E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

BOΜΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΑΝΑ: ΣΤΟ 12% ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΝΔ!!!

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014


Πριν απο λίγο ο γνωστός δημοσκόπος και καθηγητής στατιστικής του πανεπιστημίου Αθηνών καθηγητής Πανάς εξαπέλυσε βόμβα-μεγατόνων για τα…πολικά ποσοστά του Μεσσήνιου και της συμμορίας του…


Ο καθηγητής αναλύοντας τα μαύρα μαντάτα του ευρωβαρόμετρου για την Ελλάδα στο ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ εκτίμησε ότι η Νέα Δημοκρατία στις επερχόμενες ευρωεκλογές δεν θα ξεπαράσει το 12-13%, στη Δεύτερη θέση με 14% θα βρεθεί η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ενώ στην πρώτη θέση θα βρεθεί ο ΣΥΡΙΖΑ με ποσοστό 20%… 

Τα ποσοστά αυτά να τα θυμάστε, γιατί ο Πανάς μέχρι σήμερα δεν έχει πέσει ποτέ έξω!!!

http://kostasvaitsis71.blogspot.gr/


Share this article :

2 σχόλια:

  1. Τα «κόκκινα» λεφτά με το μηδενικό επιτόκιο.

    Σε αντίθεση με τον Σίμο Κεδίκογλου, , ο Τέρενς Κουίκ παραμένει σταθερός στις θέσεις του και τις απόψεις του. Στο βίντεο (κλικ στο screenshot), το οποίο μας θυμίζει το εξαιρετικό smartpost, ο Τέρενς Κουίκ τεκμηριώνει, με χαρτί και καλαμάρι, πώς ο ΓΑΠ αρνήθηκε τα ''κόκκινα'' λεφτά με το μηδενικό επιτόκιο.
    Στην άποψη αυτή παραμένει βαλσαμωμένος ο Κουίκ ακόμη και σήμερα. Φήμες, μάλιστα, τον θέλουν να βρίσκεται με μία απόχη στον έξοδο του αγωγού φυσικού αερίου στην Αλεξανδρούπολη και να μαζεύει τα ρούβλια ένα-ένα!
    Mη στηθείτε το πουρνό για αυτόγραφο στην Αγωγού γωνία. Τότε, είναι η ώρα που κάνει τον Εκπρόσωπο Τύπου ενός κόμματος που -ναι- έχει λεπτά συμμετοχής στο σημερινό ελληνικό κοινοβούλιο #evolution

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε Πάνο μου,
    που ήσουνα στην Ικαρία της πεθεράς σου, και εμείς νομίζαμε ότι είχες πάρει ..άδεια για να πιάσεις..γεμάτα. και σου πήρε και λεφτά για τα παιδιά ???
    Αλλά εσύ είχες πάει για..πατάτες στο διπλανό οικόπεδο?
    Αχ βρέ πανούλη μου, παλληκάρι μου, λοκατζή μου εσύ. Πότε κτίστηκε και πότε λειτούργησε για ΠΡΩΤΗ φορά το… ξενοδοχείο???
    Και η επιθεώρηση πότε ήλθε και τι κοίταξε??? ΤΟ ΙΚΑ τι λεει, και οι καταστάσεις του ΦΠΑ που είναι? Υπάρχουν? Από πότε …υπάρχουν??
    Δείξτα όλα ρε πανούλι μου, που σε λένε καβουρομάνα και τσιγκούνι. Πές τους πως όλα τα κοψίδια και τις πριζόλες τις πλήρωσες όλες και με..ΤΟΚΟΥΣ ???
    Εσύ που σκάβεις τον λάκκο των άλλων και όλο πρώτος μέσα πέφτεις.
    Αχ βρε οικονομικέ υπολογιστή που αγοράζεις ανταλλακτικά φτηνά και τα πουλάς ακριβά.
    Αχ βρε πανούλη μου, πως μπορείς και τα "κρατάς" όλα στο μυαλούλι σου και δεν...χάνεσαι στη μέση της θάλασσας.
    Αχ παλικάρι μου που κάναμε χρυσά μάτια(αυγά:) να σε δούμε.
    Βουλευτής ήσουνα ή ο Σούπερ μαν ;
    Εσύ που έπιανες όλους τους κακούς και τους έριχνες στον ωκεανό του ..μεσονυκτίου.
    Εσύ έμπαινες στο Κουζινάδικο και τρέμανε τα μηχανήματα και τα τζάμια τους !
    Και έπαιξες και έχασες και τόσα εκατομμύρια όπως δηλώνεις. Τόσα λεφτά ρε Πανούλι μου που υπάρχουνε;
    Εγώ ζαλίζουμε και να τα ...γράψω.
    κι εσύ έχασες τόσα και ούτε ...δάκρυσες;
    Τότε τι έλεγε αυτός ο Μάκης ότι τον πήρες στο λαιμό σου. Καλά βρε Πανούλι μου, τόσο δυνατός είσαι που σήκωσε το Μάκη και τον πήγες βόλτα στο...λαιμό σου;
    Ρε πανούλι, τι κακιά η πεθερά σου. Να σου παίρνει λεφτά για να φιλοξενήσει τα ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΗΣ???? Καλά είσαι τόσο βλάκας, ή ΕΜΕΙΣ είμαστε έξυπνοι που γελάμε με τιε μαλακίες που γράφεις?
    Πανούλι μου κοιμήσου και είμαστε εμείς εδώ για σένανε . Μάλλον ανάποδα το έγραψα. Έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger