E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η παρολίγον θεολόγος-κόλαση και η κοπέλα που ήθελε να κάνει τατουάζ με το πρόσωπό της...

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013


Οι εξομολογήσεις πασίγνωστης Ελληνίδας τραγουδίστριας για την πλαστική στο στήθος και τον καρκίνο που χτύπησε την οικογένειά της

Στο Πρώτο Θέμα και τον Αδάμ Ιωάννου μιλάει η Ελένη Χατζίδου, αποκαλύπτοντας γνωστές και άγνωστες πτυχές της ζωής της.

Το πτυχίο Θεολογίας

Θα μπορούσα να γίνω καθηγήτρια ή να δουλέψω σε ένα κοινωνικό ίδρυμα. Σιγά! Γιατί θα πρέπει όλες οι καθηγήτριες Θεολογίας να είναι άσχημες, με γυαλιά, κοτσίδες, σπυριά και τρίχες; Στη νεότερη γενιά δε νομίζω ότι υπάρχουν τέτοιες γυναίκες πια!

Το πιο σοκαριστικό γεγονός της ζωής της

Πριν από ένα χρόνο πέθανε η αγαπημένη μου θεία από καρκίνο. Μάθαμε εντελώς ξαφνικά για την ασθένεια. Είχε προχωρήσει σε τέτοιο σημείο που η κατάσταση ήταν μη αναστρέψιμη. Στο τελευταίο στάδιο ήταν πια λιωμένη από τον καρκίνο. όταν ...έφυγε έγραψα ένα τραγούδι για εκείνη. Η μαμά μου της έκλεισε τα μάτια. με αγαπούσε πολύ.

Η πλαστική στήθους

Δεν ένιωθα άσχημα, αλλά δεν κρύβω ότι η πλαστική τόνωσε την ψυχολογία μου. ισθανόμουν πάντοτε πως αν είχα μεγαλύτερο στήθος, θα έστρωναν καλύτερα τα ρούχα μου, θα μπορούσα πιο εύκολα να βάλω ένα φόρεμα.

Το πιο τρελό πράγμα που έχει κάνει θαυμαστής της

Μια κοπέλα έκανε τατουάζ τα αρχικά του ονόματός μου στο χέρι της. Συγκινήθηκα, σοκαρίστικα. Όταν μου είπε "θέλω να κάνω το πρόσωπό σου", της απάντησα "σε ικετεύω μην το κάνεις". Ότι μπορώ να προλάβω ας το προλάβω!


http://www.zappit.gr/

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger