Από το Blogger.
E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Κοινωνία – Σοκ! Η τριτοκοσμική εικόνα που κάνει το γύρο του διαδικτύου! Μαθήτρια τρώει από τα αποφάγια των συμμαθητών της στα σκουπίδια. Συγκλονισμένοι γονείς και δάσκαλοι στην Πάτρα.

Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013


Μάρτυρες μιας εικόνας που σοκάρει έγιναν διερχόμενοι αλλά και κηδεμόνες που βρέθηκαν πριν από λίγα εικοσιτετράωρα στον περιβάλλοντα χώρο Δημοτικού Σχολείου στα Ζαρουχλέϊκα της Πάτρας, όταν αντίκρισαν μια μικρή μαθήτρια να αναζητεί τροφή στα αποφάγια άλλων μαθητών.


Όπως γράφει σήμερα η τοπική εφημερίδα “Κόσμος” το περιστατικό συνέβη πριν από τρία εικοσιτετράωρα, όταν οι αυτόπτες μάρτυρες έβλεπαν την μικρή μαθήτρια να παίρνει στα χέρια της ένα μισοφαγωμένο σάντουιτς από τα σκουπίδια και να αρχίζει να το τρώει.

Τέτοιες εικόνες υποστηρίζουν πολλοί από τους κατοίκους της περιοχής είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο με τους μικρούς μαθητές να μην έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν ή να φέρουν μαζί τους ούτε λίγο ψωμί προκειμένου να φάνε στο διάλειμμα.

http://www.makeleio.gr/


Απίστευτο: Έκαναν αεροδιακομιδή για κάταγμα... πέους!


Καθημερινώς τα ελικόπτερα της Πολεμικής Αεροπορίας και του Πολεμικού Ναυτικού καλούνται να κάνουν αεροδιακομιδές ασθενών που μένουν σε νησιά και των οποίων η ζωή κρέμεται από μια κλωστή.

Ωστόσο, την Τρίτη ένα διαφορετικό περιστατικό απασχόλησε την Πολεμική Αεροπορία, αφού το ΕΚΑΒ κάλεσε ελικόπτερο για να παραλάβει από τη Σίφνο και να μεταφέρει στην αεροπορική βάση της Ελευσίνας έναν 48χρονο ασθενή με «ουρολογικό πρόβλημα» που έπρεπε να χειρουργηθεί, όπως ανακοινώθηκε επισήμως.



Όπως έγινε γνωστό από ιατρικές πηγές μετά την αεροδιακομιδή, ο ασθενής είχε κάταγμα πέους, το οποίο – πιθανόν – έπαθε κατά τη διάρκεια σεξουαλικής επαφής.



Τι είναι το κάταγμα πέους; Το πέος σε στύση αποκτά σκληρότητα που ρυθμίζεται βασικά από το γέμισμα 2 κυλινδρικών σχηματισμών (σηραγγωδών σωμάτων) με αίμα. Οι σχηματισμοί αυτοί περιβάλλονται από έναν ισχυρότερο χιτώνα (περιτονία), που προστατεύει το τοίχωμα των σηραγγωδών (στυτικός ιστός).

Κάποιες φορές λόγω βιασύνης, κακής στάσης, κακής λίπανσης ή βίαιου σεξ, προκαλείται ρήξη σε κάποιο σημείο των σηραγγωδών, που εκδηλώνεται με οξύ έντονο πόνο και μικρό ή μεγάλο αιμάτωμα,π ου μπορεί να συνοδεύεται κάποιες φορές και με αιματουρία, αν συμμετέχει και η ουρήθρα.


Έχουμε σε αυτή την περίπτωση ένα «κάταγμα πέους», το οποίο απαιτεί άμεση εκτίμηση από ειδικό Ουρολόγο, και τις περισσότερες φορές άμεση χειρουργική αντιμετώπιση (εντός το πολύ 8 ωρών), για να προληφθούν, μόνιμα προβλήματα στύσης.

http://us.lrd.yahoo.com


ΣΟΚ! ΤΟΥΣ ΕΚΑΨΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΣΕ ΦΟΥΡΝΟΥΣ – ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΗΡΙΩΔΙΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ (ΦΩΤΟ)


Αυτή είναι η πρώτη φωτογραφία από την σφαγή στην ΑDRA που δημοσιεύθηκε με κομπασμό στο twitter του ΜΜΕ Al_furqan που είναι ένα μέσο που πρόσκειται στην Al_Qaeda.


Η φωτογραφία απεικονίζει αποκεφαλισμένους πολίτες νεαρής ηλικίας και φέρει τη στάμπα της σημαίας της Al_Qaeda και τίτλο που περιγράφει τους αποκεφαλισμούς και τους διαμελισμούς απέναντι σε αυτούς που οι τρομοκράτες ονομάζουν Nusaires μία αναφορά στους αλαουίτες.


Τα πρώτα στοιχεία μιλούσαν για 90 αποκεφαλισμένες σωρούς πολιτών οι οποίες βρέθηκαν πεταμένες στο Σαββατιάτικο παζάρι της μαρτυρικής πόλης.Όμως έχουν διαπιστωθεί περίπου 400 θάνατοι πολιτών απ΄όλες τις ομολογίες.Στον αριθμό αυτόν συνυπολογίζονται και ολόκληρες οικογένειες οι οποίες απήχθησαν για να οδηγηθούν με οχήματα σε μεγάλη μονάδα αρτοποιείας όπου και τις έριξαν στους φούρνους.Τους έκαψαν ζωντανούς.(RT)Οι επιζήσαντες της ολέθριας καταστροφής καταθέτουν ότι οι τρομοκράτες δεν ήταν σύριοι,δεν μιλούσαν την συριακή και είχαν παράξενη προφορά.

Ο Mazhar Ibraheem σύριος γιατρός, γλίτωσε από βέβαιο θάνατο όταν ένοπλες ομάδες της Αλ Νόσρα,του Ισλαμικού Μετώπου και του ΙSΙS εισέβαλαν στην περιοχή Adraa al-Omalia στα περίχωρα της Δαμασκού, και σφαγίασαν κατοίκους της πόλης.


Ο Dr. Ibraheem, που κατάγεται από την επαρχία Ταρτούς είπε στο Breaking News Network ότι ήταν μάρτυρες όταν κάποιοι ένοπλοι παρεισείφρυσαν στην πόλη.

«Από τις πρώτες πρωινές ώρες, ακούγαμε πυροβολισμούς κάτω από το σπίτι μας το οποίο βρίσκεται μπροστά από ένα φούρνο.Συνειδητοποίησα ότι ήταν ανταλλαγή πυρών μεταξύ ενόπλων και των φρουρών του φούρνου.Οι ώρες περνούσαν δύσκολα.Δραπέτευσα με τη γυναίκα μου και την κόρη μου Κριστίν σε ένα κοντινό καταφύγιο όπου κρύβονταν δεκάδες πολίτες.Οι ένοπλοι διείσδυσαν και στο καταφύγιο και άρχισαν τα βασανιστήρια,τις εκτελέσεις και τις ανακρίσεις για το ποιός υποστηρίζει το καθεστώς και το ποιός δουλεύει για την κυβέρνηση.»

Οι εξτρεμιστές αντάρτες ακρωτηρίασαν τα χέρια εργαζομένων του δημοσίου ενώ σε άλλους έκοψαν τα κεφάλια και έκαναν φοβερά σωματικά βασανιστήρια μπροστά στα μάτια των παιδιών.Μετά από 3 ημέρες φρίκης στο καταφύγιο ο γιατρός διέφυγε με τη γυναίκα του και την οικογένειά του μαζί και με άλλες οικογένειες στην εθνική οδό όπου βρίσκεται εγκαταστημένος ο συριακός στρατός.

Ο γιατρός επίσης περιέγραψε όλες τις φρικιαστικές σκηνές που είδε αυτός και η οικογένειά του από πτώματα σε αποσύνθεση, αποκεφαλισμένα και διαμελισμένα που τα είχαν πετάξει στους δρόμους.


Η συζυγός του πρόσθεσε στον ανταποκριτή του ειδησεογραφικού στην Ταρτούς ότι αυτοί οι ένοπλοι δεν ήταν σύριοι και ότι έζησαν φοβερές ημέρες πριν καταφέρουν να δραπετεύσουν. Ο συριακός στρατός μας πρόστρεξε και μας βοήθησε να π΄με σε ασφαλές μέρος

Σήμερα η οικογένεια φιλοξενείται από τον κυβερνήτη της επαρχίας Ταρτούς.

Bρυξέλλες Πορφύρης Δ

http://www.makeleio.gr/




Η μαρτυρία της γυναίκας που βρήκε νεκρή τη Χριστίνα Ωνάση


Η καλύτερη φίλη της Χριστίνας Ωνάση και νονά της Αθηνάς μιλά για την απόφασή της να αποκαλύψει άγνωστες πτυχές της ζωής και, κυρίως, του μυστηριώδους θανάτου της τραγικής κληρονόμου.

Είκοσι πέντε χρόνια μετά τον θάνατο της Χριστίνας Ωνάση, το συμβάν που χάραξε και στοίχειωσε ανεπανόρθωτα η ζωή της, η Μαρίνα Δοδέρο αποφάσισε να γράψει βιβλίο για να κλείσει μια για πάντα τα στόματα που άνοιξε η φοβερή τραγωδία.

Το βιβλίο θα κυκλοφορήσει στην Αργεντινή τον Μάρτιο του 2014. Θα αποτελείται από εικοσιτέσσερα κεφάλαια (έχουν γραφτεί ήδη τα 20) και τις σημειώσεις του πρώτου κεφαλαίου, ακριβώς όπως τις κρατούσε για χρόνια τώρα η κυρία Δοδέρο, παρουσιάζει σήμερα στο "Έθνος της Κυριακής".

Ο τίτλος παραμένει ακόμη επτασφράγιστο μυστικό, καθώς το βιβλίο αποτελεί πόλο διεκδίκησης για τους διασημότερους εκδοτικούς οίκους της Γαλλίας όπου έζησαν οι Ωνάσηδες, αλλά και των χωρών της Λατινικής Αμερικής. Μάλιστα, προ ημερών τα δικαιώματα του ζητήθηκαν από το Χόλυγουντ για να γίνουν ταινία.

Η Μαρίνα Τσομλεκτσόγλου – Δοδέρο, γόνος Εμπειρίκου, είναι αυτή που είδε πρώτη τη νεκρή Χριστίνα στην μπανιέρα, που της έκλεισε τα παγωμένα μάτια, τη συνόδευσε στο νεκροτομείο συρόμενη από τον πόνο, και ξαγρύπνησε πλάι της στο παρεκκλήσι της ορθόδοξης Αρχιεπισκοπής στο Μπουένος Άιρες, την τελευταία της νύχτα στην Αργεντινή.

Στα χρόνια που ακολούθησαν τον χαμό της κόρης του Αριστοτέλη Ωνάση, ο μύθος για τον θάνατο της θέριεψε και τα βιβλία που γράφτηκαν γι αυτό αμέτρητα. Ποτέ όμως δεν μίλησαν οι άνθρωποι που έζησαν όσο κανείς άλλος τις μέρες, τις ώρες και τα λεπτά της Χριστίνας πριν φύγει.

"Ήμασταν στα 17 όταν γνωριστήκαμε, το καλοκαίρι του '66, σε ένα πάρτι των Κονιαλίδων που ήταν φίλοι των γονιών μας. Η αδελφή του Ωνάση, η Μερόπη Κονιαλίδη, μας σύστησε.

Σκέφτηκε ότι η ανιψιά της, η Χριστίνα, θα μπορούσε να κάνει καλή παρέα με την εγγονή του εφοπλιστή Τζορτζ Εμπειρίκου και δεν έκανε λάθος. Αμέσως δεθήκαμε και αγαπηθήκαμε" λέει.

"Την πρώτη φορά που μου ζήτησαν να γράψω βιβλίο για τη Χριστίνα, ήταν μερικές μέρες από το θάνατό της. Φυσικά μου ήταν αδύνατο να το κάνω. Ήμουν απίστευτα λυπημένη και βαθιά σοκαρισμένη. Έδωσα κάποιες συνεντεύξεις, αλλά ως εκεί" λέει η κ. Δοδέρο.

"Τώρα που πέρασαν τα χρόνια και επειδή η μνήμη της καταρρακώθηκε πολλάκις, ήθελα να δείξω την πραγματική Χριστίνα, να γράψω την αληθινή ιστορία και να ρίξω φως σε μια υπόθεση που με κυνηγάει.

Θέλω τη μέρα που θα φύγω κανείς να μην μπορεί να αμφισβητήσει το όνομα της Χριστίνας και το δικό μου. Να βγει η αλήθεια για τις γενιές που έρχονται" προσθέτει.

"Η Χριστίνα σε ανύποπτο χρόνο μου είχε πει πώς αν πάθαινε κάτι ήθελε εγώ να μεγαλώσω το παιδί. Για ένα διάστημα χάρη σε μια φίλη που δούλευε για τον Ρουσέλ, μάθαινα νέα.

Μετά τίποτε. Ποτέ δεν μπόρεσα να δω την Αθηνά... Πάντως η συνείδησή μου είναι ήσυχη και αυτό το βιβλίο είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνω" επισημαίνει.

Για το τελευταίο βράδυ της Χριστίνας αναφέρει:

"Ήταν μια πολύ ζεστή ημέρα, όλοι φορούσαν καλοκαιρινά ρούχα αλλά η Χριστίνα μπήκε στο εξοχικό φορώντας πουλόβερ και διαμαρτυρόμενη ότι κρυώνει.

Καθίσαμε στο τραπέζι και μου έκανε εντύπωση ότι μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, η Χριστίνα άρχισε να μιλάει για τον πατέρα της και τον αδελφό της, καθώς και για πολλά ακόμα θέματα για τα οποία δεν μιλούσε ποτέ!

Ήταν σαν να έκανε κάθαρση….." και προσθέτει:

"Γελώντας μου είπε πως είναι πολύ κουρασμένη και το μόνο που ήθελε ήταν ύπνο. Μου έδωσε ένα φιλί στον αέρα και είπε καληνύχτα στα ελληνικά. Αυτή ήταν η τελευταία φορά που την είδα ζωντανή".

Το επόμενο πρωί η Μαρίνα Τσομλεκτσόγλου-Δοδέρο αναζήτησε τη Χριστίνα και την βρήκε στη μπανιέρα.

"Δεν μπορούσα να πιστέψω τι συμβαίνει. Σε κατάσταση σοκ έτρεξα να βρω τον αδερφό μου. Μαζί με τον πρώην σύζυγό μου, Αλμπέρτο, ο Χόρχε μπήκε στο μπάνιο, σήκωσαν το σώμα και το ξάπλωσαν στο πάτωμα του δωματίου. Θυμάμαι τα μάτια της Χριστίνας ανοιχτά να κοιτάνε το άπειρο…".

ethnos



Μηχανή του χρόνου: Η απόπειρα δολοφονίας του Γιάννη Γκιωνάκη κατά της μητέρας του Φοίβου


Επιστρέφουμε 30 χρόνια πίσω, για μια υπόθεση που είχε προκαλέσει σοκ στην κοινή γνώμη. Ο διάσημος ηθοποιός Γιάννης Γκιωνάκης, είχε κατηγορηθεί για απόπειρα δολοφονίας. Πώς κατέληξε η υπόθεση


Τον Οκτώβριο του 1984, μια είδηση συγκλόνισε τον καλλιτεχνικό κόσμο και την κοινή γνώμη....



Διαβάστε στη Μηχανή του χρόνου, πώς ο δημοφιλής ηθοποιός Γιάννης Γκιωνάκης, έφτασε να πυροβολήσει την τότε σύντροφό του. Η σύλληψη, η προφυλάκιση και η εξαγοράσιμη ποινή.


Ο ηθοποιός, πυροβόλησε για ερωτικούς λόγους, την σύντροφό του Αφροδίτη Κοζανιτά, μέσα στο σπίτι της, στο Καστρί. Σύμφωνα με την Κοζανιτά, αυτή του ζήτησε να χωρίσουν και το ζευγάρι λογομάχησε. Κατά τη διάρκεια του καυγά, ο Γκιωνάκης έβγαλε το πιστόλι «Σμιθ & Γουέσον», που είχε πάντα μαζί του, την πυροβόλησε και έφυγε από το σπίτι.


Το θύμα, αν και τραυματισμένο, κατάφερε να ειδοποιήσει την αστυνομία, που τη μετέφερε στο νοσοκομείο ΚΑΤ. Εκεί, διαπιστώθηκε ότι έφερε διαμπερές τραύμα στον αριστερό ωμοθώρακα.


Ο Γκιωνάκης συνελήφθη και προφυλακίστηκε. Από την πρώτη στιγμή υποστήριξε, ότι ήταν αθώος και δεν είχε καμία πρόθεση να σκοτώσει τη σύντροφό του, την οποία, όπως έλεγε, υπεραγαπούσε. Οι δίκες κράτησαν περίπου δυόμισι χρόνια και ο Γκιωνάκης επηρεάστηκε πολύ σοβαρά σε ψυχολογικό επίπεδο. Πόσο μάλλον η Κοζανιτά, που δέχθηκε και τον πυροβολισμό.




Η κατάθεση της Κοζανιτά


Κατά την ακροαματική διαδικασία, η Αφροδίτη Κοζανιτά, περιέγραψε λεπτό προς λεπτό το μοιραίο βράδυ της 14ης Οκτωβρίου.


Όπως είπε, ο σύντροφός της, της τηλεφώνησε και της ζήτησε να συναντηθούν, γιατί δεν ήταν καλά. Υπέφερε από ζάχαρο και νωρίτερα είχε πάθει κρίση.


Το ζευγάρι συναντήθηκε στο σπίτι της Κοζανίτα στο Καστρί, όπου άκουγαν μια κασέτα με τραγούδια, που είχε γράψει ο Γκιωνάκης γι’ αυτήν.


Τότε, η Κοζανιτά, όπως κατέθεσε, βρήκε ευκαιρία και ξεκίνησε μια συζήτηση, που αν και είχαν επαναλάβει αρκετές φορές, δεν είχε οδηγήσει πουθενά.


Το θέμα ήταν η επισημοποίηση της σχέσης τους. Ο Γκιωνάκης ήταν ακόμα παντρεμένος, αλλά όπως έλεγε, δεν τον συνέδεε τίποτα με τη σύζυγό του.


Ωστόσο, δεν έπαιρνε την απόφαση να χωρίσει. Όταν εκείνη διαπίστωσε, ότι οδηγούνταν σε αδιέξοδο, του ζήτησε να διακόψουν τη σχέση τους. Εκείνος θόλωσε.


Της είπε, ότι δεν θα μπορούσε να ζήσει μακριά της. Αυτή, θυμωμένη, βγήκε από το δωμάτιο. Ο Γκιωνάκης την ακολούθησε και την πυροβόλησε τρεις φορές.


Αμέσως μετά έφυγε από το σπίτι. Η γυναίκα, στην αρχή, δεν είχε καταλάβει, ότι μια από τις σφαίρες είχε βρει στόχο και μόλις διαπίστωσε ότι ήταν χτυπημένη, κάλεσε την αστυνομία.


Παρακολούθηση με ψευδώνυμο


Αναφερόμενη στη σχέση τους, η Κοζανιτά είπε ότι είχε ερωτευθεί τον ηθοποιό, αλλά δεν άντεχε τα δύο μεγάλα του ελαττώματα: τη ζήλεια και την αθυροστομία του.


«Με υποψιαζόταν και έκανε απίθανα πράγματα. Με παρακολουθούσε συνεχώς με το ψευδώνυμο Δημητρακόπουλος και πολλές φορές στηνόταν κάτω από το σπίτι μου, για να δει ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει. Μου έκανε πολλές σκηνές», είπε το θύμα.


Στο τέλος της κατάθεσής της, εξέπληξε τους δικαστές και το ακροατήριο, αθωώνοντας με τα λόγια της τον Γκιωνάκη: «Σας διαβεβαιώνω, ότι δεν ήρθε με πρόθεση να με δολοφονήσει. Αν ήθελε να με σκοτώσει, θα τα είχε καταφέρει. Σίγουρα είχε ελαττώματα, αλλά δεν ήταν εγκληματική φυσιογνωμία».






Η απόφαση του δικαστηρίου


Αρχικά, ο Γκιωνάκης αντιμετώπιζε τη βαριά κατηγορία για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία.


Όταν ολοκληρώθηκαν οι καταθέσεις των μαρτύρων και του θύματος, ο εισαγγελέας μετέτρεψε το κατηγορητήριο σε επικίνδυνη σωματική βλάβη, με την αναγνώριση ελαφρυντικού, ικανοποιώντας τόσο τον ίδιο, όσο και τον συνήγορό του, Αλέξανδρο Λυκουρέζο.


Η ποινή που επιβλήθηκε τελικά στον ηθοποιό, ήταν 15 μήνες φυλάκιση και ήταν εξαγοράσιμη. Έτσι, ο ηθοποιός κατέβαλε το απαιτούμενο ποσό και αφέθηκε ελεύθερος.


Η Αφροδίτη Κοζανιτά, εκτός από σύντροφος και θύμα του Γιάννη Γκιωνάκη, είναι και μητέρα του γνωστού συνθέτη και στιχουργού Φοίβου. Ο ίδιος έχει αναφερθεί, κατά καιρούς σε συνεντεύξεις του, στη σχέση της μητέρας του με τον ηθοποιό, αλλά ποτέ δεν έχει σχολιάσει το περιστατικό του πυροβολισμού.


Η κόρη του Γιάννη Γκιωνάκη, η Πωλίνα, επίσης ηθοποιός, όταν ρωτήθηκε αν θα συνεργαζόταν με τον Φοίβο, είπε πως δεν έχει τίποτα να χωρίσει με τον συνθέτη και πως τα παιδιά δεν πρέπει να πληρώνουν τα λάθη των γονιών τους.

- See more at: http://www.paraskinia.com


Προσεύχεται στον Εωσφόρο ο Πάπας Φραγκίσκος;;; [Βίντεο]


Μήπως μας γελούν τα μάτια και τ’ αυτιά μας; Ή μήπως (ΦΡΙΚΤΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ!!!) ο Χριστός είναι γιος (!!!) του Λούσιφερ (Εωσφόρου), όπως ακούγεται στην παρακάτω παπική «προσευχή»…;


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Μάλλον δεν κάνουμε λάθος, ούτε…τρελαθήκαμε! Πρόκειται ΓΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ (!!!) «ΠΡΟΣΕΥΧΗ» (ή μάλλον ξεκάθαρη επίκληση του Σατανά!!!) των αιρετικών Ρωμαιοκαθολικών!!!

Δείτε κι ένα ακόμα σχετικό βίντεο:




Στέλνω τον θαυμασμό μου σε όλους τους Ελληνες



Ο Χαβιέρ Μπαρδέμ «ουρλιάζει» για όλους τους Ελληνες! Για την Ελλάδα της κρίσης που καθημερινά αγωνίζεται να σταθεί και πάλι στα πόδια της και να τραβήξει μπροστά...

Το νέο διαφημιστικό σποτ των Γιατρών Χωρίς Σύνορα που προβάλλεται από την αρχή της εβδομάδας, με πρωταγωνιστή και πάλι τον διάσημο Ισπανό ακτιβιστή ηθοποιό, συγκλονίζει για μια ακόμη χρονιά.

Στην περσινή εκστρατεία της οργάνωσης ο Μπαρδέμ είχε μιλήσει ελληνικά, συμβολικά, ώστε να δείξει ότι η αλληλεγγύη «για τον πόνο του άλλου» δεν έχει σύνορα. Φέτος η διαφήμιση ξεκινά με τον καταξιωμένο ηθοποιό να εμφανίζεται στο πλάνο κι ενώ ξεκινά να ουρλιάζει σπαρακτικά δεν ακούγεται τίποτα. Σαν ο πρωταγωνιστής να μπαίνει στο μυαλό και στο σώμα μας και να προσπαθεί να μας ξυπνήσει από τον εφιάλτη. «Αν κι εσύ πονάς επειδή εκατομμύρια άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε θεραπεία, ούρλιαξε. Ούρλιαξε τώρα!» μας προτρέπει ο εκφωνητής. Κι είναι εκείνη ακριβώς η στιγμή που ο Μπαρδέμ ξεσπά με όλη του τη δύναμη σε ουρλιαχτό. Κραυγή διαπεραστική, από τα βάθη της ανθρώπινης ύπαρξης. Που, επιτέλους, αναδύεται στην επιφάνεια για όλους εκείνους τους ανθρώπους που βιώνουν καθημερινά τον εφιάλτη της εξαθλίωσης, της φτώχειας και της ανέχειας, που υποφέρουν αλλά η φωνή τους δεν βρίσκει «ευήκοα ώτα».

Η συμμετοχή του Χαβιέρ Μπαρδέμ στην εκστρατεία «Παστίλιες για τον πόνο του άλλου» των Γιατρών Χωρίς Σύνορα έχει τεράστια απήχηση. Χωρίς αμφιβολία, ο σπουδαίος ηθοποιός δημιούργησε μια πραγματική επανάσταση αλληλεγγύης! Οπως δηλώνει στο «Εθνος της Κυριακής», «συγκινήθηκα πραγματικά και σίγουρα δεν είμαι εγώ αυτός που αξίζει τέτοια εκδήλωση αγάπης και υποστήριξης. Θα ήθελα να μεταφέρω τις ευχαριστίες και τον ειλικρινή θαυμασμό μου σε όλους τους Ελληνες!».

Και αν κάποιοι αναρωτιούνται γιατί αυτός ο μεγάλος ηθοποιός είναι υπέρμαχος της προσπάθειας αυτής σε Ελλάδα και Ισπανία, που τόσο πλήττονται από την κρίση, ο ίδιος απαντά με ξεκάθαρο τρόπο: «Συμμετέχω γιατί μου το πρότειναν οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα, μια οργάνωση που αξίζει την απόλυτη εμπιστοσύνη και εκτίμησή μου. Με αυτή την απίστευτη και ευρηματική ιδέα, οι Γιατροί μάς εξοικειώνουν με πολύ απλό τρόπο με τη σύνθετη πραγματικότητα των ''ξεχασμένων'' ασθενών. Επίσης, είναι μια οργάνωση αποτελεσματική. Υποστηρίζοντάς την, με ελάχιστη προσωπική προσπάθεια, το αποτέλεσμα είναι άμεσο και το έργο της τεράστιο. Η είδηση πως στην Ισπανία κατάφερε τόσος κόσμος να συνεισφέρει στην ανακούφιση χιλιάδων ασθενών -ο καθένας στο μέτρο των δυνατοτήτων του, αλλά και ως μέρος μιας συλλογικής προσπάθειας- είναι από μόνη της ικανή να φέρει ''συμπτώματα'' πόνου για τον άλλο και στην Ελλάδα».

Αυτός είναι ο Μπαρδέμ... Ενας βραβευμένος με Οσκαρ ηθοποιός που θέλει να πει και στους Ελληνες ότι στα δύσκολα αυτό που έχει σημασία είναι να δείχνουμε αλληλεγγύη, να μένουμε άνθρωποι. Και μπορεί να μην έχει καταφέρει μέχρι σήμερα να επισκεφθεί την πατρίδα μας, αλλά το συνεργείο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα που βρέθηκε μαζί του στα γυρίσματα στη Μαδρίτη τού έκανε πολλά δώρα με άρωμα... Ελλάδας. Ενα αγαλματίδιο από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, λικέρ μαστίχα από τη Χίο, γλυκό βύσσινο από τη Νάξο και φυσικά οι παστίλιες με μέλι και θυμάρι ήταν τα πολύτιμα δώρα της ελληνικής αποστολής.

Αντιστάρ
Από τη φύση του ο Μπαρδέμ είναι άνθρωπος ελεύθερος, πολιτικοποιημένος, ανήσυχο πνεύμα, αλλά χωρίς σταριλίκια, εγωκεντρικούς καθωσπρεπισμούς και παράλογες συμπεριφορές. Ακόμα και χαλαρώνοντας μετά τα γυρίσματα της διαφημιστικής καμπάνιας, όπως μας αποκάλυψαν οι Ελληνες Γιατροί Χωρίς Σύνορα, ο Χαβιέρ συζητούσε μαζί τους για την κατάσταση στη χώρα μας, τη Συρία και την Παλαιστίνη. Πρόκειται για έναν οξυδερκή άνθρωπο, πολύ καλά ενημερωμένο και βαθιά ευαισθητοποιημένο για τους ανθρώπους που υποφέρουν.

Ηταν μάλιστα και στην πρώτη γραμμή των διαδηλώσεων στην Ισπανία του περασμένου Ιουλίου, μαζί με άλλους καλλιτέχνες, οι οποίοι κρατούσαν πλακάτ που έγραφαν «Δεν θα υπάρξει ειρήνη», «Ο πολιτισμός δεν είναι πολυτέλεια» και «Η δική μας περικοπή θα γίνει με γκιλοτίνα!». Ο ηθοποιός είχε προχωρήσει και σε σκληρές δηλώσεις κατά της κυβέρνησης Ραχόι, λέγοντας ότι «είναι άδικο γιατί η κυβέρνηση, αντί να υποχρεώσει τον χρηματοοικονομικό τομέα να πληρώσει για ό,τι έκανε, ρίχνει όλο το βάρος στους ανέργους, τους ασθενείς, τους συνταξιούχους. Σκοτώνουν το μέλλον μιας γενιάς».

Η στάση του Μπαρδέμ προς τα πολιτικά δρώμενα δεν είναι τυχαία, αφού προέρχεται από αριστερή οικογένεια. Ο θείος του, Χουάν Αντόνιο Μπαρδέμ, φυλακίστηκε από τον δικτάτορα Φράνκο για τις αντιφασιστικές του ταινίες κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου.

Οι έξι «καραμέλες... αλληλεγγύης» που περιέχει κάθε συσκευασία αποτελούν μια ανάσα αισιοδοξίας προερχόμενη από τον φτωχό ευρωπαϊκό Νότο. Το χαρακτηριστικό τους: «Εμείς τις παίρνουμε, κάποιοι άλλοι σταματούν να πονάνε!»... Είναι ο τρόπος που μπορούμε να βοηθήσουμε (με την αγορά κάθε συσκευασίας) τη δράση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα σε όλο τον κόσμο.



ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝΕΘ (διαφημιστής και εμπνευστής της ιδέας)
Η φωνή μας θα γίνει μία τεράστια κραυγή και θα φτάσει παντού

Αναμφίβολα οι δημιουργικές ιδέες έχουν τη δύναμη να αλλάξουν τον κόσμο. Εν καιρώ κρίσης όμως μια δημιουργική ιδέα αρκεί για να αρχίσει ένα καινούργιο ταξίδι σε μια νέα «Ιθάκη». Ο Χόρχε Μαρτίνεθ, διαφημιστής και δημιουργός της συγκεκριμένης εκστρατείας, μας αποκαλύπτει πώς ξεκίνησε η όμορφη αυτή ιστορία.

«Την ιδέα μού την ενέπνευσε μια έκθεση φωτογραφίας των Γιατρών Χωρίς Σύνορα με τον τίτλο: ''Μάρτυρες της Λήθης''. Μιλούσε για τα προβλήματα εκατομμυρίων ασθενών ανά τον κόσμο που πάσχουν από τις λεγόμενες ξεχασμένες ασθένειες, όπως ασθένεια του ύπνου, ελονοσία, φυματίωση...

Σκέφτηκα βλέποντάς την ότι υπάρχουν εκατοντάδες φάρμακα που μπορούν να απαλύνουν οποιονδήποτε δικό μας φυσικό πόνο. Τι μπορούμε να κάνουμε όμως όταν πονάμε για τους άλλους, για όλους εκείνους που βρίσκονται εκτεθειμένοι σε κενά του συστήματος υγείας, σε διαλυμένες δομές; Και πώς μπορούμε να τους βοηθήσουμε με έναν οικονομικό τρόπο, προσιτό σε όλους μας; Ετσι γεννήθηκαν οι παστίλιες.

Παστίλιες και εφαρμογή τους
Στο βάθος αυτής της ιδέας υπάρχει το κίνητρο του να κάνεις τον κόσμο καλύτερο, υπάρχει δηλαδή μια ουτοπική, επαναστατική σχεδόν διάθεση κι αυτό είναι κάτι που όλοι το έχουμε ανάγκη. Η διαφορά με τις άλλες καμπάνιες είναι ότι ουσιαστικά οι παστίλιες δεν είναι καμπάνια. Είναι ένα προϊόν, έστω συμβολικό, ιδιαίτερο, επαναστατικό. Η καμπάνια έρχεται δευτερευόντως να στηρίξει αυτό το προϊόν, να το διαδώσει, να κάνει σαφή τα μηνύματά του».

Για το γεγονός ότι η χώρα μας ανταποκρίθηκε εντυπωσιακά σ' ένα μήνυμα που «χτίσθηκε» στην Ισπανία, τον ίδιο δεν φαίνεται να τον εντυπωσιάζει. Οπως μας εξηγεί, «οι παστίλιες, ακριβώς επειδή είναι μια ιδέα τόσο πρωτότυπη όσο και απλή, μπορεί να λειτουργήσει παντού όπου υπάρχουν άνθρωποι που συναισθάνονται τον πόνο των άλλων ανθρώπων. Με αυτή την έννοια, θα μπορούσε να εφαρμοστεί παντού, σε οποιαδήποτε κοινωνία και χώρα. Ωστόσο, χάρηκα όταν έμαθα ότι η Ελλάδα ήταν η δεύτερη χώρα που θα υιοθετούσε την καμπάνια, γιατί οι Ισπανοί και οι Ελληνες μοιραζόμαστε κάτι κοινό αυτόν τον καιρό: την αγωνία μας για τα όσα συμβαίνουν στις ίδιες μας τις κοινωνίες.

Οταν πονάω φωνάζω
Αυτή η αγωνία μας δυνάμωσε ακόμα περισσότερο το συναίσθημα αλληλεγγύης μας για όσους υποφέρουν.

Η ''Κραυγή'' γεννήθηκε μέσα από τη σκέψη ότι όταν πονάω (για τον άλλο) φωνάζω. Αν φωνάξω εγώ, φωνάξεις κι εσύ, φωνάξουμε όλοι, τότε θα σχηματίσουμε μια τεράστια κραυγή που θα μπορεί να φτάσει παντού.Ελληνες και Ισπανοί μοιραζόμαστε τις ίδιες αγωνίες για τις κοινωνίες μας».



ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Ο Μπαρδέμ μας βοήθησε να μιλήσουμε στην ελληνική κοινωνία

«Η συμμετοχή του Μπαρδέμ μάς έδωσε τη δυνατότητα να μιλήσουμε στην ελληνική κοινωνία, σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία, για την αλληλεγγύη που οφείλουμε να δείξουμε στους ''ξεχασμένους'' και αποκλεισμένους από τη θεραπεία συνανθρώπους μας» λέει ο Χρήστος Χρήστου, πρόεδρος του ελληνικού τμήματος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα και συνεχίζει.

«Το σποτ μεταδόθηκε δωρεάν περισσότερες από 1.000 φορές. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι Παστίλιες και ο Μπαρδέμ ήταν για μέρες στην επικαιρότητα. Χάρη στο κοινό που μίλησε και τις αγόρασε, μέσα σε λίγους μήνες την πρώτη χρονιά, πωλήθηκαν περισσότερα από 350.000 κουτιά σε όλη τη χώρα.

Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα διέθεσαν 175.000 ευρώ στα προγράμματά τους στην Αθήνα και στον Εβρο, 60.000 στην Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, 65.000 στο Κονγκό και 50.000 στην εμπόλεμη Συρία.

Δεν ήταν όμως μόνο ο Μπαρδέμ. Αυτό όμως που είναι η πραγματική επιτυχία της εκστρατείας είναι η συνεργασία πολλών και διαφορετικών φορέων.

Οι Παστίλιες δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν, αν δεν είχαμε μαζί μας μεγάλη ελληνική εταιρεία φυσικών καλλυντικών, τους προμηθευτές της και φυσικά τους φαρμακοποιούς, οι οποίοι χωρίς κανένα απολύτως κέρδος, δημιούργησαν μια μοναδική αλυσίδα αλληλεγγύης».

Μαρίνας Ζιώζιου
marina@pegasus.gr


Τρόποι Αντιμετώπισης Μούχλας, Υγρασίας & Συμπύκνωσης


Η υγρασία η μούχλα & η συμπύκνωση είναι καταστάσεις εφιαλτικές που δημιουργούνπροβλήματα σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές αν δεν γνωρίζουν πως να τις αντιμετωπίσουν. Η υγρασία αποτελεί έναν από τους κύριους εχθρούς των κτιρίων όπου κι αν εμφανιστεί και τις περισσότερες φορές διαπιστώνουμε την ύπαρξη της με τη μορφή μούχλας.

Η υγρασία είναι το φυσικό μέγεθος το οποίο δείχνει την ποσότητα υδρατμών που υπάρχει στην ατμόσφαιρα ή στον συγκεκριμένο χώρο. Το πρώτο βήμα για την καταπολέμηση της είναι να αναγνωρίσουμε τι την προκαλεί. Υπάρχουν διάφορες μορφές υγρασίας με επιπτώσεις στα κτίρια όπως η ανιούσα υγρασία, οι συμπυκνωμένοι υδρατμοί ή εισχωρούσα υγρασία κ.α., οι οποίες αντιμετωπίζονται με διαφορετικούς τρόπους η καθεμία. Με τον όρο ανιούσα υγρασία, που είναι και η πιο διαδεδομένη, ονομάζουμε την υγρασία που προέρχεται από το έδαφος κι ανέρχεται σταδιακά στους τοίχους ενός κτιρίου. Οι τοίχοι που συνορεύουν με το έδαφος απορροφούν υγρασία και τη μεταφέρουν τριχοειδώς προς τα επάνω, προκαλώντας αποσαθρώσεις επιχρισμάτων, αποκολλήσεις κτλ. Επίσης, η ανιούσα υγρασία μπορεί να φθάσει από το έδαφος μέχρι και 1,5 μέτρο ύψος. Το φαινόμενο αυτό προκύπτει επειδή τα περισσότερα δομικά υλικά περιέχουν μικροσκοπικούς πόρους, που «απορροφούν» το νερό από το έδαφος και αναγκάζουν την υγρασία να ανέλθει. Οι πιο συνηθισμένες πηγές υγρασίας σε ένα σπίτι είναι η είσοδος νερού και υδρατμών από το υπόγειο ή τους τοίχους με διάχυση ή αέρια ρεύματα, η μαζική είσοδος νερού από ρωγμέςή ατέλειες, οι διαρροές σωληνώσεων, η υγρασία υλικών (νέα κτίρια) και οι υδρατμοί από μαγείρεμα, προσωπική υγιεινή, στεγνωτήρες, υγραντήρες κλπ.

Η ανάπτυξη της μούχλας οφείλεται κυρίως στις διαφορές θερμοκρασίας. Είναι συνηθισμένο φαινόμενο που εκδηλώνεται κυρίως στο εσωτερικό μέρος των αμόνωτων δομικών στοιχείωνπ.χ. δοκάρια, κολώνες, τοιχία. Τα σπόρια της μούχλας περιφέρονται με τον αέρα, κολλούν σε υγρές εσωτερικές επιφάνειες κι αναπτύσσουν αποικίες οι οποίες τρέφονται με οργανική ύλη που αποσπούν από χρώματα, ξύλο, μοκέτες, ταπετσαρίες και τοίχους. Την καταλαβαίνουμε από το πράσινο ή μαύρο χρώμα με το οποίο παρουσιάζεται. Για να αντιμετωπίσετε άμεσα κι απλά τη μούχλα, πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο, καλό είναι να βουτήξετε ένα σφουγγαράκι μέσα στην χλωρίνη και να το τρίψετε καλά στο σημείο που έχει παρουσιαστεί η μούχλα. Το αποτέλεσμα θα είναι να εξαφανιστεί σε μεγάλο βαθμό καθώς η μούχλα δεν είναι τίποτα άλλο από ζωντανούς οργανισμούς που απλά επιχειρούμε να απομακρύνουμε. Αν το σπίτι σας είναι παραθαλάσσιο κι έχετε έντονο πρόβλημα με την υγρασία, καλό είναι να χρησιμοποιήσετε απορροφητές υγρασίας. Οι απορροφητές υγρασίας είναι μικρές συσκευές που μπορούν να απορροφήσουν την υγρασία από τον χώρο σας και να την αποθηκεύσουν μέσα στο δοχείο τους. Εάν περιορίσετε την υγρασία, θα ελέγξετε και τη μούχλα. 

Για να καταπολεμήσουμε την υγρασία πρέπει να ελέγχουμε κατά το μέγιστο δυνατό την παραγωγή υδρατμών. Σε υγρούς χώρους όπως το μπάνιο και η κουζίνα καλό θα είναι να υπάρχειαπευθείας εξαερισμός προς τα έξω. Για παράδειγμα, ένα μισάνοιχτο παράθυρο αρκεί. Τυχόνδιαρροές από σωλήνα νερού πρέπει να επισκευάζονται άμεσα. Υπάρχουν επίσης, αντιμουχλικά πλαστικά τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε επιφάνειες οποιουδήποτε υλικού μετά από κατάλληλη προετοιμασία. Είναι ιδανικά για χώρους με αυξημένη παρουσίαση υδρατμών. Οιυαλοπίνακες πρέπει να είναι μονωτικοί και να μην αφήνουν θερμογέφυρες στο περίβλημα του κτιρίου.

Με τις μεθοδολογίες αυτές αποφεύγετε οριστικά τη μούχλα, αλλά δε λύνετε το πρόβλημα της συμπύκνωσης.

Συμπύκνωση τόσο στη Φυσική όσο και στη Χημεία ονομάζεται η μετατροπή αερίου σε υγρό ή στερεό. Οι διαφορές εσωτερικών – εξωτερικών θερμοκρασιών είναι ίσως ο κυριότερος παράγοντας επηρεασμού φαινομένων συμπύκνωσης. Πολύ χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίεςμπορεί να οδηγήσουν σε δραματική αύξηση των συμπυκνώσεων. Καθώς παγώνουν το κέλυφος του κτιρίου κι υποβιβάζουν το σημείο δρόσου των εσωτερικών επιφανειών, διευκολύνοντας έτσι το φαινόμενο της συμπύκνωσης. Η συμπύκνωση προέρχεται αποκλειστικά απο την ψύξη του αέρα . Ο ζεστός αέρας ψύχεται μόλις έρθει σε επαφή με τους κρύους τοίχους, δάπεδα , οροφές και υγροποιείται. Σ’ αυτό η μόνη λύση είναι η θερμομόνωση. 

 Newsletter 



Απίστευτο ξέσπασμα του Γκλέτσου! "Καταστρέψατε την Ελλάδα και θες και σεβασμό"! (Βίντεο)


Τα χώνει γερά ο Απόστολος Γκλέτσος, δήμαρχος Στυλίδας

Ποιος είδε τον Γκλέτσο και δεν τον φοβήθηκε, μετά από μια φράση του πρώην νομάρχη Φθιώτιδας Θανάση Χειμάρα, στη συνεδρίαση που έγινε σήμερα στην αίθουσα της οδού Αινιάνων για την παρουσίαση του ΕΣΠΑ στη Φθιώτιδα.






Καζάκης: «Ήδη έχουν κατατεθεί μερικές χιλιάδες αιτήματα για πλειστηριασμούς. Περιμένουν τη νέα χρονιά για να ξεκινήσουν»


Ανατριχίλα προκαλεί η δήλωση του οικονομολόγου Δημήτρη Καζάκη, οτι έχουν κατατεθεί χιλιάδες αιτήματα για πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, τα οποία περιμένουν απλά τη νέα χρονιά για να μπορούν να ξεκινήσουν.

«Η κατάργηση του Ν. Παπαθανασίου για την προστασία των μικροεπαγγελματιών και των μικρομεσαίων άνοιξε το δρόμο για τη λεηλασία της πρώτης κατοικίας», δήλωσε ο κ Καζάκης μιλώντας στο radio1d.gr.

Παρουσίασε την άρση των πλειστηριασμών ως ένα μέρος του σχεδίου ενοποίησης των τεσσάρων συστημικών τραπεζών.

« Η τακτική είναι να γίνει μία τράπεζα, να απορροφηθούν σιγά σιγά οι τέσσερις συστημικές τράπεζες και να γίνουν τρεις και μετά δύο. Ήδη, έχουν γίνει τρεις για να καταλήξουν σύντομα να γίνουν μία. Δημιουργούν μονοπώλιο. Με αυτόν τον τρόπο, οι τραπεζίτες θα καταφέρουν να συγκεντρώσουν σε μία, όλα τα περιουσιακά στοιχεία των τραπεζών ώστε να είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμη. Κυρίως μετά τους πλειστηριασμούς και τη συνένωση των τραπεζών θα επιστρέψουν τα κοράκια και να διαχειριστούν από κοινού και με συγκεντρωτικό τρόπο τα περιουσιακά στοιχεία του Έλληνα, εξηγεί ο κ Καζάκης.

Μίλησε για αλήτικη συμπεριφορά του κράτους όταν ο εφοριακός θα μπαίνει στο σπίτι σου χωρίς εισαγγελική εντολή, ή να αρπάξει ακόμη και τις τραπεζικές σου θυρίδες. «Μόνο οι Ναζί μεταχειρίζονται τέτοιες τακτικές» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το ΤΑΙΠΕΔ είναι ένας μοχλός εκποίησης της Δημόσιας περιουσίας, είπε, και μάλιστα σκέφτονται να μεταφερθεί στο Λουξεμβούργο και να το ελέγχουν οι ξένοι. Δια μέσω των τραπεζών και της εφορίας θα περάσει στα χέρια του ΤΑΙΠΕΔ και η περιουσία των Ελλήνων πολιτών για να ξεκινήσει η λεηλασία.

«Το τραπεζικό σχήμα που θα διαμορφωθεί δεν μπορεί κανείς να το γνωρίζει. Ωστόσο, είναι πώς όταν διαμορφωθεί θα έχει στόχο να διαχειριστεί την ακίνητη περιουσία και των κινητών αξιών που έχουν συσσωρεύσει οι τράπεζες», κατέληξε ο κ Καζάκης.

Ακούστε το ηχητικό απόσπασμα της συνέντευξης εδώ (η συνέντευξη στο 28ο λεπτό)

Danioliptes.gr



Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger