Με μια διαφημιστική εκστρατεία υπό τον τίτλο «Scroogled», η Microsoft στρέφεται ευθέως κατά των υπηρεσιών της Google και του Gmail.
Aρχικός στόχος της καμπάνιας ήταν η υπηρεσία Google Shopping, με τη Microsoft να κατηγορεί τη Google ότι τα αποτελέσματα των αναζητήσεων της, βγαίνουν με βάση τις πληρωμένες διαφημίσεις και όχι με κριτήριο τη σχετικότητα τους με αυτό που ζητάει ο χρήστης.
Αυτή τη φορά, η μεγάλη εταιρεία πληροφορικής στρέφεται εναντίον του γνωστού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Gmail, υποστηρίζοντας την άποψη πως η μηχανή της Google αναζητά λέξεις-κλειδιά μέσα από τα εμπιστευτικά e-mail των χρηστών ώστε να πετύχει στοχευμένη διαφήμιση και κάνει λόγο για κατάφωρη παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους. Τονίζεται δε, πως το 70% των χρηστών έχουν πλήρη άγνοια για τη συγκεκριμένη τακτική, ενώ εξ αυτών που έχουν πλήρη επίγνωση, το 88% δεν την εγκρίνει.
Με τη σειρά της η Microsoft προτείνει τη χρήση του Outlook mail, που όπως εγγυάται η εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τέτοιες πρακτικές, σεβόμενη τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών.
http://www.koolnews.gr
0 σχόλια:
Speak up your mind
Tell us what you're thinking... !