E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Μαρία Ιωαννίδου: «Κλαίω και χτυπιέμαι. Ζω έναν εφιάλτη»

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013


Στο πλατό της εκπομπής Αννίτα Sos της Αννίτας Πάνια φιλοξενήθηκε και η Μαρία Ιωαννίδου σε μία συγκλονιστική εξομολόγηση αποκάλυψε πως περνάει ένα τσουνάμι, που έχει καταστρέψει τα… όνειρα και τις φιλοδοξίες της. Η Μαρία Ιωαννίδου μίλησε στην Αννίτα για το κλείσιμο της σχολής χορού της και τα χρέη της, τα οποία όπως είπε είναι αντίστοιχα της αξίας ενός σπιτιού.

«Έχω οργή μέσα μου και ζω εφιαλτικές στιγμές. Άνοιξα τη σχολή στη Γλυφάδα με χρήματα του Φρέντυ (σ.σ Γερμανού) και νιώθω ότι τον απογοήτευσα. Αυτό που ζω τώρα θα με επιβαρύνει σε όλη μου τη ζωή. Κλαίω και χτυπιέμαι μόνη μου στο σπίτι μου και στον κόσμο χαμογελώ. Από εδώ και μπρος θα ζω με αυτόν τον εφιάλτη. Έχω χάσει την πίστη μου γι” αυτο και αφήνω πίσω μου την εποχή της τσίχλας.»

Στην εκπομπή παρενέβη τηλεφωνικά και ο επί 9 χρόνια σύντροφος της ηθοποιού Δημήτρης ο οποίος δήλωσε πως στέκεται στο πλευρό της και θα συνεχίσει να το κάνει και εξέφρασε την αγάπη του για εκείνη.

- See more at: http://arouraios.gr


Share this article :

1 σχόλιο:

  1. οταν εσυ κλαις και χτυπιεσαι φαντασου ενας λαος τρισαθλιος τι κανει αυτοκτονει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger