E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Η γυναικα που βιωνει 100 οργασμους την ημερα!

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012


Ενώ πολλές γυναίκες αναζητούν δίχως επιτυχία τον τρόπο να βιώσουν οργασμό, μία 44χρονη νοσοκόμα από το Νιου Τζέρσεϊ βιώνει 100 την ημέρα!



Όμως η Κιμ Ράμσεϊ δε είναι καθόλου χαρούμενη με την κατάστασή της. Νιώθει διαρκώς ερεθισμένη και η παραμικρή κίνηση μπορεί να προκαλέσει την κορύφωση. Τα τρένα, η οδήγηση, ακόμα και οι δουλειές του σπιτιού της προκαλούν ηδονή, την οποία δεν μπορεί να ελέγξει.



“Μπορεί οι περισσότερες να λένε “Ω, ναι”, αλλά εγώ λέω “Όχι πάλι”, περιγράφει η 44χρονη γυναίκα στην εφημερίδα Sun.

Οι γιατροί αποδίδουν αυτή την κατάσταση σε ένα ατύχημα που είχε πριν 10 χρόνια όταν έπεσε από τις σκάλες και προκάλεσε διαταραχή της “επίμονης διέγερσης των γεννητικών οργάνων”, εξ’ αιτίας κυστών που δημιουργήθηκαν στην σπονδυλική της στήλη.

Οι αλλεπάλληλοι οργασμοί της προκαλούν πόνο, εξάντληση αλλά και την εμποδίζουν από το να κάνει μία φυσιολογική ερωτική σχέση.

“Άλλες γυναίκες διερωτώνται πώς να έρθουν σε οργασμό. Εγώ δίνω μάχη για να σταματήσω τους δικούς μου”, λέει η ίδια.


Τα προβλήματα της άρχισαν μετά το σεξ με το σύντροφό της το 2008. “Ήμουν σε οργασμό επί τέσσερις ημέρες, νόμιζα πως θα τρελαθώ! Μου συνέβη ξανά με έναν άλλο σύντροφό μου, δοκίμασα να το σταματήσω με το να καθίσω πάνω σε παγωμένα φασόλια!” αφηγείται.


http://www.radar.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger