E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Το κορίτσι που του έκοψαν τη μύτη και τα αυτιά, χαμογελά ξανά! (ΦΩΤΟ)

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013


Η κοπέλα της φωτογραφίας ονομάζεται Aesha Mahammadzai, κατάγεται από το Αφγανιστάν και είναι 19 ετών. Πρίν από τρία χρόνια έζησε όσα οι υπόλοιποι βλέπουμε σε κινηματογραφικές ταινίες.

Προσπάθησε να αποδράσει από τον βάναυσο Ταλιμπάν σύζυγό της και την οικογένειά του, αλλά δεν τα κατάφερε. Την έπιασε και για να την τιμωρήσει τις έκοψε τη μύτη και τα αυτιά της.

Τελικά κατάφερε, σύμφωνα με τη dailymail, να ξεφύγει και πέταξε μέχρι την Αμερική, όπου οι γιατροί άρχισαν να της φτιάχνουν από την αρχή το πρόσωπο, χρησιμοποιώντας σιλικόνη και νερό.

Τρία χρόνια μετά, η 19χρονη πλέον Aesha γίνεται εξώφυλλο στο περιοδικό "Time" δηλώνοντας ότι είναι πολύ ευτυχισμένη με τα αποτελέσματα της χειρουργικής επέμβασης.

Έχοντας γίνει σύμβολο για τις γυναίκες στο Αφγανιστάν, δηλώνει: " Θέλω να πω σε όλες τις γυναίκες που κακοποιούνται και βασανίζονται να είναι δυνατές, να μην καταθέτουν τα όπλα και να μην χάνουν την ελπίδα τους".

Όσο για την ιστορία που κρύβεται πίσω από τη φωτογραφία με την ακρωτηριασμένη μύτη, την αφηγείται κάπως έτσι: " Κάθε μέρα ο σύζυγός μου και η οικογένειά του με κακοποιούσε, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Όταν αυτό έγινε αφόρητο, το έσκασα. Με συνέλαβαν και με έβαλαν στη φυλακή για πέντε μήνες. Όταν αποφυλακίστηκα με έστειλαν ξανά στον σύζυγό μου. Εκείνητη νύχτα με πήγαν στα βουνά. Έδεσαν τα χέρια και τα πόδια μου. Μου είπαν ότι η τιμωρία μου θα ήταν να μου κόψουν τη μύτη και τα αυτιά μου. Και τότε ξεκίνησαν να το κάνουν".


thestival.gr

Share this article :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger