και γόβα 18ποντή.
Μια καθημερινή περιβολή. Έτσι όπως κάθε νοικοκυρά σκάει μύτη στο μπακάλικο της γειτονιάς της…
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !