E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Μαραντόνα: Όταν ο Πελέ παίρνει λάθος χάπια λέει χαζομάρες (βίντεο)

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013



«Πιστεύω ότι ήμουν ο καλύτερος παίκτης που πέρασε ποτέ από τα γήπεδα. Γιατί να με συγκρίνουν με τον Πελέ; Η μητέρα μου, είπε ότι ήμουν πιο δυνατός και ότι εκείνος έπαιζε με παίκτες που δεν μπορούσαν να κουνηθούν στο γήπεδο» δήλωσε ο Μαραντόνα σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε από τη Νάπολη της Ιταλίας και δεν έχασε την ευκαιρία να πικάρει τον Πελέ λέγοντας πως: «Δεν μου αρέσουν οι συγκρίσεις με τον Πελέ γιατί λέει χαζά πράγματα. Όταν παίρνει λάθος χάπια λέει χαζομάρες».
 Το «χρυσό παιδί» του παγκοσμίου ποδοσφαίρου επέστρεψε στην αγαπημένη του πόλη έπειτα από οκτώ χρόνια. Στη Νάπολη, που έζησε μερικές από τις σημαντικότερες στιγμές του ως ποδοσφαιριστής, βρίσκεται για να διαλευκανθεί το θέμα που έχει προκύψει με την ιταλική εφορία τονίζοντας πως «Δεν σκότωσα κανέναν, είχα πίστη απλά στους ανθρώπους που υπέγραφαν τα συμβόλαιά μου. Εγώ δεν ήμουν καν στο δωμάτιο. Ήμουν σε προπονήσεις και δεν καταλάβαινα γιατί η ιταλική δικαιοσύνη μου ζητούσε 40 εκατομμύρια» .
Έξω από το ξενοδοχείο είχαν συγκεντρωθεί πλήθος κόσμου για να τον αποθεώσουν, ενώ εκείνος δεν έχασε την ευκαιρία να ρίξει μερικά «καρφάκια» και για τον Μέσι. «Ο Μέσι σχεδόν δεν άγγιξε την μπάλα στον αγώνα με την Μίλαν αλλά είναι ένας σπουδαίος παίκτης. Βέβαια, ακόμα θεωρώ ότι εγώ ήμουν καλύτερος», δήλωσε ο αργεντίνος σταρ.

Δείτε τους Ιταλούς να αποθεώνουν τον Ντιέγκο Μαραντόνα, έξω από το ξενοδοχείο στο οποίο έδινε τη συνέντευξη τύπου.


http://www.koolnews.gr


Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger