E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Έχω το πιο ωραίο ΣΤΗΘOΣ! Ποια καβαλημένη το ξεστόμισε;;; Δείτε PHOTOS και τα συμπεράσματα... δικά σας!

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013


"Έχω το πιο ωραίο στήθoς" ξεστόμισε η καβαλημένη πλέον Helen Flanagan! Σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «FHM» του Σεπτεμβρίου, δήλωσε: "Είμαι λιγάκι τρελή και τραβάω σαν μαγνήτης όλα τα δύσκολα" 

Δείτε φωτογραφίες γαργαλιστικές στο Athens magazine και βγάλτε εσείς τα συμπεράσματα σας...

Είμαι τόσο αφελής και αθώα που μπλέκω σε προβλήματα. Είμαι τίμια, πολύ τίμια. Αυτός ίσως είναι ο λόγος που με βάζει συχνά σε δύσκολες καταστάσεις. Και όσο για το αν νιώθω σέξι, η απάντηση είναι ότι νιώθω πολύ πιο σέξι από ό,τι στα 16 μου. Εχω μεγαλύτερο «εγώ» από ό,τι παλαιότερα αλλά νομίζω ότι τα περισσότερα κορίτσια έχουν. Επίσης έχω το πιο όμορφο στήθoς που έχω δει ποτέ. Είναι φανταστικό».




Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger