E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η Σοφία Βεργκάρα αποκαλύπτει το μέγεθος του στήθους της

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013



Η Σοφία Βεργκάρα είναι γνωστή για τις καμπύλες της, και ενώ ο κωμικός της ρόλος στη σειρά Modern Family την έχει κάνει ευρέως γνωστή, λογικά θα είναι χαρούμενη που δεν άκουσε έναν πρώην παραγωγό, ο οποίος την είχε συμβουλεύσει να κάνει αφαιρετική στήθους.
Η Κολομβιανή ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό Vogue και αποκάλυψε το μέγεθος του στήθους της: «Ένα κανονικό κορίτσι απλά βάζει το φόρεμά της και βγαίνει έξω. Εγώ πρέπει να ντύνομαι στρατηγικά. Ξέρετε, είναι σαν ένα όπλο στη δουλειά μου. Είμαι 40 χρονών, έχω κάνει ένα παιδί και έχω στήθος 32F» είπε η Βεργκάρα.

http://www.koolnews.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger