Από το Blogger.
E-mail επικοινωνίας: kanapedatosblogspot@yahoo.gr

Αυτη ειναι η πρωτη Ινδη που θα τσιτσιδωθει στo Playboy- Της απειλουν την ζωη [εικονες]

Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012


Η 28χρονη σταρ του Μπόλιγουντ Σερλίν Τσόπρα θα γίνει η πρώτη Ινδή που θα γδυθεί για χάρη του Χιού Χέφνερ, σπάζοντας ένα ισχυρό ταμπού που επικρατεί στην χώρα της.
«Έγινα η πρώτη Ινδή που πόζαρε γυμνή για το Playboy και κανένας δεν μπορεί να μου αφαιρέσει αυτό το επίτευγμα», δήλωσε η Σερλίν Τσόπρα η οποία έστειλε γράμμα στονΧέφνερ ζητώντας του να την γδύσει.
Μάλιστα, στα πλαίσια της φωτογράφησης, ταξίδεψε στο Playboy και γνώρισε από κοντά τον Χιου, δηλώνοντας στην συνέχεια τόσο εντυπωσιασμένη που «Σκέφτομαι να τον κάνω το είδωλό μου γιατί ζει με τους δικούς του όρους».
Παρότι η φωτογράφηση, που εντάσσεται στο τεύχος Νοεμβρίου, δεν θα κυκλοφορήσει στην Ινδία (όπου το Playboy απαγορεύεται), η απόφαση της Τσόπρα έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων.
Διάσημοι Ινδοί δημοσιογράφοι θεωρούν ότι δίνει λάθος πρότυπο σε μια χώρα όπου η σεξουαλική κακοποίηση γυναικών είναι καθημερινό φαινόμενο, ενώ ανώνυμοι χρήστες του twitter αναφωνούν «Δεν είναι καυτή, είναι αποκρουστική» και«Δεν είναι σταρ, έχει παίξει μόνο ρολάκια».


ΣΟΦΙΑ ΜΟΡΕΤΗ "Ο καυσωνας της Θεσσαλονικης"


Η Θεσσαλονικιά μοντέλα που έφερε τα πάνω κάτω στο Facebook με το λεοπάρ μπικίνι της.

Η Σοφία Μορέτη, ανερχόμενο αστέρι της ελληνικής πασαρέλας, φωτογραφίες της οποίας κοινοποιήθηκαν σε εκατοντάδες προφίλ και τα Like τελειωμό δεν έχουν.

Η Σοφία γίνεται η προσωποποίηση του καύσωνα που ταλανίζει την χώρα. Βασανίσου κι άλλο κοιτώντας τις φωτογραφίες της…



10 αγνωστα, εκπληκτικης ομορφιας νησια!


 Επτά ήπειροι και πέντε ωκεανοί, ενώ το νερό καλύπτει το 71% της επιφάνειας (από το οποίο 97% είναι θαλάσσιο νερό και 3% γλυκό νερό) στον πλανήτη Γη. Ως αποτέλεσμα αυτού, τα νησιά που υπάρχουν σε ολόκληρο τον κόσμο είναι αναρίθμητα, ενώ δεν είναι λίγα αυτά που δεν τα γνωρίζει κανείς ούτε ως όνομα καν, πόσω μάλλον ως εικόνα. 

Κι όμως, αυτά τα ανεξερεύνητα μέρη συνθέτουν κάποια από τα ωραιότερα φυσικά σκηνικά στον κόσμο, αν και είναι καλά «κρυμμένα» και μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα των απανταχού παραθεριστών. «Νησιά του μυστηρίου», όπως ονομάζονται, 10 από αυτά συμπεριλαμβάνονται στη λίστα με τα πιο εντυπωσιακά… άγνωστα νησιά του πλανήτη Γη, που δεν τα ξέρει κανείς (ή έστω, λίγοι τα γνωρίζουν) αλλά όλοι θα ήθελαν να τα μάθουν. Ο λόγος; Νομίζω οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους…

1. Ulleungdo, Νότια Κορέα

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

«Νησί χωρίς μόλυνση, φίδια και κλέφτες»! Έτσι είναι γνωστό το Ulleungdo Island ανάμεσα στους Νοτιο-Κορεάτες, οι οποίοι το επιλέγουν μετά μανίας, ειδικά όσοι επιθυμούν διακοπές… περιπέτειας. Ένας απλός παράδεισος επί της γης, βρίσκεται ανάμεσα στη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία και είναι ένα ιδανικό μέρος κυρίως για όσους λατρεύουν την πεζοπορία κατά μήκος των ακτών αλλά και τις δροσερές βουτιές σε καταγάλανα νερά.

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

2. Torres Strait Islands, Αυστραλία

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

Περισσότερα από 100 νησιά αποτελούν τα νησιά Torres Strait, που εκτείνονται από τη χερσόνησο Cape York Peninsula στην Αυστραλία φτάνοντας μέχρι τα σύνορα με την Παπούα Νέα Γουινέα. Όμως, μόνο τρία από τα νησιά Torres Strait «δέχονται» τουρίστες, ενώ τα υπόλοιπα κατοικούνται από ντόπιους. Καθένα από τα Torres Strait Islands έχει μοναδικούς πολιτισμούς και γλώσσες, ενώ οι φυσικές ομορφιές απλώς… κόβουν την ανάσα!

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

3. Yaeyama Islands, Ιαπωνία

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

Τα Νησιά Yaeyama, μαζί με τα Miyako και Okinawa Islands αποτελούν τα τρία βασικά νησιωτικά συμπλέγματα των Νήσων Okinawa. Τροπική βλάστηση, εντυπωσιακές παραλίες, καταδύσεις αλλά και παραδοσιακός τρόπος ζωής κάνουν τα νησιά αυτά έναν από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για απόδραση, ειδικά για όσους επιθυμούν να ξεφύγουν από την πολύβουη ζωή στις μητροπόλεις της Ιαπωνίας.

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

4. Socotra Island, Υεμένη

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

Άγνωστο νησί στους περισσότερους με απόκοσμο περιβάλλον αλλά και «θησαυρός» της βιοποικιλότητας, καθώς εδώ θα συναντήσει κανείς χιλιάδες ζώα και φυτά που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στη Γη. Παραλίες με λευκή άμμο και γαλάζια νερά ολοκληρώνουν και με το παραπάνω ένα απίθανο ταξίδι στην περιπέτεια!

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

5. Iles du Salut, Γαλλική Γουιάνα

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

Βρίσκεται στον Ατλαντικό Ωκεανό, σε μικρή απόσταση από τις βόρειες ακτές της Λατινικής Αμερικής, και αποτελείται από τρία βασικά νησιά: Royale, Saint-Joseph και Diable – το περίφημο «νησί του Διαβόλου» το οποίο υπήρξε από το 1852 έως το 1946 φυλακή για πολιτικούς κρατουμένους, μεταξύ των οποίων και ο Ντρέιφους. Αρχικά ολόκληρη η συστάδα ονομαζόταν IIes du Diable, ενώ μετά το 1946 επικράτησε η ονομασία Iles du Salut. Διακρίνεται για τις κατάφυτες εκτάσεις και τον εντυπωσιακό βυθό, ιδανικός για τους λάτρεις των καταδύσεων.

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

6. Koh Yao Noi, Ταϊλάνδη

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

Βρίσκεται στη μέση του κόλπου Phang Nga, όχι μακριά από το Πουκέτ, και αποτελεί ένα από τα τελευταία «προπύργια» της παρθένας άγριας φύσης στην περιοχή. Για το λόγο αυτό έχει μπει στη λίστα της Παγκόσμιας Κληρονομιάς από το 2002, ενώ ολόκληρο το νησί διακρίνεται για τη φιλική προς το περιβάλλον τουριστική ανάπτυξη. Πλήθος παραδοσιακών χωριών και κάτοικοι που παραμένουν πιστοί στα ήθη και έθιμα του παρελθόντος αλλά και μερικά από τα καλύτερα καταδυτικά σημεία στον κόσμο, κάνουν το Koh Yao Noi ένα χωρίς αμφιβολία «must place to be»!

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

7. Sovalye Island, Τουρκία

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

Tο νησί «Σοβαλιέ» βρίσκεται μόλις 20 λεπτά από το πολυσύχναστο λιμάνι Fethiye στην ακτή της Λυκίας στην Τουρκία. Χωρίς αυτοκίνητα και με ένα μόνο κατάλυμμα για τους τυχερούς επισκέπτες, ξεχωρίζει για τις εντυπωσιακές λευκές παραλίες αλλά και την πλούσια βλάστηση.

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

8. San Blas Archipelago, Παναμάς

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

Το San Blas αποτελείται από διάσπαρτα μικρά νησιά (350-400) με λευκή άμμο και ψηλούς φοίνικες που φτάνουν μέχρι τα γαλαζοπράσινα νερά. Ξεχάστε τα πολυτελή ξενοδοχειακά συγκροτήματα, καθώς τα μόνα καταλύμματα στο νησί είναι τα σπίτια των ψαράδων και για δείπνο στο τραπέζι… ό,τι βγάλουν κάθε μέρα με τις βάρκες τους.

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

9. Penghu Islands, Ταϊβάν

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

Είναι γνωστά και με την ονομασία «Pescadores», που στα Πορτογαλικά σημαίνει «ψαράδες», και πρόκειται στην ουσία για ένα αρχιπέλαγος στα ανοιχτά της δυτικής ακτής της Ταϊβάν. Αποτελείται από 90 μικρά νησιά και νησίδες, καλύπτοντας μια έκταση 141 τετραγωνικών χιλιομέτρων, που ξεχωρίζει για το υπέροχο γεωλογικό τοπίο. Μεγαλοπρεπείς κοραλλιογενείς ύφαλοι περιβάλλουν το νησί που γίνεται ένας δημοφιλείς προορισμός για δύτες και λάτρεις του υποβρύχιου ψαρέματος.

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

10. Langara Island, Βρετανική Κολομβία

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"!

Το νησί Langara είναι τμήμα τού Queen Charlotte Island στον Ειρηνικό Ωκεανό, που δεσπόζει σε ένα από τα πιο ποικίλα θαλάσσια οικοσυστήματα στον κόσμο, με πολλούς προστατευμένους κολπίσκους και λιμανάκια, ιδανικά για ψάρεμα. Η καλύτερη εποχή για να επισκεφθεί κάποιος το νησί είναι από τις αρχές Μαΐου έως τα τέλη Σεπτεμβρίου, για να δείτε δελφίνια, φάλαινες, φώκιες αλλά και αετούς και γεράκια.

perierga.gr - Τα 10 πανέμορφα "νησιά του μυστηρίου"! 


 

Η Madonna ειναι μια γαμ... στριπερ σε λουνα παρκ!


Με σκληρά λόγια μίλησε για την Madonna, ο Elton John. Ο διάσημος καλλιτέχνης εξοργισμένος από την κριτική που άσκησε η βασίλισσα της pop στην καλή του φίλη Lady Gaga, εξαπέλυσε επίθεση εναντίον της.
Σε συνέντευξή του στην εκπομπή “Sunday Night”, δεν δίστασε να την κριτικάρει ανοιχτά, λέγοντας πως η τραγουδίστρια υπήρξε “απαίσια” με την Lady Gaga και υπογραμμίζοντας πως δεν έχει δικαίωμα να κριτικάρει άλλους καλλιτέχνες, επειδή η καριέρα της έχει τελειώσει.


“Η Madonna είναι εφιάλτης. Συγγνώμη, αλλά έχει τελειώσει πια. Η περιοδεία της ήταν μια καταστροφή. Δεν θα μπορούσε να πάει χειρότερα Αν είχε λίγη κοινή λογική, θα είχε κάνει άλλον ένα δίσκο όπως το “Ray of Light”, και θα είχε μείνει μακριά από το χορό και τα σχετικά. Θα είχε μείνει μια μεγάλη pop καλλιτέχνης, και θα έκανε ωραίους pop δίσκους, κάτι που ξέρει πολύ καλά να κάνει”, είπε και συμπλήρωσε: “Αλλά όχι, η ίδια προσπάθησε να αποδείξει ότι είναι μια γαμ... στρίπερ σε λούνα παρκ!”


Γρεβενα: Δοντι μωρου ελεφαντα τριων εκατομμυριων ετων!


Έζησε πριν τρία εκατομμύρια χρόνια. Σ' έναν από τους τελευταίους παράδεισους της γης, με πλούσια βλάστηση και άφθονα νερά.

Ήταν περίπου δυο μήνων και, αν ήταν αρσενικό και έφτανε ως την ενηλικίωση, το πιθανότερο είναι ότι θα είχε χαυλιόδοντες μήκους πέντε μέτρων -ίσους δηλαδή με τους μεγαλύτερους που έχουν καταγραφεί και στο βιβλίο Γκίνες- και ίσως μερικά εκατοστά μεγαλύτερους.

Όλα αυτά προκύπτουν από το πρώτο δόντι (νεογιλός) ενός μωρού-ελέφαντα, που εντοπίστηκε στην περιοχή Μηλιά Γρεβενών και...
 είναι ο μικρότερος χαυλιόδοντας του μαστόδοντα Mammut borsoni στον κόσμο.

«Ενώ εργαζόμουνα πάνω στον προσδιορισμό νέων απολιθωμένων οστών και δοντιών από την περιοχή της Μηλιάς, ξεχώρισα ένα δείγμα, μήκους 4-5 εκατοστών. Αυτό το μικροσκοπικό απολίθωμα είχε παραδοθεί στο Μουσείο το 2009 από τον κ. Θωμά Τζημόπουλο, ο οποίος το είχε ανακαλύψει στη θέση Μηλιά 9. Η αναγνώριση του δείγματος δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Ο Ντικ Μολ, επιστημονικός συνεργάτης του Μουσείου της Μηλιάς, κατάφερε, μέσα σε μεγάλο ενθουσιασμό, να προσδιορίσει το δείγμα. Αυτό το μικρό απολίθωμα ήταν ένας νεογιλός χαυλιόδοντας από ένα νεογέννητο μαστόδοντα, του είδους Mammut borsoni, ο οποίος πέθανε περίπου δύο μήνες μετά τη γέννησή του. Σύμφωνα με τον Ν. Μολ, αυτή είναι η πρώτη φορά που ανακαλύπτεται ένα τέτοιο μοναδικό απολίθωμα από ένα τόσο νεαρό μαστόδοντα. Το νέο αυτό δείγμα θα ρίξει άπλετο φως στη μελέτη της ανάπτυξης και του τρόπου ζωής -την ηθολογία και τη βιολογία- των μαστόδοντων, οι οποίοι ζούσαν πριν από τρία εκατομμύρια χρόνια στην περιοχή» τόνισε στον «ΑτΚ» η αναπληρώτρια καθηγήτρια Ευαγγελία Τσουκαλά, επιστημονική υπεύθυνη των παλαιοντολογικών ερευνών και του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Μηλιάς Γρεβενών.

«Προς το παρόν μπορούμε να πούμε κάποια πράγματα για τη μορφολογία του. Οτι δηλαδή, ενώ στους ανθρώπους το νέο δόντι βγαίνει από κάτω προς τα πάνω, εδώ φαίνεται ότι το νέο δόντι έσπρωχνε από πίσω προς τα μπρος για να πάρει τη θέση του, μια ιδιομορφία όλων των προβοσκιδοτών. Αυτό που μπορούμε επίσης να πούμε είναι ότι πριν τρία εκατομμύρια χρόνια έζησε σε μια περιοχή που έμοιαζε με ζούγκλα, είχε άφθονη βλάστηση και νερά και θερμό κλίμα. Κάπως σαν τον τελευταίο παράδεισο», πρόσθεσε η κ. Τσουκαλά.


Διαβάζοντας τα βιβλία του παρελθόντος

Τη μοναδικότητα του ευρύματος επιβεβαιώνει και ο Μολ, ο οποίος σε επικοινωνία με τον «ΑτΚ» διευκρίνισε: «Εργάζομαι με την κ. Τσουκαλά και την ταλαντούχα ομάδα της από το 2007 και όταν εντοπίσαμε τους μεγαλύτερους χαυλιόδοντες του μαστόδοντα Mammut borsoni στον κόσμο -μήκους πέντε μέτρων που έχουν καταγραφεί και στο βιβλίο Γκίνες- ήταν εκπληκτικό, επειδή ήταν τόσο τεράστιοι, που έκαναν ακόμα και τους λίγους ανά τον κόσμο ειδικούς να αναρωτιόμαστε πώς είναι δυνατόν ενας μαστόδοντας να φέρει τόσο μεγάλους και βαρείς χαυλιόδοντες. Το συγκεκριμένα είναι ένα μοναδικό εύρυμα, που δεν έχει καταγραφεί όμοιο του ποτέ πριν. Είναι ο μοναδικός μικρότερος χαυλιόδοντας ενός μωρού-μαστόδοντα Mammut borsoni στον κόσμο. Μελετώντας ευρύματα σαν και αυτό είναι σαν να διαβάζουμε τα βιβλία του παρελθόντος. Το μωρό πρέπει να ήταν περίπου δυο μηνών και απ' όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω δεν έτρωγε παρά θήλαζε από τη μητέρα του, προφανώς πολλά λίτρα γάλα. Αν το μωρό ήταν αγόρι, θα μπορούσε μεγαλώντας να έχει χαυλιόδοντες ίσους με τους μεγαλύτερους χαυλιόδοντες που έχουν βρεθεί στον κόσμο -αυτούς στη Μηλιά- και ενδεχομένως και μερικά εκατοστά μεγαλύτερους. Το σημαντικό είναι ότι έχουμε βάλει τη Μηλιά στο χάρτη της ''παλαιοντολογικής κοινότητας''».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κ. Τσουκαλά και ο κ. Μολ πρόκειται να παρουσιάσουν τα νέα δεδομένα από την έρευνα του ευρύματος στο Διεθνές Συνέδριο για τα Μαμούθ και τους συγγενείς τους το Μάιο του 1913, στην Αλάσκα.


Ο νεογιλός χαυλιόδοντας του μωρού μαστόδοντα Mammut borsoni στη συλλογή του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας της Μηλιάς

krasodad 

 

Gadgets: Τα 10 πιο στιλατα ολων των εποχων

Είναι γεγονός πως διανύουμε την «χρυσή» εποχή των gadgets. Αμφιβάλλετε; Ένας γρήγορος… έλεγχος στις τσέπες ή το γραφείο σας θα σας πείσει: USB Stick για μεταφορά αρχείων, smartphone, iPod ή Mp3 player για μουσικά διαλείμματα, wireless ποντίκι, ψηφιακή φωτογραφική μηχανή και ένα σωρό ακόμα συσκευές που διευκολύνουν τη ζωή μας και αποτελούν καθημερινό μέρος της. 
Όμως το έδαφος για την εμφάνιση όλων των παραπάνω gadget (και πολλών ακόμα) είχε αρχίσει να… προετοιμάζεται εδώ και αρκετές δεκαετίες από τους «προγόνους» τους. Συσκευές που στην εποχή τους εντυπωσίασαν το αγοραστικό κοινό με τη χρηστικότητα, την ποιότητα και το design τους. Συσκευές που μας ταξιδεύουν αρκετά χρόνια πίσω, όταν η τεχνολογία του 3D ήταν… χειροκίνητη, οι κασέτες κυριαρχούσαν στην φορητή μουσική και οι φωτογραφικές μηχανές «έψαχναν» ακόμα το στιλ που θα τις καθιέρωνε στο κοινό. 
Ιδού 10 gadget από το μακρινό (και κοντινό) παρελθόν που έδειξαν τον δρόμο με το στιλάτο design και τη λειτουργικότητά τους. 
ViewMaster 3D Viewer (1939) 

Το παιχνίδι που μας έκανε να συνειδητοποιήσουμε πόσο… φοβερές ήταν οι τρισδιάστατες εικόνες και (άθελά του) μας έφερε για πρώτη φορά σε επαφή με τον τρισδιάστατο κινηματογράφο, πολλές δεκαετίες πριν το Avatar. To αρχικό του target group ήταν οι ενήλικες, όμως σύντομα μεταμορφώθηκε σε παιχνίδι για τα πιτσιρίκια, ενώ πρόσφατα η Fisher-Price ανακοίνωσε την επανακυκλοφορία του, σε πιο εξελιγμένη μορφή. 

Wurlitzer Peacock Jukebox (1941) 

Το μηχάνημα που γαλούχησε χιλιάδες έφηβους και αποτέλεσε την πρώτη μορφή music sharing και… κοινωνικοποίησης σε πάρτι, δημιουργήθηκε από την εταιρεία Wurlitzer και συγκεκριμένα από τον σχεδιαστή Paul Fuller. Ο Fuller χρησιμοποίησε ένα ειδικό είδος πλαστικού (catalin), σωλήνα και ένα σωρό ακόμα υλικά για να μετατρέψει ένα απλό μηχάνημα αναπαραγωγής μουσικής σε μια καλλιτεχνική… δήλωση. 

Leica M3 Camera (1954) 

Το 1958 ο «σκληρός» Τσαρλς Μπρόνσον κάνει ένα διάλειμμα από τις macho ταινίες του, πρωταγωνιστώντας στο τηλεοπτικό “Man with a Camera” και λανσάρει για πρώτη φορά στη μικρή οθόνη την θρυλική Leica M3. Στιλάτη και εύκολη στη χρήση της, αποτέλεσε άμεσο best seller για πολλά χρόνια και ταυτόχρονα επηρέασε τον σχεδιασμό των μετέπειτα ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών. 

Philco Predicta TV (1958) 
Την δεκαετία του '50 οι τηλεοράσεις της Philco θεωρήθηκαν πολύ ριζοσπαστικές για το συντηρητικό κοινό της εποχής και έκαναν τόσο χαμηλές πωλήσεις που οδήγησαν την εταιρεία σε χρεωκοπία. Όμως σήμερα, οι ιδιόμορφες οθόνες με τις χαρακτηριστικές καμπύλες δείχνουν πιο… cool από ποτέ και οι μοντέρνες εκδοχές τους έχουν γίνει ανάρπαστες. Η τάξη αποκαθίσταται. Έστω και πέντε δεκαετίες μετά. 

Bell Princess Telephone (1959) 
Πιθανώς το πιο εμβληματικό σταθερό τηλέφωνο όλων των εποχών, το Princess αποτελεί δημιουργία του θρυλικού σχεδιαστή Henry Dreyfuss, κυκλοφόρησε σε πολλά χρώματα και ήταν πολύ πιο κομψό από τα χοντροκομμένα μαύρα τηλέφωνα γραφείου που κυκλοφορούσαν εκείνη την εποχή. 

Γραφομηχανή IBM Selectric (1961) 

Η καινοτόμος σειρά γραφομηχανών από τον επικεφαλής designer της IBM Eliot Noyes, έφερε την επανάσταση στα γραφεία όλων των επιχειρήσεων παγκοσμίως όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε το 1961. Μεγαλύτερη ταχύτητα, χρήση πολλών γραμματοσειρών, συμβόλων, άλλων γλωσσών, σημαντική μείωση του όγκου των μηχανών, ήταν μερικά μόνο από τα εκπληκτικά (για την εποχή) χαρακτηριστικά της ιστορικής αυτής σειράς με την χαρακτηριστική ενσωματωμένη περιστρεφόμενη μπάλα. 

Polaroid SX-70 Camera (1972) 
Αναμφίβολα ένα από τα πιο «λαμπρά» gadget παγκοσμίως. Εμφανίστηκε στην αγορά το 1972 και αποτέλεσε την πρώτη SLR φωτογραφική μηχανή της οποίας το φιλμ εμφανιζόταν μόνο του, χωρίς να απαιτείται καμία απολύτως παρέμβαση από τον φωτογράφο. Έκτοτε ακολούθησαν δώδεκα εξελιγμένα μοντέλα της μέχρι και το 1981, όταν και σταμάτησε η παραγωγή της. Μέχρι τότε, είχε πουλήσει παραπάνω από 13 εκατομμύρια κομμάτια παγκοσμίως. 

Sony Walkman (1979) 
Ήταν 1η Ιουλίου 1979 όταν η Sony έριξε στην αγορά το προϊόν που έμελλε να γράψει τη δική του ιστορία στην φορητή μουσική. Ήταν το πρώτο Walkman με κασέτα (ρίγη συγκίνησης) και παρά το γεγονός ότι τον πρώτο μήνα πούλησε μόλις τρεις χιλιάδες κομμάτια, έγινε εν τέλει ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά προϊόντα σε πωλήσεις, φτάνοντας τα 200 εκατομμύρια τεμάχια στην τριαντάχρονη… καριέρα του. Η επαναστατική ιδέα πίσω από τον σχεδιασμό του ήταν απλή: πώς θα μπορούσε η μουσική να «μπει» σε ένα κουτί που δεν θα ήταν πολύ μεγαλύτερο από ένα πακέτο τσιγάρα;

IBM ThinkPad 700c (1992) 

To laptop – ορόσημο της ΙΒΜ αποτέλεσε τον ορισμό της έννοιας «χρηστικό», ενώ το design του με τα μαύρα πλήκτρα και το κόκκινο ενσωματωμένο mouse αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τις μετέπειτα γενιές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα νεώτερης γενιάς ThinkPad και Lenovo, ο σχεδιασμός των οποίων ελάχιστα διαφέρει από το 700c, ακόμα και σχεδόν είκοσι χρόνια μετά. 

Apple iPhone (2007) 
Πώς μπορεί το καλό design να αλλάξει τον κόσμο; Όταν η Apple παρουσίασε το πρώτο iPhone το 2007 στην έκθεση Macworld, η συσκευή ήταν τόσο φουτουριστική που ο κόσμος την κοιτούσε σχεδόν αποσβολωμένος. Μισή δεκαετία μετά, δύσκολα θα βρούμε κάποιο smartphone στην αγορά που δεν «οφείλει» τον σχεδιασμό και την αισθητική του στην πρωτοποριακή touch οθόνη του Jonathan Ive. 
in2life.gr

Οι Αντρες Με Τα Μαυρα 3

Μπορεί ο πράκτορας J (Will Smith) να έχει δει πολλά απίστευτα αυτά τα 15 χρόνια που φορά τα μαύρα, τίποτα όμως, ούτε καν οι εξωγήινοι, δεν τον ζορίζει περισσότερο από τον K (Tommy Lee Jones), τον γνωστό στριφνό και μυστικοπαθή συνεργάτη του. Ωστόσο, αυτή τη φορά, τόσο η ζωή του K όσο και το μέλλον του πλανήτη βρίσκεται σε κίνδυνο. Τώρα ο J να πρέπει να ταξιδέψει πίσω στο χρόνο προκειμένου να σώσει την κατάσταση. Εκεί θα συστηθεί ξανά με τον νεαρό ακόμα πράκτορα Κ (Josh Brolin) προκειμένου να σώσει εκείνον, την υπηρεσία αλλά και την ανθρωπότητα, ενώ θα ανακαλύψει κρίσιμα μυστικά που ο συνεργάτης του κρατούσε κρυφά.

Οι "Αντρες Με Τα Μαύρα" ταξιδεύουν πίσω στο χρόνο και επιστρέφουν με τρίτη ταινία, δέκα χρόνια μετά την τελευταία παρουσία τους στις αίθουσες. Αυτή τη φορά, στο κλασσικό δίδυμο των Smith - Jones παρεμβάλλεται ο Brolin που υποδύεται τη νεαρή βερσιόν του δεύτερου. Η γνωστή κωμική περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας μας φέρνει και πάλι αντιμέτωπους με το παλαβιάρικο σύμπαν της κόμικ δημιουργίας του Lowell Cunningham. 


cinemanews.gr

Ο μολυσμενος αερας προκαλει περισσoτερα εμφραγματα, απο την κοκαινη...



Η μόλυνση του αέρα ευθύνεται για περισσότερα εμφράγματα από όσα μπορεί να προκαλέσει η χρήση κοκαΐνης και συνιστά κίνδυνο για την καρδιά, ανάλογου μεγέθους με το αλκοόλ, σύμφωνα με μια νέα βελγική επιστημονική έρευνα.

Η σωματική υπερπροσπάθεια, το σεξ, ο θυμός, η μαριχουάνα, οι μολύνσεις του αναπνευστικού συστήματος κ.ά. μπορούν επίσης να προκαλέσουν έμφραγμα στους ανθρώπους, σε διαφορετικό βαθμό η κάθε περίπτωση, όμως η μόλυνση της ατμόσφαιρας, ιδίως από την υπερβολική κυκλοφορία οχημάτων, αποτελεί τον ένοχο που επιδρά στο αναλογικά μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Τιμ Νόουροτ του Κέντρου Περιβαλλοντικών Επιστημών του πανεπιστημίου Χάσελτ και της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Καθολικού Πανεπιστημίου Λουβέν του Βελγίου, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο ιατρικό περιοδικό "The Lancet", σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερ, τονίζουν ότι η μόλυνση του αέρα πρέπει να ληφθεί πλέον σοβαρά υπόψη, όσον αφορά τους κινδύνους για την καρδιά.

Πρέπει επίσης να παρακινήσει τους γιατρούς να σκεφτούν περισσότερο για τους περιβαλλοντικούς κινδύνους, οι οποίοι έχουν μεγαλύτερη σημασία από άποψη δημόσιας υγείας, σε σχέση με τους επιμέρους ατομικούς παράγοντες κινδύνου.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας θεωρεί την μόλυνση του αέρα «μείζονα περιβαλλοντικό κίνδυνο για την καρδιά» και εκτιμά ότι προκαλεί περίπου 2 εκατ. πρόωρους θανάτους παγκοσμίως κάθε χρόνο.

Οι Βέλγοι ερευνητές έλαβαν υπόψη τους δεδομένα από 36 προηγούμενες ιατρικές έρευνες και υπολόγισαν τον σχετικό κίνδυνο για την καρδιά από τους επιμέρους παράγοντες, καταλήγοντας ότι ο υψηλότερος κίνδυνος για τον πληθυσμό, αναλογικά, είναι η μόνιμη έκθεση των ανθρώπων στο κυκλοφορικό και την μόλυνση του αέρα, ενώ οι άλλοι παράγοντες (αλκοόλ, καφές, κοκαΐνη, θυμός, κούραση κ.ά.) έπονται σε βαθμό επικινδυνότητας.

Οι επιστήμονες διευκρίνισαν ότι σε ατομικό επίπεδο η κοκαΐνη είναι ο πιο πιθανός παράγων να "πυροδοτήσει" ένα έμφραγμα, όμως επειδή η χρήση της είναι σπάνια, ο κίνδυνος από αυτήν στο σύνολο του πληθυσμού είναι σχετικά μικρός. Αντίθετα, επειδή πάρα πολλοί άνθρωποι είναι συνεχώς εκτεθειμένοι στην περιβαλλοντική μόλυνση, ο παράγων αυτός είναι πιο σοβαρός για ένα πληθυσμό.

Αν και το παθητικό κάπνισμα δεν συμπεριλήφθηκε στους παράγοντες που επιβαρύνουν τον αέρα, οι ερευνητές είπαν ότι οι συνέπειες από αυτό είναι πιθανό να είναι παρόμοιες με την μόλυνση της ατμόσφαιρας, επισημαίνοντας ότι, σύμφωνα με προηγούμενες έρευνες, όπου εφαρμόστηκε απαγόρευση καπνίσματος στους δημόσιους χώρους, υπήρξε σημαντική μείωση των εμφραγμάτων.

Μια ξεχωριστή, αλλά συναφής έρευνα από επιστήμονες του Εθνικού Πανεπιστημίου της Ταϊβάν διαπίστωσε ότι τα αιωρούμενα σωματίδια στον μολυσμένο αέρα επηρεάζουν, μερικές φορές δραματικά, την λειτουργία των πνευμόνων των παιδιών, καθώς η εισπνοή τους προκαλεί φλεγμονή στους αεραγωγούς και μπορεί να πυροδοτήσει άσθμα ή να επιδεινώσει τα συμπτώματά του.

Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό της Αμερικανικής Εταιρίας Παιδιατρικής "Pediatrics", επισημαίνει ότι τα παιδιά είναι πιο ευάλωτα στην μόλυνση του αέρα, επειδή οι αεραγωγοί των πνευμόνων τους είναι μικρότεροι και το ανοσοποιητικό σύστημά τους λιγότερο ανεπτυγμένο.

http://e-ygeia.pblogs.gr

 

Βρηκε μεσαιωνικο μενταγιον στην κοιλια καρχαρια


Ένα μεσαιωνικό μενταγιόν που πιστεύεται ότι είναι του 11ου αιώνα βρέθηκε μέσα στην κοιλιά ενός μωρού καρχαρία στη νότια Μαλαισία.


Το μενταγιόν έχει από τη μία του όψη χαραγμένη τη μορφή μιας γυναίκας και από την άλλη έναν σταυρό με την επιγραφή ANTONII. Βρέθηκε χθες Τρίτη από μια νοικοκυρά την ώρα που καθάριζε το ψάρι για να το βράσει.
Το μενταγιόν φέρεται ότι φορούσαν πορτογάλοι στρατιώτες, για να έχουν τη θεϊκή προστασία, και είχαν αποικήσει τη Μαλαισία το 1511.
Η 47χρονη Σουσίλα Μενόν, κάτοικος της πόλης Κλεμπάνγκ, περίπου 120 χιλιόμετρα νοτίως της Κουάλα Λουμπούρ, είπε ότι καθάριζε τον καρχαρία που είχε αγοράσει από την αγορά ψαριών όταν είδε το μενταγιόν μέσα στο στομάχι του.
Τόνισε ότι ο σύζυγός της αποφάσισε να μη φάνε το ψάρι καθώς πιστεύει ότι το μενταγιόν μπορεί να έχει θρησκευτική αξία.
“Ο σύζυγός μου αισθάνεται ότι είναι ευλογία για την οικογένειά μας να έρχεται στο σπίτι μας ένα μενταγιόν από τα βάθη της θάλασσας. Θα το δοξάζουμε πάντα”, δήλωσε.


otherside

30 Ολυμπιαδες...27 επισημες αφισες: Ποσες αναγνωριζετε;

 
Φιλοτεχνημένες με κάποιο συγκεκριμένο όραμα ή απλά εικαστικές παρεμβάσεις του συγκεκριμένου χρονικού γίγνεσθαι, οι αφίσες των Ολυμπιακών Αγώνων έχουν τη δική τους ιστορία. Πόσες από τις επίσημες αφίσες όμως, είστε σε θέση να θυμηθείτε;
 
30 Ολυμπιάδες…27 επίσημες αφίσες (είχαμε και 3 ακυρώσεις λόγω Α’ και Β’ Παγκοσμίου Πολέμου) που μέχρι σήμερα κοσμούν και υπενθυμίζουν στην ανθρωπότητα την ευγενή άμιλλα και την ιστορία του παγκόσμιου αθλητισμού.
 
1896 – Αθήνα
Για τους πρώτους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες, δεν δημιουργήθηκε καμία αφίσα. Αντ’ αυτού χρησιμοποιήθηκε απλά το εξώφυλλο του επίσημου προγράμματος ως εικαστική αναφορά στην 1η Ολυμπιάδα, με την Κόρη -προσωποποίηση της Θεάς Αθηνάς- να προσφέρει τον κότινο συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον.
1900 – Παρίσι
Στο Παρίσι τα πράγματα άλλαξαν. Αρκετοί καλλιτέχνες έδωσαν τις ιδέες τους για μία πιο «επαγγελματική» αφίσα με θέμα τα διάφορα αθλήματα. Τα τρία παραδοσιακά όπλα της ξιφασκίας τελικά κέρδισαν. Η έμπνευση της αφίσας ανήκει στον Jean Pal.
1904 – Σεντ Λούις
Ένας ευρυγώνιος «φακός» γίνεται το μάτι των 3ων Ολυμπιακών Αγώνων, των οποίων η αφίσα λειτουργεί στην ουσία και ως καθημερινό πρόγραμμα, όπως την εμπνεύστηκε ο αναφερόμενος σε επίσημες πηγές ως σχεδιαστής St. John.
 
1908 – Λονδίνο
Το μεγάλο Ολυμπιακό Στάδιο «Sheperd’s Bush» είναι η καλύτερη διαφήμιση για τους Ολυμπιακούς του 1908 και οι Βρετανοί επέλεξαν να το αναδείξουν στην αφίσα …εν κινήσει με τον αθλητή να επιδίδεται στο σκάμμα. Πίσω βέβαια διακρίνεται η πισίνα και ο στίβος όπως τα φιλοτέχνησε ο A.S. Cope.
1912 – Στοκχόλμη
Είναι η πρώτη χρονιά που κυκλοφορεί και επίσημα… αφίσα. Περισσότερο «διεθνοποιημένη» και πολυπολιτισμική, η αφίσα της Στοκχόλμης του 1912 προβάλλει το αθλητικό πνεύμα των Αγώνων, με μία σημαία να κυματίζει. Ιδιαίτερα προκλητική για την εποχή της, η συγκεκριμένη αφίσα, απαγορεύτηκε σε αρκετές χώρες καθώς οι γυμνοί αθλητές ήταν… too much. Ο σχεδιαστής ήταν ο καθηγητής Olle Hjortzberg και η αφίσα κυκλοφόρησε σε 16 γλώσσες.
1920 – Αμβέρσα
Δημιουργός της αφίσας ήταν η Martha van Kuyck, ενώ ο βέλγος σκιτσογράφος Walter von der Ven την σχεδίασε. Με φόντο το «Notre Dame», απέναντι από τις σημαίες των εθνών που κυματίζουν και κεντρικό ήρωα τον δισκοβόλο -σαφής αναφορά στην αρχαιότητα- η Αμβέρσα υποδέχτηκε το 1920 τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
 
1924 – Παρίσι
Η γαλλική σημαία, δάφνινα κλαδιά και ημίγυμνοι αθλητές που χαιρετούν, δείχνουν πως δεν έχουν αλλάξει πολλά από τις προηγούμενες αφίσες των Ολυμπιακών Αγώνων που μένουν ακόμα πιστές στην αναφορά στην αρχαιότητα, τουλάχιστον όπως την εμπνεύστηκε ο Jean Droit.
1928 – Άμστερνταμ
Η έμπνευση του Joseph Johannes Rovers, αποτίει φόρο τιμή στο αρχαίο αθλητικό πνεύμα, που είναι διάχυτο και στην αφίσα του Άμστερνταμ το 1928, με ένα αθλητή να κρατά ένα κλαδί δάφνης, το σύμβολο της νίκης, ενώ στο κάτω μέρος κυματίζουν τα «χρώματα» της Ολλανδίας.
1932 – Λος Άντζελες
Ο σχεδιαστής της επίσημης αφίσας των Ολυμπιακών του Λος Άντζελες, Julio Kilenyi, οραματίστηκε τη δάφνη της ειρήνης και το αρχαίο ολυμπιακό αίσθημα, που συναντά την Αμερική στην αφίσα του 1932, με έναν σύγχρονο, σχεδόν 3D, αθλητή να σημαίνει την έναρξη των Αγώνων.
 
1936 – Βερολίνο
Πρόκειται για την πρώτη πολιτική αναφορά σε αφίσα των Ολυμπιακών Αγώνων, την οποία σχεδίασε ο Franz Würbel. Η πύλη του Brandenburg, ένα από τα αξιοθέατα του Βερολίνου, δεσπόζει φυσικά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1936, ακολουθώντας τις προσταγές της Ναζιστικής Γερμανίας. Ο σκληροτράχηλος και αγέρωχος, δαφνοστεφανωμένος, αθλητής υψώνει το χέρι του τιμώντας τους αγώνες. Χαρακτηριστικό σημείο αυτής της αφίσας είναι ότι αν και προκηρύχτηκε διαγωνισμός, η τελική επιλογή της επιτροπής αποφάσισε ότι η επίσημη αφίσα θα ήταν αυτή του Franz Würbel.
1948 – Λονδίνο
Ένας δισκοβόλος, που στέκεται μπροστά από το έμβλημα «Big Ben» και τη Βουλή των Κοινοτήτων μένουν να θυμίζουν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 1948 ήταν ξανά αγγλική υπόθεση. Χαρακτηριστική λεπτομέρεια της αφίσας του Walter Herz είναι οι δείκτες του ρολογιού, που δείχνουν την ώρα της τελετής έναρξης: 4 μ.μ.
1952 – Ελσίνκι
Ο Φιλανδός αθλητής του στίβου, Πάαβο Νούρμι (13 Ιουνίου 1897 - 2 Οκτωβρίου 1973) πρωταγωνιστεί στην αφίσα του 1952 στο Ελσίνκι. Πρόκειται για την αφίσα των προηγούμενων Ολυμπιακών Αγώνων, οι οποίοι ωστόσο δεν έγιναν λόγω Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Μία αλλαγή στην ημερομηνία και η προσθήκη της υδρογείου αναμόρφωσαν την αφίσα του Ilmari Sysimetsä.
 
1956 – Μελβούρνη
Είναι η πρώτη εικαστικά μεταμοντέρνα αφίσα των Ολυμπιακών Αγώνων, από όπου λείπει και η κλασική φιγούρα του αθλητή, με σαφή αναφορά στην αρχαιότητα. Πρώτη φορά οι Αγώνες γίνονται σε χώρα της Ωκεανίας, στο Νότιο Ημισφαίριο και η Μελβούρνη, με τον σχεδιαστή Richard Beck, πρωτοτυπεί στην αφίσα…πρόσκληση σε Ολυμπιακούς Αγώνες.
1960 – Ρώμη
Ο Ρωμύλος και ο Ρώμος, με τη Λύκαινα, σύμβολα της ιταλικής κυριαρχίας δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την επίσημη αφίσα των Ολυμπιακών Αγώνων του 1960. Από κάτω ένας αθλητής στέφεται νικητής και αποθεώνεται, υπό το άγρυπνο βλέμμα των θεών-ιδρυτών της Ρώμης. Ο σχεδιαστής της αφίσας, η οποία κυκλοφόρησε σε 290.000 κόπιες και 11 γλώσσες, ήταν ο Armando Testa.
1964 – Τόκιο
Λιτή και απέριττη, η ιαπωνική αφίσα, που φέρει τον τίτλο «The Rising Sun and the Olympic Emblem» περιέχει τις απολύτως απαραίτητες πληροφορίες: χρονολογία και τον ανατέλλοντα ήλιο. Ο δημιουργός Yusaku Kamekura ήταν ένας από τους πρωτοπόρους Ιάπωνες σχεδιαστές, που καθιερώθηκε στην σύγχρονη κουλτούρα με τη λιτή γραμμή των κλασικών πια λογότυπων.
 
1968 – Μέξικο Σίτι
Ο ίδιος το αποκάλεσε «βιομηχανικό σχέδιο» αλλά όταν ο Lance Wyman και ο Peter Murdoch, πήγαν στο Μεξικό για να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό για την αφίσα των Ολυμπιακών Αγώνων, προφανώς δεν περίμεναν την απήχηση που θα είχε η δουλειά τους. Στο σχεδιαστικό τμήμα συμμετείχαν ο Pedro Ramirez Vázquez και ο πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής των Αγώνων, Eduardo Terrazas.
1972 – Μόναχο
Με τον ολυμπιακό πύργο να κοσμεί την αφίσα των Oλυμπιακών Αγώνων του 1972, που φιλοτέχνησε ο Otl H. Aicher, η εικαστική «ματιά» του αθλητικού αυτού γεγονότος αρχίζει και γίνεται περισσότερο αφαιρετική, με ένα σχέδιο που απεικονίζει τη μοντέρνα αρχιτεκτονική των εγκαταστάσεων.
1976 – Μόντρεαλ
Αν και κυκλοφόρησαν ακόμα δύο αφίσες, που απεικόνιζαν τα ολυμπιακά αθλήματα και τα αξιοθέατα του Μόντρεαλ, αντίστοιχα, τελικά η επίσημη αφίσα είναι μία λιτή υπενθύμιση της ανωτερότητας του ολυμπιακού πνεύματος, που ανήκει στον Ernst Roch.
 
1980 – Μόσχα
Η πρώτη Ολυμπιάδα σε ευρωπαϊκό «κομμουνιστικό» έδαφος είναι γεγονός και οι Ρώσοι φροντίζουν να το υπενθυμίσουν με το πεντάκτινο αστέρι, όπου καταλήγει σε ένα απλουστευμένο μοτίβο έξι γραμμών, που σχεδίασε ο Wladimir Arsentjev. Στο σύνολο ωστόσο φιλοτεχνήθηκαν 250 διαφορετικές αφίσες.
1984- Λος Άντζελες
Διαφορετική από όλες τις προηγούμενες αφίσες, η αμερικανική εκδοχή του 1984, είναι έμπνευση του Robert Rauschenberg και τιτλοφορείται «The star in motion», ένα κολάζ σε μορφή αστεριού δηλαδή, με στιγμές των αγώνων, που δίνει το έναυσμα μιας άλλης εποχής. Την εικαστική του συνεισφορά έκανε το 1984 και ο David Hockney, δημιουργώντας μία αφίσα, όχι όμως την επίσημη.
1988-Σεούλ
Η πρόοδος της ανθρωπότητας, η ευημερία και η απόλυτη αρμονία φωτίζουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Σεούλ, όπως οι Ολυμπιακοί Κρίκοι «φωτίζουν» το δρόμο του αθλητή στην αφίσα της Σεούλ του 1988, που σχεδίασε ο καθηγητής Cho Yong Je. Μάλιστα η συγκεκριμένη είναι η πρώτη αφίσα που δημιουργείται με ψηφιακή τεχνολογία.
 
1992- Βαρκελώνη
58 διαφορετικές αφίσες δημιουργήθηκαν για τους Ολυμπιακούς της Βαρκελώνης, οι οποίες χωρίστηκαν σε 4 διαφορετικές κατηγορίες: επίσημες αφίσες, αφίσες των ζωγράφων, των σχεδιαστών και των φωτογράφων. Για τις 4 επίσημες (σχέδια των Josep M. Trias, Javier Mariscal, Enric Satué και Antoni Tàpies) και τις 8 τελικές (των ζωγράφων Êduardo Arroyo, Antoni Clave, Eduardo Chillida, Jean-Michel Folon, Josep Guinovart, Robert Llimós, Guillermo Pérez Villalta και Antonio Saura) μάλιστα, κυκλοφόρησε και επιπλέον ειδική έκδοση σε μετάξι και λιθογραφία υπογεγραμμένες από τους δημιουργούς, τις οποίες η Επιτροπή Αγώνων χάρισε στους VIP, που επισκέφτηκαν την Βαρκελώνη.
1996- Ατλάντα
Ο σχεδιαστής της επίσημης αφίσας των ολυμπιακών Αγώνων της Ατλάντα, Primo Angeli, ήταν η επιλογή του τότε προέδρου της Ολυμπιακής Επιτροπής, Juan Antonio Samaranch, ο οποίος σύμφωνα με την ολυμπιακή παράδοση έχει τον τελευταίο λόγο στην επίσημη αφίσα. Η συγκεκριμένη δε, επελέγη μόλις μία εβδομάδα πριν τους Αγώνες.
2000- Σύδνεϋ
Η επίσημη αφίσα του Σύδνεϋ, με το κτήριο της Όπερας και έναν αθλητή να δεσπόζουν σε σκούρο μπλε, ήταν η ιδέα της Lynda Warner για την Ολυμπιακή αφίσα της νέα χιλιετίας, εμπνευσμένη από το ολυμπιακό ιδεώδες της αλληλεγγύης, ανεξάρτητα από φυλή, θρησκεία ή πολιτικές πεποιθήσεις.
 
2004 – Αθήνα
Ένα κλαδί ελιάς -ο περίφημος κότινος- και 28 Έλληνες δημιουργοί με οδηγίες από την Ολυμπιακή Επιτροπή να ακολουθήσουν τα εικονογράμματα του αθλητισμού, πρόσφεραν την αφίσα του 2004 σε μίνιμαλ αισθητική.
2008 – Πεκίνο
Στο ίδιο πνεύμα με την αθηναϊκή αλλά πιστή στα κινεζικά «ιδεογράμματα» η παραδοσιακή ανατολίτικη τεχνοτροπία χαρακτηρίζει την αφίσα του Πεκίνου. Κόκκινο και μαύρο κάνουν ακόμα πιο έντονη την κινεζική ολυμπιακή φιλοξενία. Διατηρώντας την ανωνυμία του ο δημιουργός της αφίσας του Πεκίνου του 2008 χάρισε στην ολυμπιακή οικογένεια «One World, One Dream»…έναν κόσμο, ένα όνειρο.
2012- Λονδίνο
Οι σχεδιαστές της Wolff Olins όχι μόνο δεν εντυπωσίασαν με το λογότυπο που δεσπόζει στην επίσημη ολυμπιακή αφίσα των φετινών 30ών Ολυμπιακών Αγώνων αλλά δημιούργησαν και ένα …εικαστικό χάος. Ο Πρόεδρος της Ολυμπιακής Επιτροπής πάντως του Λονδίνου, Lord Coe χαρακτήρισε τη δημιουργία «φιλόδοξη, διαδραστική και φιλική προς το νεανικό κοινό». Σημειώνεται δε ότι για πρώτη φορά ολυμπιακοί και παραολυμπιακοί αγώνες θα έχουν την ίδια επίσημη αφίσα με κοινό επίσημο λογότυπο.

(φωτογραφίες)  www.olympic.org/museum 

Φιλικες σελιδες

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Καναπεδάτος - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger