E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

ΓιωργοςΤζαβελας σε δημοσιογραφο: «Εισαι μαλακ@ς. Δε μιλαω αγγλικα αλλα εγω φοραω παντελονια!»

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Ποιος είδε τον Γιώργο Τζαβέλα και δεν τον φοβήθηκε! Ο ποδοσφαιριστής της Μονακό συνηθίζει πολλές φορές να εκφράζεται μέσω της σελίδας του στο facebook όμως ποτέ δεν ήταν τόσο επιθετικός! Βέβαια υπήρχε αφορμή αφού τα βέλη του είναι συγκεκριμένα! Αναφέρονται σε δημοσιογράφο που κατηγορεί τα αγγλικά του αλλά όπως καταλαβαίνουμε, έχει μια εμπάθεια με τον διεθνή μας αφού-όπως εκείνος λέει- δε γράφει ποτέ τα θετικά του. Νομίζω πως το παρακάτω μήνυμα τα λέει όλα. Διαβάστε το και βγάλτε τα συμπεράσματα σας.

«Αυτή τη φορά θα μιλήσω στον ενικό… δεν θα με ενοχλούσε η κακή κριτική σου για τον άσχημο τρόπο με τον οποίο χειρίζομαι την αγγλική γλώσσα αν προηγουμένως είχε ασχοληθεί και γράψει και όλα αυτά τα θετικά που έχω κάνει ε τη φανέλα της Μονακό και της Εθνικής ομάδας. Το να είσαι όμως μαλάκας είναι κοινό στις μέρες μας και δεν με εκπλήσσεις. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ και δεν έχω δώσει πληροφορίες σε κανέναν και για τίποτα, ούτε χαρτζιλίκι και αυτό με καθιστά αντιπαθητικό προς μερικούς… είμαι τίμιος, κάνω σωστά τη δουλειά μου και δεν ενοχλώ κανέναν δεν ξέρω βέβαια τέλεια αγγλικά αλλά σέβομαι και φοράω παντελόνια. ,μπορείς να γράφεις ότι θες για εμένα όμως αυτά θα τα συζητήσουμε και από κοντά κάποια στιγμή»

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger