E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ανέκδοτο: Θα ξαναπαντρευτείς αν πεθάνω;

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013



Ένα ζευγάρι παντρεμένο είκοσι ολόκληρα χρόνια ξαπλωμένοι στο κρεβάτι τους κουβεντιάζουν για το τι θα γίνει αν η γυναίκα πεθάνει....

- Άντρα μου λέει η γυναίκα αν πεθάνω θα ξαναπαντρευτείς;

- Δε νομίζω! απαντάει εκείνος.

- Δηλαδή είσαι εναντίον του γάμου; λέει η γυναίκα.

- Όχι, αποκρίνεται εκείνος.

- Άρα του λέει θα... ξαναπαντρευτείς ε;

- Ε μάλλον, λέει και εκείνος!

- Και τι, του λέει, θα κοιμάσαι με αυτήν στο ίδιο κρεβάτι που κοιμάσαι μαζί μου;

- Ε μάλλον, λέει αυτός;

- Και θα ακούει και τους δίσκους μου αυτή;

- Ε μάλλον λέει αυτός;

- Και θα φοράει και τα ρούχα μου;

- Ε μάλλον, λέει αυτός;

- Και τι θα φοράει και τις γόβες μου;

- Όχι αγάπη μου αυτή φοράει 39, αποκρίνεται εκείνος!!

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger