E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ελληνας ηθοποιος: "Ο τριτος μου γαμος θα ειναι με ανδρα!"

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012



Συνέντευξη στην εκπομπή..
"Κορίτσια για σπίτι" παραχώρησε ο Δημήτρης Σταρόβας.

Ο γνωστός καλλιτέχνης μίλησε για το ενδεχόμενο να ξαναντυθεί γαμπρός και την επιθυμία του να ξανακάνει τηλεόραση.

Μιλώντας για την  περίοδο της κρίσης τόνισε πως ο κόσμος πλέον έχει ανάγκη το γέλιο. " Είναι η πρώτη φορά που η επικαιρότητα δεν έχει γίνει... ανέκδοτα!" , είπε χαρακτηριστικά.

Σχετικά με το εάν επιθυμεί να κάνει τηλεόραση ξεκαθάρισε πως αν και προτιμά το ραδιόφωνο θα ήθελε να κάνει τηλεόραση. Παρόλο αυτά τόνισε πως είναι δύσκολη η κατάσταση και με χιούμορ συμπλήρωσε: "Μήπως να πάω στη Τουρκία; Μόνο αυτοί κάνουν τηλεόραση και σίριαλ".
Τέλος απάντησε και στο εάν θα ήθελε να ντυθεί γαμπρός για τρίτη φορά. "Έχω ήδη παντρευτεί δύο φορές. Τώρα που το σκέφτομαι ο τρίτος μου άνδρας θα ήταν με άνδρα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο", δήλωσε με χιούμορ  ο Δημήτρης Σταρόβας.

http://www.kamikaze.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger