Επιμέλεια: Γιώργος Ανδρής
andris@pegasus.gr
andris@pegasus.gr
H Skoda κατάφερε και έκανε την έκπληξη και πάλι παρουσιάζοντας για
πρώτη φορά ένα δίπορτο αυτοκίνητο πόλης το οποίο όπως αποδείχθηκε είναι
τίμιο, οικονομικό, ασφαλές και διαθέτει και τετραετή εργοστασιακή
εγγύηση. Ολα τα παραπάνω βέβαια ολοκληρώνονται από τις τιμές διάθεσης
που ξεκινούν από τις 8.387 ευρώ ρίχοντας το γάντι στον ανταγωνισμό...
Παράλληλα η έκδοση της δοκιμής μας με το πακέτο Green Tec μειώνει και
τις εκπομπές ρύπων στα 96 γρ. CO2 ανά 100 χλμ. Κάτι το οποίο
μεταφράζεται σε μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και ελεύθερη διέλευση στο
νέο Πράσινο Δακτύλιο καθημερινά!
Νεανική σχεδίαση
Το Skoda Citigo, αποτελεί τον «αδελφό» των μοντέλων VW Up! και Seat Mii, όμως καταφέρνει εν μέρει να διαφοροποιείται καθώς στην εξωτερική του σχεδίαση διακρίνεται το νέο λογότυπο της εταιρείας, τα διαφορετικά φανάρια και η λεπτή γρύλια. Μάλιστα για πρώτη φορά το όνομα της εταιρείας αναγράφεται με γράμματα ενώ συνολικά το Citigo αποτελεί ένα ευχάριστο και νεανικό όχημα πόλης.
Το Skoda Citigo, αποτελεί τον «αδελφό» των μοντέλων VW Up! και Seat Mii, όμως καταφέρνει εν μέρει να διαφοροποιείται καθώς στην εξωτερική του σχεδίαση διακρίνεται το νέο λογότυπο της εταιρείας, τα διαφορετικά φανάρια και η λεπτή γρύλια. Μάλιστα για πρώτη φορά το όνομα της εταιρείας αναγράφεται με γράμματα ενώ συνολικά το Citigo αποτελεί ένα ευχάριστο και νεανικό όχημα πόλης.
Στο εσωτερικό από την άλλη η
σχεδίαση είναι πιο λιτή, αλλά η προαιρετικά διχρωμία στο ταμπλό
προσδίδει μια ευχάριστη νότα. Τα υλικά κατασκευής και κυρίως τα πλαστικά
δείχνουν ότι είναι ποιοτικά ενώ κανένα ψεγάδι δεν παρατηρήθηκε στην
συναρμογή τους. Στον τομέα του εξοπλισμού το Citigo διαθέτει σχεδόν τα
πάντα ενώ την παράσταση κερδίζει το νέο εξελιγμένο σύστημα πλοήγησης και
Multimedia Move&Fun της Skoda προσφέρει μια πληθώρα επιλογών για να
καλύψει τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού οδηγού.
60 ίπποι!
Κάτω από το καπό του Citigo της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο τρικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 60 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. Και 9,6 χλγρ. Στις 3.000 σ.α.λ. Και διακρίνεται για την ζωντάνια του αλλά και την οικονομία στα καύσιμα. Στο δρόμο το Citigo αποδείχθηκε πως αποτελεί ένα μικρό ήρωα μέσα στην πόλη καθώς πέραν της ασύλλυπτα χαμηλής κατανάλωσης με μόλις 4,1 λίτρα για κάθε 100 χλμ., o οδηγός του θα βρει σίγουρα διαθέσιμο χώρο στάθμευσης για τις διαστάσεις του μικρού Skoda.
Κάτω από το καπό του Citigo της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο τρικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 999 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 60 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. Και 9,6 χλγρ. Στις 3.000 σ.α.λ. Και διακρίνεται για την ζωντάνια του αλλά και την οικονομία στα καύσιμα. Στο δρόμο το Citigo αποδείχθηκε πως αποτελεί ένα μικρό ήρωα μέσα στην πόλη καθώς πέραν της ασύλλυπτα χαμηλής κατανάλωσης με μόλις 4,1 λίτρα για κάθε 100 χλμ., o οδηγός του θα βρει σίγουρα διαθέσιμο χώρο στάθμευσης για τις διαστάσεις του μικρού Skoda.
Από την άλλη μεριά η «σπιρτάδα» και η
ζωντάνια του Citigo θα εντυπωσιάσουν ακόμη και τον πιο απαιτητικό οδηγό
ενώ επίσης τα πέντε αστέρια που έχει λάβει το αυτοκίνητο στις δοκιμές
πρόσκρουσης ανεβάζουν πολύ ψηλά τον πήχυ της ασφάλειας. Στο εθνικό οδικό
δίκτυο το Citigo μπορεί άνετα να ταξιδέψει με την βελόνα του ταχυμέτρου
να είναι κολλημένη στα 130 χλμ. την ώρα και μάλιστα πολύ οικονομικά ενώ
αν το πιέσει ο οδηγός του και αγγίξει τα όρια αυξάνεται ανάλογα και ο
θόρυβος. Εν κατακλέιδι η άνεση που προσφέρει το Citigo είναι κορυφαία
για την κατηγορία, κάτι πολύ σημαντικό για αυτοκίνητο πόλης και η
συμπεριφορά του σε δρόμους έξω από την πόλη, όπου μπορείς να κινηθείς
χωρίς τους περιορισμούς της πυκνής κυκλοφορίας, είναι απολύτως
προβλέψιμη και φιλική.
Υπέρ
- Σχεδίαση
- Εξοπλισμός
- Μηδενικά Τέλη
- Ελεύθερο στο Δακτύλιο
- Κατανάλωση
Κατά
- Θόρυβος κινητήρα στις υψηλές στροφές
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !