H δεύτερη γενιά του Nissan Qashqai, που αναμένεται το 2014, στοχεύει στη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας του προκατόχου του. Εμείς, χάρη στους κατασκόπους μας, εξασφαλίσαμε για σας τα πρώτα σκίτσα.
Όταν το 2007 η Nissan παρουσίασε το Qashqai, τάραξε τα νερά. Και αυτό γιατί ο συνδυασμός crossover και κλασσικού χάτσμπακ κατάφερε να καλύψει πολλαπλές ανάγκες. Φρόντισε μάλιστα να προσφέρει δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Οι εξελίξεις όμως τρέχουν, οι ανταγωνιστές εξελίχθηκαν και έτσι η Nissan ετοιμάζει την επόμενη γενιά του Qashqai, που θα διατηρήσει φυσικά το όνομα, αλλά θα εστιάσει περισσότερο στο στιλ και την ποιότητα, όπως όλα δείχνουν.
Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση, η ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία, που εξασφαλίσαμε, κάνει σαφές πως η έμπνευση για το σχεδιασμό του νέου Qashqai προέρχεται από το πρωτότυπο Hi Cross, που είδαμε στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Εμφανή είναι τα τονισμένα τόξα των τροχών, όπως και οι ακμές που διατρέχουν το καπό και την γραμμή της οροφής. Τo Ηi-Cross σχεδιαστικά θα επηρεάσει και τα επόμενα crossover της Nissan, όπως το X-Trail και το Murano. Τα στενά φώτα σε συνδυασμό με την τρισδιάστατη μάσκα δημιουργούν ένα ιδιαίτερα επιθετικό μέρος.
Δυναμικό θα είναι και το πίσω μέρος, κρίνοντας από αυτό του πρωτότυπου Hi-Cross τουλάχιστον, όπου ξεχωρίζει η αεροτομή, τα φώτα και οι χρωμιωμένες υπερμεγέθεις απολήξεις της εξάτμισης στις άκρες του προφυλακτήρα.
Σύμφωνα με αξιωματούχους της Nissan, οι βασικές διαστάσεις του νέου Qashqai έχουν οριστικοποιηθεί και δεν απέχουν πολύ από αυτές του σημερινού μοντέλου. To πρωτότυπο Hi-Cross είναι στα 4,66 μ.
Σύμφωνα με τις πηγές μας, η αλματώδης πρόοδος του νέου Qashqai θα αφορά στην ποιότητα και στην εικόνα του εσωτερικού. Έτσι, το νέο Qashqai θα είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan που θα σκοράρει την κορυφαία επίδοση στην κλίμακα αξιολόγησης ποιότητας και φινιρίσματος που χρησιμοποιεί η ιαπωνική φίρμα. Παράλληλα, θα προσφέρει μεγαλύτερους χώρους και καλύτερη εκμετάλλευση του εσωτερικού.
Αναφορικά με τους κινητήρες, το σημερινό δικίνητο Qashqai κινείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,6 λτ. (ο 2λιτρος, που συνδυάζεται με τετρακίνηση, είναι σαν να μην υπάρχει για την ελληνική αγορά), που αποδίδει 117 ίππους και 158 Nm στις 4.400 σ.α.λ. Η κατανάλωση είναι 5,9 λτ./100 χλμ. με 139 γρ. CO2/χλμ. Στο νέο μοντέλο, ο κινητήρας αυτός θα αντικατασταθεί από τον νέο 1,2 τούρμπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού της Renault, που αποδίδει 115 ίππους με 190 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. και καταναλώνει περί τα 5,3 λτ./100 χλμ. (119 γρ. CO2 /χλμ. στο Megane). O εξαιρετικός 1,6 dCi των 130 ίππων θα διατηρηθεί φυσικά, μαζί με τον 1,5 dCi, με μικρές βελτιώσεις στην απόδοση και την κατανάλωση.
http://www.autotriti.gr
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !