E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Ξέσπασε με λυγμούς ο Παναγιώτης Ψωμιάδης: "Έχω γονατίσει οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά"!

Τρίτη 16 Απριλίου 2013


"Πρέπει να ζω ή να μη ζω";
Μετά από πολύ καιρό που απείχε από τα τηλεοπτικά παράθυρα, ο τέως Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης, εμφανίστηκε σήμερα στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη. Με αφορμή τα σκάνδαλα και τις δικαστικές υποθέσεις στις οποίες εμπλέκεται το όνομά του το τελευταίο διάστημα, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης είπε:

"Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι στα 65 μου χρόνια, μετά από 32 χρόνια τεράστιας προσφοράς, ότι θα έφταναν σε ένα σημείο κάποιοι να μας διασύρουν με τον αδερφό μου στη δικαιοσύνη. Εγώ έχω τιμωρηθεί πολύ αυστηρά από τη δικαιοσύνη, σέβομαι τις αποφάσεις της. Έχω προσφύγει στο ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δεν υπάρχει δημοκρατία επειδή δεν υπάρχει οικονομική δημοκρατία", τόνισε ο τέως περιφερειάρχης.

Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνέχισε με λυγμούς: "Δεν αξίζει η οικογένεια Ψωμιάδη τέτοια συμπεριφορά! Έχω γονατίσει οικονομικά, κοινωνικά και πολιτικά! Φτάνει πια! Τι θέλετε πια από τον Ψωμιάδη; Τι θέλετε πια; Δεν υπάρχει ούτε κατάχρηση, ούτε υπεξαίρεση! Κάποιοι θέλησαν να με φιμώσουν! Δεν έχω παράπονο από τον κύριο Σαμαρά. Επικοινωνιακά έχω παράπονο. Κάποια μέσα ενημέρωσης με εξευτέλισαν! Νιώθω... αν πρέπει να ζω ή να μη ζώ"!

Δείτε το βίντεο:

http://www.zappit.gr/


Share this article :

1 σχόλιο:

  1. Ο Πάνος Καμμένος ξεκαθαρίζει:
    Παρακολουθώ όλο τον διάλογο από εχθές το βράδυ. Δέν απάντησα λόγω του ότι έχω σάν αρχή μου να μήν δημοσιοποιώ θέματα ενδοοικογενειακά-εσωπαραταξιακά.Ωφείλω όμως να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα για να μήν υπάρχουν παρεξηγήσεις.
    1.Το πραξικόπημα δέν είναι η δικαστική απόφαση αλλά το διοικητικό μέτρο της αργίας.
    2.Ο νόμος που προβλέπει την ποινή της αργίας ψηφίστηκε μετά την τέλεση του αδικήματος και αναφέρεται σε αδίκημα περιφερειάρχη που ΔΕΝ ήταν ο Κ.Ψωμιάδης τότε αλλά νομάρχης
    3.Τό Πασοκ πρίν νομοθετήσει γνώριζε την συγκεκριμένη υπόθεση και ανακοίνωσε τους ξέφυγε προεκλογικά ότι- Ο Ψωμιάδης σύντομα θα εκπέσει.
    4.Το αδίκημα αναφέρεται στη μείωση προστίμου σε παραβάτη που νοσηλεύετο τότε στην εντατική και πέθανε σε λίγους μήνες γιά ήδη κλειστή επιχείρηση προτάθηκε δε από το νομικό σύμβουλο τους υπηρεσιακούς παράγοντες και θα μπορούσε να μειωθεί νόμιμα έως 150 ευρώ. Το θέμα που εξέτασε το δικαστήριο ήταν οι διαδικασίες και όχι η μείωση
    5.ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΘΑ ΤΟΝ ΕΤΡΩΓΑ ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ.

    http://www.inews.gr/152/panos-kammenos-ean-o-psomiadis-itan-lamogio-tha-ton-etroga-ego-protos.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger