E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

"Το ψάρι μου είναι άρρωστο"! Οι πιο... φευγάτες δικαιολογίες που ακούνε οι εργοδότες!

Σάββατο 18 Μαΐου 2013



"Μάνες" στις δικαιολογίες για να γλιτώσουν τη δουλειά αποδεικνύονται οι Βρετανοί! Η βρετανική Benenden Health ζήτησε από χίλιους εργοδότες να αναφέρουν τις πιο «χαζές» ή «εξωφρενικές» δικαιολογίες που ακούνε από τα χείλη των υπαλλήλων τους ώστε να αποφύγουν να πάνε στο γραφείο.

Μεταξύ αυτών, οι πιο συχνές έχουν να κάνουν με κατοικίδια ζώα, αλλά και απίστευτα ατυχήματα, όπως το παρακάτω: «Με χτύπησε κονσέρβα φασολιών που έπεσε από ψηλά στο μεγάλο δάχτυλο του ποδιού μου». Ωστόσο υπάρχουν μερικοί, οι οποίοι δε διστάζουν να πουν ότι πονούν έπειτα από πολύωρο σεξ και επομένως δε μπορούν να εργαστούν.

Λιγότεροι είναι όσοι υποστηρίζουν ότι κάποιος συγγενής τους απεβίωσε, ενώ κάποιοι ισχυρίζονται ότι ο κομμωτής τους, τους έβαψε λάθος τα μαλλιά και δε μπορούν να βγουν από το σπίτι.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας, είναι εξαιρετικά σημαντικό για μια εταιρία να χειρίζεται τα θέματα ασθενείας των υπαλλήλων, ενώ οι εργοδότες γίνονται πιο καχύποπτοι ότι οι λόγοι απουσίας μοιάζουν «τραβηγμένες». Την ίδια ώρα, αρκετοί υπάλληλοι ομολόγησαν ότι τις περισσότερες φορές που ζήτησαν άδεια, μπορούσαν στην πραγματικότητα να πάνε στο γραφείο τους.

Και η λίστα με τις δικαιολογίες συνεχίζεται:

Κολυμπούσα πολύ γρήγορα και χτύπησα το κεφάλι μου στην πισίνα
Το αμάξι μου χάλασε και κατρακύλησε χτυπώντας σε κολόνα
Το χάμστερ μου πέθανε
Γλίστρησα σε ένα νόμισμα
Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ
Η μητέρα μου πέθανε (ήταν η δεύτερη φορά που ο ίδιος υπάλληλος χρησιμοποίησε την ίδια δικαιολογία)
Έχω παραισθήσεις
Έκαψα το χέρι μου στην τοστιέρα
Ο σκύλος μου έφαγε τα παπούτσια
Το ψάρι μου είναι άρρωστο
Ήπια τόσο πολύ που αποκοιμήθηκα στο πάτωμα. Δεν ξέρω που βρίσκομαι
Σκίστηκε το παντελόνι μου ενώ ερχόμουν στο γραφείο
Έχω συνάχι

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger